חדשות

צפו: בן גביר במסר תקיף "לפטר את מפכ"ל המשטרה"

חבר הכנסת ויו"ר עוצמה יהודית מגיב לאמירות של מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי נגדו בטענות כי בן גביר למעשה מגביר את ההתססה וגורם לעימותים ברחובות. בן גביר: "זה לא יסתום לי את הפה, המפכ"ל צריך ללכת הביתה"
אביחי דלאל |  6
איתמר בן גביר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
הרומן בין יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ עו"ד איתמר בן גביר והמשטרה עלה על הפרק מתחילת העימותים בין אזרחי ישראל הישראלים והערבים. היום (חמישי) הסכסוך עלה מדרגה כשבן גביר הצהיר כי הוא מעוניין שמפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי יפוטר מתפקידו לאחר שהאחרון אמר כי הוא אחד האשמים העיקריים בהתססה. מוקדם יותר, בן גביר התעמת עם מפקד מחוז ירושלים. 
יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר בתגובה: "שקוף שבמשטרה רוצים לסתום לי את הפה לאחר שקראתי הבוקר לפטר את המפכ"ל. קובי שבתאי מתנהג כאילו אנחנו ברפובליקת בננות. קראתי לפטר את המפכ"ל ולכן מתדרכים נגדי. בכירים במשטרה טוענים שבן גביר מוביל לאינתיפאדה יהודית. אילו במשטרה היו משקיעים את הזמן שהם משקיעים ביחסי ציבור בהגנה מפני הפורעים, מצבנו היה הרבה יותר טוב. קראתי לפטר את המפכ"ל ולכן מתדרכים נגדי, זה לא יסתום לי את הפה, המפכ"ל צריך ללכת הביתה". 
כזכור, הבוקר בן גביר התעמת עם מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן בדיון ועדת החוץ והביטחון שם היו חילופי דברים בין ממ"ז ירושלים לבן גביר: "זו לא המשטרה שהכרתי, המדיניות שלהם היא להכיל, אפס מעשה". ניצב תורג'מן:" מביך שאתה אומר שאנחנו לא עושים כלום".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    תביעה יצוגית
    נועם 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נראה לי שהגיע הזמן להגיש תביעה יצוגית נגד המשטרה על הפקרת תושבי ישראל ואי ביצוע תפקידם... שמישהו ירים את הכפפה בשם כל הפצועים מהלינצ'ים וכל בעלי הרכוש שהמשטרה הפקירה באופן מכוון!!!
    סגור
  • 5.
    לפטר מיד את המפכ"ל
    המלאך 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ראש הממשלה חייב להכריז על מצב חירום לאומי ומותר לו להורות לשב"כ ולצבא שכפופים אך ורק לו להורות על מעצרים נרחבים של בכירים מהפרקליטות כולל שופטת העליון והיועמ"ש ולהכריז על משטר צבאי מלא בכל חלקי הארץ ולגרש מפה פורעים ערבים לגבול סוריה ועזה או לגרש אותם לעולם הבא. אם ראש הממשלה אינו מבצע את זה אז הרמטכ"ל חייב ביחד עם אלופי הפיקוד לקחת את השלטון בכוח ולפזר את כל מוסדות השלטון ולהכריז על משטר צבאי מלא כולל מעצרים מנהליים ולעשות ניקיון וגיהוץ של כל הפורעים הערבים והבדואים לכל רוחבה ואורכה של הארץ הזו ולאחר הניקיון הצבא יכריז על שינוי שיטת המשטר בישראל לשיטה נשיאותית ופדרלית ויתאפשר לציבור הרחב לצאת לבחירות ולבחור במעומד לנשיאות שיציע וינסח את החוקה הכי טובה לעם היהודי. תפקידו של הצבא הוא להגן על אזרחיה היהודים ואם הממשלה והמשטרה והשב"כ אינם מבצעים זאת אז על הצבא מוטלת האחריות להגן על האזרחים בכל מחיר לא רק מאיומים חיצוניים אלא גם מאיומים פנימיים נקודה.
    סגור
  • 4.
    תתפטר אין לך ברירה
    אורי 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנחנו דורשים שתתפטר מידית. הפקרת את אזרחי ישראל.
    סגור
  • 3.
    המפכ"ל בורח מאחריות
    יוחאי 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המפע"ל בראותו את הכישלון הענק של המשטרה בטיפול בפרעות הערבים , רוצה לזרוק את האחריות על מישהו ומה יותר נוח מאשר על מישהו שקורא לפטר אותו שגם קוראים לו איתמר בן גביר , זו בושה למפכ"ל ואם היה קצת יותר מודע למה שקורה היה לוקח אחריות ומגיש את התפטרותו מיידית .
    סגור
  • 2.
    בן גביר, היפופוטם מגודל וטיפש
    רמי לוי 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן גביר הוא מספיק טמבל לקבל הוראות מסגול השיער . הכל מזימה של סגול השיער
    סגור
  • 1.
    מביש. שוטר בכיר משקר ומסית. (ל"ת)
    רפי 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור