חדשות

האם בנט שולח פעילים להטריד את מבקריו מימין?

עשרות הודעות נשלחו לח"כים מהליכוד ומהציונות הדתית המתנגדים לצעדיו של בנט לחבירה לממשלת לפיד. שמחה רוטמן: "עצוב מה נהיה ממנו"
מערכת ice | 
נפתלי בנט (צילום אלכס קולומויסקי Pool)
האם נפתלי בנט שולח את פעיליו להטריד את המתנגדים מימין לממשלת לפיד? חברת הכנסת מטעם הליכוד ומתומכי נתניהו המובהקים, גלית דיסטל אטבריאן פירסמה אתמול (שבת) בעמוד הפייסבוק שלה כי היא מקבלת הודעות מפעילי ימינה וכתבה, "הי נפתלי, עשה לי טובה ותורה לאנשים שלך להפסיק את המתקפה המתוזמנת על הסלולרי הפרטי שלי".
דיסטל חשפה עוד כי, "אני יודעת כמה קשה לך לספוג ביקורת, כל שיחות הטלפון ההיסטריות שלך אלי בשנים האחרונות מעידות על כך. אבל לתת את המספר הפרטי שלי לעשרות הפעילים (שטרם ברחו ממך) ולהטריד אותי באופן אישי זה איך לומר בלשון המעטה - ממש לא לעניין. תתמודד בלי להציק לי בחיי הפרטיים ותגדל עמוד שידרה, אתה אמור לנהל את המדינה הזאת למען השם".
 

הי נפתלי, עשה לי טובה ותורה לאנשים שלך להפסיק את המתקפה המתוזמנת על הסלולרי הפרטי שלי. אני יודעת כמה קשה לך לספוג...

פורסם על ידי ‏‎Galit Distal Atbaryan‎‏ ב- יום שבת, 8 במאי 2021

שמחה רוטמן ממפלגת הציונות הדתית כתב גם הוא בחשבון הטוויטר שלו: "האמת שקצת מביך שסטארטאפיסט כמו בנט מפעיל בוטים ברמה כל כך נמוכה. עשרות הודעות זהות, בלשון זכר, ממספרי וואטסאפ עם נשים בתמונת הפרופיל. עצוב מה נהיה ממנו".
בצילום מסך חשף רוטמן את תוכן ההודעות שקיבל מפעילי ימינה כלהלן: "שבוע טוב שמחה היקר, אתם מובילים למלחמת אחים, לא יודע מתי השלב שאתם אומרים לעצמכם סטופ. אל תשכתבו את ההיסטוריה אחרי שבנט הודיע שיצטרף לממשלת ימין ואתם נכשלתם שוב בהרכבתה! אל תשכיחו מהציבור את הפעמים שהשארתם מפלגות ימין מחוץ לממשלות נתניהו ובחרתם שוב ושוב בשמאל! חדלו מההסתה, מקריאות הבוגד כלפי בנט! אתם מלבים שנאה שכבר יורדת מהפסים. עוד לא מאוחר בואו לממשלה עם בנט חזקו אותה מימין ותהיו שותפים בה. למען המדינה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה