חדשות

נעצר חשוד באיומים על דנה ויס, רינה מצליח קיבלה איום ברצח

הלילה נעצר חשוד באיומים על עיתונאית חדשות 12. בנוסף פורסם מכתב איום ברצח כלפי מגישת פגוש את העיתונות: "אני הולך לעלות אותך באש״
מערכת ice |  6
רינה מצליח ודנה וייס (צילום הדר פארוש פלאש 90 צילום מסך 12)
הותר לפרסום כי הלילה (שני) נעצר חשוד בהטרדה ואיומים על מגישת חדשות השבת של חדשות 12, דנה ויס. החשוד איים על ויס בשבת, בעקבות דברים שאמרה במהלך השידורים האחרונים והוסיף שעוד באותו יום הוא מתכוון לפגוע בבני משפחתה.
העיתונאי רז שכניק פרסם כי החשוד הוא תושב המרכז, בשנות ה-20 לחייו וכי בתום חקירתו יוחלט אם לבקש מביהמ״ש להאריך את מעצרו. כמו כן שכניק פרסם מכתב ובו איום ברצח כלפי עיתונאית נוספת של חדשות 12,רינה מצליח. "אני הולך לחסל אותך בצאתך מהבית בדרך לאולפנים, אני הולך לעלות אותך באש" נכתב.
 
צילום מתוך דף הטוויטר של רז שכניק

מעצר החשוד באיומים על דנה ויס וחשיפת המכתב שנשלח לרינה מצליח מגיעים אחרי שבעקבות איומים רבים שקיבלו חברי מערכת חדשות 12 הוצמדו אליהם מאבטחים. כידוע היום בבוקר (שלישי) הובאו להארכת מעצר שני החשודים בתקיפת צוות כאן 11 בשכונת התקווה ביום חמישי האחרון.

הבוקר צייץ אלדד יניב בנושא ותקף "למה הפכנו את בנגביר לכוכב האולפנים? איך נתנו לנתניהו להופיע ערב ערב מהפודיום בבבלפור כשבלפור קורא לזה ערוצי אלג׳זירה ומהדהד את הטירוף? למה צריך חשבון נפש אחרי הרצח."
 עו"ד אלעד שאול ועו"ד אהרון מלכה מסרו המייצגים את הנאשם מסרו כי "מרשנו הוא אחד מתוך עשרות אלפי אזרחים שהביעו תרעומת כלפי התבטאויות של הגברת וייס באולפן חדשות 12, בעת מלחמה, שעה שיהודים בכל רחבי הארץ הותקפו על רקע יהדותם. משטרת ישראל החליטה להגיש כתב אישום מדגמי נגד מרשנו, לעשות אותו "שעיר לעזאזל" על מנת להרתיע את הציבור ולהתעלם מאלפי ישראלים אחרים שפנו לגברת וייס בלשון בוטה במגוון אמצעי התקשרות. האפליה הפסולה הזו תיבדק בבית המשפט לצד טענות נוספות הקשורות לטיב האמירות ו-"הנחות סלבס" שנעשו לגברת וייס על ידי משטרת ישראל".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אלקק כליב
    גל 05/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה בכלל האפס אלדד כליב ? הוא פועל של אהוד ברק נוכל נבלה שמנסה לעזור ליאיר לפיד מנהיג המחנה אעלק. ??? יאיר לפיד היה כתב עלוב בעיתון המחנה בלבד. לא מנהיג ולא בטיח..אפס מאופס כמו השופר העלוב שלו אלקק כליב
    סגור
  • 5.
    אלדד יניב מהדהד הסתה לקידומו האישי (ל"ת)
    יניב ראש ההסתה 05/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אלדד יניב וחבריו מהדהדים הסתה כדי לקדם אג'נדה פוליטית. (ל"ת)
    יניב מסית ומכפישן 05/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חמל
    יניב כהן 05/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הלוואי שייהרגו אותה אני יתפלל עלזה
    סגור
  • 2.
    המאיים כועס על עודף שימוש בבוטוקס אצל הגברות החלו (ל"ת)
    מתיתיהו 05/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    את ערוצי אלג'זירה 11 ,12, 13 . אנחנו רואים רק ערוץ 20 ! (ל"ת)
    לא אוהבים 05/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור