חדשות

לאחר מאבק ממושך: חוגי ההעשרה חוזרים לבתי הספר

החזרה לשגרה בכל התחומים הולכת ועולה והיום מדווח כי משרד החינוך אישר את החזרה של תוכניות ההעשרה לגני הילדים ובתי הספר, זאת לאחר מאבק ממושך של מנכ"לית ארגון מורי התל"ן
שירה יום טוב | 
לימודים בזמן קורונה (צילום freepik)
משרד החינוך מאשר למורי התל"ן, תכניות העשרה וחוגים לחזור לפעילות בבתי הספר ובגנים. לאחר תקופה ארוכה שבה אלפי מורי התל"ן, תכניות ההעשרה והחוגים ישבו בבית, משרד החינוך מאפשר את חזרתם, בכפוף להגבלות, לעבודתם.
על פי ההנחיות שמפרסם משרד החינוך, כל בעל מקצוע שאינו מצוות המוסד החינוכי  יורשה להיכנס למוסד החינוכי בכפוף לאישור מנהל המוסד בתנאי שישמרו הנחיות תו סגול מחמירות ובהן הצגת תו ירוק, רישום משתתפי הפעילות לצורך חקירת מגעים במקרה של נוכחות חולה, הקפדה על עטיית מסכה בזמן פעילות במבנה סגור, וכמו כן שמירה על מרחק של שני מטרים במהלך הפעילות.
לאור הנחיות חדשות אלה, צפויים אלפי מורי התל"ן, לשוב לפעילות חלקית כשהמטרה העיקרית היא לחזור לפעילות מלאה עם תחילת שנת הלימודים הבאה. במקביל, ממשיכה ראש הארגון במאבקה להארכת דמי החל"ת עבור מגזר זה שלמרות התקנות שאושרו לא בטוח שכולם יחזרו לפעילות מלאה.
כזכור, לפני כשבוע נערכה החזרה המלאה ללימודים פורמליים במוסדות החינוך לאחר יותר משנה שתלמידי ישראל למדו מרחוק ובקפסולות, הצעד הזה מהווה עוד צעד בדרך לחזרה מלאה לשיגרה בחינוך.

צמרת אביבי, צילום: יחצ
צמרת אביבי, מנכ"לית ארגון מורי התל"ן, תכניות ההעשרה והחוגים: "עברנו את המשוכה הראשונה! משרד החינוך יוצא הפעם עם בשורה חיובית ונותן תקווה לאנשים רבים, גם למורים חסרי תו ירוק, אשר יוכלו לחזור ולעבוד בתחום שהם אוהבים. נאבקתי קשות לתיקון האפליה שהייתה בין מורים פרילנסרים בעלי תו ירוק למורים חסרי תו ירוק ואני שמחה שמשרד החינוך לקח את המושכות לידיו וקיבל את עמדתי להכניס בדיקות למורים אשר לא יכולים לקבל את החיסון וכך לאפשר להם להתפרנס בצורה מכובדת. יחד עם זאת, חשוב לזכור שעד סוף השנה נותרו חודשיים לסיום שנת הלימודים, הפעימה השנייה על תשלומי הורים לא אושרה בכנסת והמשמעות היא שמרבית עובדי הענף לא יוכלו לחזור לעבודה מלאה. לכן, מצד אחד אנחנו מברכים אך מנגד גם ממשיכים את מאבקנו להארכת דמי החל"ת עד אוקטובר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה