חדשות

עמית סגל חושד: האם הליכוד מקדם את בחירתו של בוז'י הרצוג לנשיאות?

בעוד יהורם גאון החל לאסוף חתימות במרוץ לבית הנשיא ואף דווח כי ראש הממשלה תומך בו, פרשן N12 חושב כי אם יו"ר מפלגת העבודה לשעבר ייבחר: "נתניהו נותן לו את כי הוא רוצה ליהנות מהדיבידנדים בלי לשלם את המחיר"
כפיר אדר |  8
רובי ריבלין מסיים את תפקידו כנשיא המדינה וכעת המרוץ לבית הנשיא נכנס להילוך גבוה. סיעת הליכוד תעניק לחבריה חופש הצבעה בבחירות לנשיאות המדינה. לא תוטל משמעת סיעתית וכל אחת ואחד מחברות וחברי הסיעה רשאים לחתום על תמיכה במי מהמועמדים ולהצביע כפי שימצאו לנכון.
על פי הדיווח של מיכאל שמש מכאן 11, נתניהו שוקל לתמוך לנשיאות במועמדות של יהורם גאון שכבר החל לאסוף חתימות לקראת ההתמודדות על התפקיד. אבל האם לראש הממשלה יש מהלך מאחורי הקלעים?
פרשן N12 עמית סגל ניתח את המשוואה החדשה: "מאוד מעניין כשהליכוד נותן חופש הצבעה הוא נותן את הנשיאות להרצוג. השאלה למה? האם נתניהו חושב שלמרים פרץ אין סיכוי להיבחר? (אגב, לדעתי אין לה סיכוי. כי בימין יש להרצוג  תמיכה יפה ובשמאל יצביעו נגד כל מי שנתפס כמועמד של נתניהו)".
עוד הוסיף: "ולא פחות מעניין לנשיא המדינה יש חשיבות גדולה בהליכים שונים מחנינה ועד להטלת מנדט, יכול להיות כשנתניהו נותן לו את זה הוא רוצה להנות מהדיבידנדים בלי לשלם את המחיר. סתומרת, הרצוג הוא לא המועמד שלי אבל אני נותן לו את הנשיאות".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יורם גאון - היפוכונדר ופשיסט עם מנת משכל נמוכה מהממוצע (ל"ת)
    יותר טוב ממשה קצב 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    יהורם גאון מואיסטרו הירמאנו קירידו (ל"ת)
    פרסיאדו 05/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    נשיא המדינה
    דורון 05/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חלאס. מה תעשו בלי ביבי.. יש לכם מחליף לרדת עליו. אתם יודעים מנ ביבי רוצה ומה לא. סכסכנים שמאלנים.. העם כבר ראה מי שולט בצצב פה .. הדברנים האפסיים או ביבי בשקט . קורונה למשל. אומר ליברמן ביבי משתפ של החמאס. באמת תהיו בריאים. פוליטיקאים זוטרים חולי נפש. הזוי יום טוב.
    סגור
  • 2.
    ביבי אולי גאון, אבל גם אלוף מינויים כושלים
    WTF 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה הוא צריך את הרופס השמאלני הזה בתור נשיא? לא הספיק לו 5 שנים אחרונות?! יורם גאון ציוני, מתון, והעיקר - לא סחיט פרקליטות.
    סגור
  • לאדיוט
    דורון 05/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כשאתה מזכיר את ביבי תעבור לדום. יאפס שמאלני. דביל זה בעדינות בשבילך. הלוואי תקבל את מה שביבי דאכ לך. כולל במהצע הזה. מגיע לך ישמאלני
    סגור
  • 1.
    ניתוח ילדותי של סגל, כמו לא מעט אחרים
    מנור 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    13 6
    ביבי פועל רק בכוחניות - מאז ומעולם. הוא משדר אדישות לבחירת הנשיא כביכול, ובכך פותח בפועל מכרז בין יהורם גאון ומרים פרץ, מי מהם יסכים להתחייב למתן חנינה לביבי, על מנת לשנות את המצב מחופש הצבעה לתמיכה סיעתית כוללת. את ביבי באמת לא מעניין מי מהם ייבחר. מעניין אותו רק דבר אחד: שייבחר מועמד שייתן לו חנינה בבוא העת.
    סגור
  • יש יום שהשמאל לא ממציא קונספירציות על ביבי?
    גל 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    רק אתמול אמרתם שהמלחמה תסתיים כשבנט יכשל. נו? שקרנים!
    סגור
  • המצאות השמאל והתשקורת
    אי יק 05/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה נשאר להם. מתים שייפלו פה טילים ושתהייה קורונה. שיסעו לעזה זה מקומם
    סגור