חדשות

המנדט של נתניהו פקע, סגל: "בירה לכולם", מגל: "נגמר הפילוג בעם"

ראש הממשלה לא הצליח להרכיב ממשלה אחרי 28 ימים ונאלץ להשיב את המנדט שקיבל. ינון מגל עקץ את השמחים לאיד: "הסתיימה ההסתה ונגמר הפילוג בעם", חיים לוינסון: "תדמיינו את איילת שקד יושבת ראש הכנסת", שלזינגר: "תם עידן נתניהו"
מערכת ice |  6
עמית סגל וינון מגל (צילום יוסי זלינגר משה שי פלאש 90)
לא, לא נרשמה הלילה (בין שלישי לרביעי) בשעות חצות דרמה כלשהי ועל כן אפילו כמה דקות לפני חצות החזיר ראש הממשלה בנימין נתניהו את המנדט להרכבת הממשלה בכנסת ה-24 לידי הנשיא רובי ריבלין שעתיד להטיל את המלאכה כנראה על יאיר לפיד.
העיתונאים התייחסו לנושא ועמית סגל כתב בטלגרם לעוקביו: "תם המנדט, בירה לכולם". עקיבא נוביק התייחס לנושא בהומור: "זעם בסביבת נתניהו: ״העריקים של גדעון וגנץ זה חבורה של רמאים. אי אפשר לסמוך על מילה שלהם".
 
חיים לוינסון עשה מהנושא מטעמים: "תדמיינו את זה: איילת שקד יושבת ראש הכנסת. "חבר הכנסת נתניהו, אני קוראת לך לסדר בפעם הראשונה. "חבר הכנסת נתניהו, אני קוראת לך לסדר בפעם השנייה. "חבר הכנסת נתניהו, אני קוראת לך לסדר בפעם השלישית. "חבר הכנסת נתניהו, צא החוצה בבקשה". אוי טאטע, ללקק את האצבעות".
ינון מגל כתב בעקיצה לשמחים לאיד: "ראשוני: בעקבות החזרת המנדט של נתניהו לנשיא הסתיימה ההסתה ונגמר הפילוג בעם", יהודה שלזינגר כתב: "נבחן תרחיש הודעת 'עלה בידי' שפרסמה חברתי טל שלו בצהריים (להודיע לנשיא ולקבל עוד כמה ימים) כצעד נואש אחרון. הוחלט שלא. המקורבים יצאו כעת מבלפור. תם עידן נתניהו. עידן ממשלת בנט-לפיד בפתח. לילה טוב".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    המזבלה השמאלנית (ל"ת)
    תם עידן 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 4.
    ינון מגל
    אורח 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יותר גרוע מההסתה שהיתה לא יכול להיות תלוי בנו
    סגור
  • 3.
    גם לפיד יחזיר את המנדט ובחירה חמישית בפתח
    אלי 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לשלב 8 מפלגות שאין כמעט מכנה משותף בניהם יועד לכשלון ידוע מראש ואם יקרה נס ויצליחו אזי הנפילה של הממשלה הזו תהיה מהירה תוך זמן קצר......
    סגור
  • ומה זה שונה מהממשלה הנוכחית?
    גל 05/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היא יכלה להמשיך להתקיים אלמלא נושא התקציב. עיקר העניין של חוסר התפקוד שלה הוא בגלל הצד של נתניהו, שעושה הכל למנוע מגנץ מלקדם דברים, גם הבסיסיים שבהם כמו מינוי שר שנמצא בחזקת הגוש שלו, אז הוא משבית את פעילות הממשלה ומונע ישיבות, רק כדי למנוע מהצד השני לעבוד, כי זה פועל לרעתו. ככל הנראה זה יהיה שונה בממשלה שתקום, פחות אינטרסים זרים יהיו מעורבים, יותר אמון ושיתוף פעולה.
    סגור
  • 2.
    ינון מגל אתה מכיר את נתניהו טוב מאד
    ייייייישששששש 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אז קשה לי לקבל שההסתה והפילוג בעם נגמרו לי יש סבלנות וגם לביבי יש סבלנות אז נתראה אולי בעוד שנה!! חוץ מזה אני חושב שאתה בהחלט אדם ישר וטוב!!
    סגור
  • 1.
    מושחתים
    אחמד אהו אל קטמאני 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין חיסונים לשמאל להזריק נגיפים לבנט ושקד
    סגור