חדשות

איציק בנבנישתי מתפטר מתפקידו כמנכ"ל פרטנר

בנבנישתי, אשר נכנס לתפקידו כמנכ"ל פרטנר החל מ-2015,  הודיע במפתיע וללא הודעה מוקדמת על התפטרותו. דירקטוריון החברה ימנה ועדת איתור לתפקיד, טרם ברור סיבת העזיבה

בן רז | 
איציק בנבנישתי מנכ''ל פרטנר (צילום משה שי, pexels)
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר במשך שש שנים החל מיוני 2015, הודיע הבוקר (שני) על התפטרותו במפתיע וללא הודעה מוקדמת. דירקטוריון החברה ימנה ועדת איתור לתפקיד, ויש להניח שמועמדים לתפקיד ייבחנו גם מתוך החברה וגם מבחוץ.
 בתקופות כהונתו של בנבנישתי עברה פרטנר שינוי מחברה שמתמקדת בעיקר בתחום הסלולר עוד כשהייתה במשבר מול זכיינית המותג אורנג' העולמית. והפכה לקבוצת תקשורת שמציעה שירותי טלפונים, תשתית אינטרנט וגם טלוויזיה. בנבנישתי החל את כהונתו בפרטנר בתקופתו של חיים רומנו. תחילה היה משנה למנכ"ל, ולאחר מכן הפך מנכ"ל קבוע. הוא הגיע לחברה לאחר תפקיד מנכ"ל בבזק בינלאומי, שגם שם עבד קדנציה ארוכה יחסית.
השינוי המשמעותי ביותר אותו הוביל בנבנישתי היה בהפיכת פרטנר מחברת סלולר מצוינת לקבוצת תקשורת כוללת המובילה כיום את שוק התקשורת בכל תחומי פעילותה, בחדשנות, בשירות ובצמיחה. דירקטוריון החברה ימנה ועדת איתור לתפקיד, ויש להניח שמועמדים לתפקיד ייבחנו גם מתוך החברה וגם מבחוץ. האיש השני בהיררכיה בהנהלת בפרטנר הוא יובל קינן, המשנה למנכ"ל, והוא רואה את עצמו מועמד לתפקיד.
יו"ר הדירקטוריון, גב' אסנת רונן, הודתה למר איציק בנבנישתי והביעה את תודתה והערכתה העמוקה להישגיו ותרומתו לחברה, "אני רוצה להודות לאיציק, על שש שנים בהן הוביל את פרטנר והפך אותה בכישרון רב מחברת סלולר מצוינת לקבוצת תקשורת כוללת. מההיכרות בינינו אני יודעת שאתה תמיד מחפש את האתגר הבא ומאחלת לך בשמי ובשם דירקטוריון החברה המון הצלחה".
מר איציק בנבנישתי ציין: "אלה היו שש שנים מופלאות בפרטנר, מלאות בעשייה מרגשת ובהישגים פורצי דרך. אני גאה בהצלחות שהשגנו יחד, ועכשיו אחרי שהשלמתי את המשימות המרכזיות שהצבתי לעצמי, זה הזמן לדרך חדשה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה