חדשות

משה פייגלין: זו הסיבה שהתקשורת ניסתה להמליך את בנט

יו"ר ימינה המליץ על עצמו אצל הנשיא ריבלין וקיבל ביקורות חריפות מימין על המהלך, כאשר יו"ר זהות אף הוסיף כי הסיבה שהתקשורת ניסתה להמליך את בנט קשורה באופיו 
מערכת ice |  3
משה פייגלין (צילום פייסבוק/משה פייגלין, מסך חדשות 13)
חבר הכנסת לשעבר ויו"ר זהות, משה פייגלין, ממשיך היום (רביעי) את הקו התקיף והביקורות שמקבל יו"ר ימינה, נפתלי בנט, על המו"מ עם לפיד להקמת ממשלה, וזאת אל מול סירובו לכאורה להקמת ממשלה עם נתניהו: "מאתרגת אותו כאילו מדובר במהלך לגיטימי".
כזכור, במהלך היום בסבב העדכונים של סיעות הכנסת אצל נשיא המדינה ריבלין, בנט וחברי סיעתו המליצו על עצמו, בעוד לפיד קיבל 56 ממליצים. מחנה נתניהו (הליכוד, ש"ס, יהדות התורה והציונות הדתית) הודיעו כי הם מבקשים מהנשיא להחזיר את המנדט לכנסת. 
כתב הארץ אורי משגב עקץ את המהלך: "בנט שוב המליץ על עצמו אצל הנשיא. התוצאה כרגע 51:7. מירוץ צמוד, הכל פתוח. אם יש אזרח ישראלי שלא מטרידה אותו תפיסת המציאות של המועמד המוביל לכהן כאן כראש ממשלה - אני מקנא בו".
איש הימין משה פייגלין ניתח את החיבוק שקיבל בנט בתקשורת עד לתקופה האחרונה והעלה את השאלה: "למה התקשורת ניסתה להמליך את בנט דווקא? למה לא ראשי מפלגות גדולות וותיקות יותר?".
לדברי יו"ר זהות התשובה לכך נעוצה בביקורת חריפה על שר הביטחון לשעבר: "התשובה היא שהתקשורת זיהתה כאן אדם ללא עקרונות, דחקה אותו אל התרגיל המסריח הגדול בתולדות ישראל ומאתרגת אותו כאילו מדובר במהלך לגיטימי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מתי התקשורת עשתה זאת? הוא העמיד עצמו לתפקיד
    גל 05/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז מן הסתם שזכה לסיקור וראיונות על כך. באותה מידה גם סער, אז מה התירוץ פה? גם לפיד קיבל ראיונות, גם גנץ.
    סגור
  • 2.
    בושה לך
    אזרח מודאג 05/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מר פייגלין אם לפיד היה אומר כן לראש הממשלה אני לא מזכיר את שמו כבר 5 שנים אז היית ממליך אותו למלך ישראל כמה שאתה צבוע כמו כל הליכודניקים תיתבייש לך לפחות בשביל הכיפה שלך שמסמלת לי יושר מוסריות ואחריות מה שמצפים מאיתנו כי אני חובש כיפה אני בז לאדם כמוך כי אתה נחש ארסי אבל לא יעזור לך כלום כנס לאבל על שבנט את לפיד יקימו ממשלה בעזרת השם כן בעזרת בורא עולם הוא שומע תפילה לאנשים ישרים ואתה לא נימנה עליהם
    סגור
  • 1.
    בושה
    יוגל 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כיצד זה שמפלגת "ימינה" הולכת עם השמאל הקיצוני.יש למאן דהוא תשובה זולת חמדנות והרצון ששמו יתנושש כראש ממשלה.ניהול מדינה זה לא אקזיט.ניהול מדינה זו אחריות על עם שלם.
    סגור