חדשות

קמפיין הגוועלד של המפלגות החל | מי מפחד ומי מפיץ ספינים?

בנו של ראש הממשלה מדווח על ירידה באחוזי ההצבעה במעוזי הליכוד. סער מנצל את הקריאה של הליכוד להצביע לציונות הדתית וקורא להצביע לו. ולמה ירון זליכה קונה עשרות כובעים? קמפיין הגוועלד החל
אורן שטרנברג | 
פייק ניוז פוליטיקאים (צילום פייסבוק freepic)
אחוז ההצבעה שנרשם בשעות האחרונות עומד על 34.6%- נמוך בכ-3.5% ביחס לבחירות הקודמות. מדובר באחוז ההצבעה הנמוך ביותר מאז הבחירות שהתקיימו בשנת 2009. ראשי המפלגות המרכזיות במרוץ פתחו בשעות האחרונות במה שנראה כ"קמפיין גוועלד".
בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו הודיע כי אחוז המצביעים במעוזי הליכוד נמוכים מאוד: "אחוזי ההצבעה במעוזי השמאל כמו רמת בשרון, הוד השרון, סביון, וצפון תל אביב מאוד מאוד מאוד גבוהים!!! בערי הליכוד כמו אשקלון, קרית שמונה, טבריה, באר שבע, ירושלים, עפולה, נתניה, אחוזי ההצבעה מאוד מאוד נמוכים! ליכודניקים צאו להצביע!".
יו"ר מפלגת כחול לבן בני גנץ גם כן שידר דאגה: "שיהיה ברור: אם כחול לבן לא בממשלת המעבר, נתניהו יפטר את מנדלבליט ויפעל נגד שלטון החוק".
מנגד, ח"כ יוראי להב הרצאנו ממפלגת יש עתיד טען כי מפלגתו של בני גנץ עומדת על 6 מנדטים. "כחול לבן כבר על 6 מנדטים. אין חשש למפלגות הקטנות, עכשיו חייבים יש עתיד גדולה וחזקה כדי להחליף את השלטון. צאו להצביע - רק 'פה' בקלפי".
העיתונאי ינון מגל כתב מצידו בהומור: "ממתין לנאום הנצחון של גנץ"
יו"ר מפלגת תקווה חדשה גדעון סער גם כן שידר לחץ ואמר: ״אני מבין שיו״ר הליכוד נתניהו מורה להצביע עכשיו לסמוטריץ׳ ובן גביר. אגב, זה בניגוד מוחלט לחוקת הליכוד אבל זה חוקת הליכוד כבר בכלל לא מעניינת אותו. אם כבר מותר לליכודניקים באופן רשמי ברשות הסמכות להצביע למפלגה אחרת אז תצביעו למפלגה שבני בגין ברשימה שלה וגדעון סער עומד בראשה ולימור לבנת ומיקי איתן אמרו להצביע בה. ליכודניק אמיתי מצביע תקווה חדשה ביבי, לא סמוטריץ׳״
 
גם בצלאל סמוטריץ' שידור אווירה של חשש מאי מעבר אחוז החסימה: "נפתלי, די להפיץ ספינים שקריים. אתה יודע מצויין שאין אף סקר בעולם שנותן לנו 6 מנדטים. אתה הרי יודע שאנחנו בין 4 ל-5, שזה גבולי ומסוכן. תפסיק כבר לחבל במאמצים של המחנה הלאומי, הציבור לא יסלח לך אם בגלל השקרים האלה הציונות הדתית תמחק ולימין לא יהיה 61.
המועמד היחיד שממשיך לשדר אווירה אופטימית ורגועה הוא יו"ר המפלגה הכלכלית ירון זליכה: "״חברים אנחנו מקבלים דיווחים מאוד אופטימיים מהמטה שלנו ומהתומכים שלנו בשטח וגם הדלפות מהמטות של היריבים שלנו. אנחנו הולכים לנצח בגדול. ולכן באתי לקנות כמה עשרות כובעים כיוון שיש פה המון אנשים שצריכים לאכול את הכובע ולכן, קחו את עצמכם לכו להצביע עם עצמכם, בני המשפחה, עם המתייאשים והמיואשים. הערב אנחנו מתחילים את השינוי. קדימה, ביחד ננצח״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה