חדשות

תיעוד: ניסיון לינץ' ביפו, המשטרה לא הגיעה למקום

סוף שבוע סוער בעיר יפו, פורעים ערבים זרקו בקבוקי תבערה על בתי יהודים, ואף על בית משפחה ערבית וילד בן 12 נפצע ובוא במצב אנוש, רכבה של חברת הכנסת אפרת רייטן הוצת, וחייל בלבוש אזרחי הותקף על ידי פורעים ערבים בניסיון לינץ'
מערכת ice |  4
לינץ יפו (צילום מסך)
מציאות הזויה בערים המעורבות, כאשר מצלמות האבטחה צילמו בסוף השבוע האחרון ניסיון לינץ' נוסף בעיר יפו, כאשר רק בנס ניצל עובר האורח שהותקף על ידי פורעים ערבים.
על פי תיעוד שעלה בטוויטר של כתבת חברת החדשות לי נעים, נראה בחור בשם יוני מור בעודו  חזור לביתו לאחר משמרת במסעדה בה הוא עובד, כשלידו עוצרים שני רעולי פנים על אופנוע שמתחילים לדחוף אותו ולהכות אותו מבלי סיבה ומכים בראשו ובועטים בו. הישראלי מנס להתגונן אך שני הערבים ממשיכים לחבוט בו בגופו בניסיון לינץ', ורק כאשר הוא מצליח לברוח נראים השניים נמלטים מהמקום.
לאחר מכן נראה הבחור הישראלי שותת דם מראשו כאשר לדבריו למרות ניסיון הלינץ' והחשש לחייו המשטרה לא הגיעה לזירת האירוע, לדבריו, "אני קצת חבול ופצוע אבל המורל גבוה,  אני יפואי שמאמין בדו קיום אז הלכתי ללא פחד".
כזכור, עוד לפני כן עבר חייל לינץ' בידי פורעים ערביים והוא פונה לבית החולים איכילוב בעקבות פגיעת ראש קשה ומצבו הוגדר כבינוני.
במהלך סוף השבוע האחרון נרשמו כמה תקריות בעיר יפו כאשר ערבים תושבי העיר הציתו רכבים ואף זרקו בקבוקי תבערה לעבר בתי יהודים, ואף לאחד הבתים של משפחה ערבית, אירוע ממנו נפצע ילד בן 12 באורח אנוש.  המשך נרשמו גם הצתות רכבים, בין הרכבים הוצת גם רכבה של חברת הכנסת ממפלגת העבודה, אפרת רייטן, שהיה באחד החניונים. כוחות כיבוי האש השתלטו על השריפה ומנעו ממנה להתפשט.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חיפה (ל"ת)
    יפרח טל 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    יפו (ל"ת)
    יפרח טל 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    לינץ יפו (ל"ת)
    יפרח טל 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    בשני מילים
    בנט 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מוות לערבים
    סגור