נבחרת אייס
גידי גוב הוא בכלל הקורבן | יריב אופנהיימר
מי שקם בשלישי בבוקר למהדורות חדשות, יכול היה לחשוב שגידי גוב, הילד הטוב של המוזיקה הישראלית, היה שיכור לחלוטין ויצא למסע הרס לילי בנתיבי איילון. האמת היא שונה: גוב הוא קרבן ורבים חיכו לו בסיבוב בגלל היותו זמר אשכנזי שמאלני שהעז לחתום על עצומת האמנים
מי שקם בשלישי בבוקר למהדורות חדשות, יכול היה לחשוב שגידי גוב, הילד הטוב של המוזיקה הישראלית, שתה במהלך הופעה כמה בקבוקי ויסקי וכשהוא שיכור לחלוטין, נכנס לרכבו ויצא למסע הרס ליל בנתיבי איילון, תוך שהוא גורם לתאונת ענק ולעשרות נפגעים. הרבה אנשים חיכו לגידי גוב בסיבוב, בעיקר לאחר שהעז לחתום על עצומת האמנים, וכן גם בשל היותו זמר אשכנזי שמאלני.
המשטרה שרק לפני מספר ימים הזדרזה לסגור תיק של פגע וברח לאחיין של שר בממשלה, מיהרה להציג את גוב כעבריין מסוכן שימוצא עימו את הדין ״ללא הנחות סלב״, בכל זאת, הוא איננו הנהג של בן גביר. מקהלת הביבסטים תקפה את גוב וזעקה, מה היה קורה אם זה היה אייל גולן, מכונת הרעל איבדה רסן בליווי אידיוטים שימושיים שלא הבינו את גודל הספין.
אך המציאות שונה לחלוטין, הן בתחום העובדות והן בתחום הפרשנות. גידי גוב סיים הופעה בהיכל הירידים, לאחר שבמהלכה שתה כמות קטנה מאוד של אלכוהול. על פי הבדיקה שנעשתה לו בדמו התגלה 308 מיליגרם, כשהחוק מאפשר 290 מיליגרם, כלומר 18 מיליגרם, הפרש זניח של 6.2% המעיד כי גוב שתה לא יותר מכוס יין אחת. יש להניח כי חלק לא מבוטל מהנוהגים חזרה מארוחות החג, ישתו יותר ממה ששתה גוב לפני התאונה, במקרים כאלו, כשהחריגה לא עולה על עשרה אחוזים, לרוב נהגים ישוחררו לאחר בדיקה ולא יקבלו קנס. לא בגילופין ולא שיכור.
גם צילומי הרכב מהתקרית מעידים כי בניגוד למשתמע, התאונה התרחשה במהירות איטית בעת עמידה בפקק, הרכב של גוב מאיץ לפתע ומתנגש בכמה רכבים במהירות איטית. הפצועים באירוע הוגדרו פצועים קל מאוד ואף אחד מהם לא נזקק לאשפוז.
אבל, יש מי שרצה להפוך את התקרית למגה אירוע ולהפוך את גוב לסכנה לציבור. חתימתו על עצומת האמנים נגד המשך המלחמה מספקת למשטרה מוטיבציה להשחיר את שמו של גוב, להתנהל עימו בקשיחות ולגרום לגורם במשטרה למסור כי ״למרות שמדובר בכמות אלכוהול לא גבוהה במיוחד, עצם העובדה שנהג כשהוא תחת השפעת אלכוהול היא חמורה. אין הנחות לסלבס – כולם שווים בפני החוק".
לרשימת המלעיזים הצטרפו תועמלני הביביסטים שקפצו על המציאה והתייחסו שוב ושוב למוצאו האשכנזי של גוב, הציגו אותו כפריבילג וטענו כי אם היה מדובר בזמר מזרחי, היחס היה אחר. הכל בשם ההפיכה התרבותית שמנסה לפלג, לקטב עוד יותר את החברה הישראלית ולהפוך את האשכנזיות לבלתי לגיטימית. בפועל גידי גוב לא זכה לשום חסינות, להיפך, התקשורת סיקרה בהרחבה את דבר התאונה הזניחה ולא נתנה לנושא מנוח. יש להניח כי אם היה זה זמר מזרחי או אשכנזי שאינו יעד למכונת הרעל, הנושא היה מוזכר בצורה מועטה יותר.
גידי גוב טעה כשנהג תחת השפעת אלכוהול, גם אם מדובר בחריגה זניחה מהמותר, התאונה גרמה נזק פיזי וכספי לנפגעים, אבל מה שקרה לגידי גוב קורה לרבים מדי שנה, ורחוק שנות אור מהתיאורים המפלצתיים שמנסים להדביק לו. ואני הקטן סבור, שכמו לאמנים רבים, גם לגידי גוב יש זכויות בארץ הזאת, והוא לבטח לא ראוי לקבל יחס מחמיר בשל תרומתו התרבותית ואומץ ליבו הפוליטי, לא מהמשטרה ולא מהתקשורת.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(135):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
124.אתה מאפיונריריב 11/2025/28הגב לתגובה זו0 0אתה עד כדי כך הזוי? אני אוהב את גידי אבל בעניין התאונה הוא ממש לא קרבן ! כנראה שאיבד שיקול דעת לעת זקנה, הוא לא הראשון ולא היחיד. אבל הוא האשם בתאונה ואילה שפגע בהם הם קורבנות החוצפה וחוסר האחריות שלו בעלותו על ההגה שיכור. זה שאתה מוכן לעקם עד כדי כך את העובדות רק מעיד על דרך החשיבה הלקויה שלא לומר מעוותת שלך... לשיטתך כמובן גם הפצ"רית הפושעת היא בכלל הקורבן גם אחרי שהיא עצמה מודה בדבר עבירה ובהתנהלות מאפיוזית... אתה מקרה סינגולרי של אדם חכם וטיפש בעת ובעונה אחת...סגור
-
123.אחד כמוך היה מתחתן עם יחייא סינוואר... גם הוא לא אשם. (ל"ת)יהודה קפלן 10/2025/11הגב לתגובה זו3 0סגור
-
122.ממש מסכן הקוזאק הנגזלנע 10/2025/10הגב לתגובה זו2 0אופהיימר רגיל כל כך להגן על ארבושים מסכנים עד שהוא איבד כל חוש צדק בסיסי ומתגלה כגזען,רמה נמוכה של לוגיקהסגור
-
121.כל מי שהסתובב ליד גידי יודע שהוא נודף מאלכוהול תמידית (ל"ת)שיכור כלוט בהופעות 10/2025/09הגב לתגובה זו2 0סגור
-
120.איש הזויאמא 10/2025/08הגב לתגובה זו5 0אתה דפוק ברמותסגור
- טען עוד
-
119.אתה מגן עליו כי הוא אשכנזי מהאליטה ולא כדורגלן אתיופי (ל"ת)אההה... לא 10/2025/08הגב לתגובה זו2 0סגור
-
118.ממש לא.. השתייה היא מוטיב חוזר ורק במזל הוא לא הרג אדם (ל"ת)אההה... לא 10/2025/08הגב לתגובה זו1 0סגור
-
117.לפני כ-5 שנים עלה שיכור כלוט לבמה, ואני לא ממתנגדיונורית 10/2025/05הגב לתגובה זו3 0לא ברור לי איך כל האנשים שהופיעו אתו לא שמו לב לשכרותו. ולדעתי הוא שתה הרבה יותר ממה שטעןסגור
-
116.קשקשןשאולי 10/2025/03הגב לתגובה זו2 0אידיוט שימושיסגור
-
115.קשקוש מוחלטדן 09/2025/30הגב לתגובה זו3 0האדון הנכבד נהג בשכרות וגרם לנפגעים, נזק ופקקים. זה ה 99.9% של העיקר. זה שהאו זמר מפורסם, זה רק התבלין לתבשיל שהכין במו ידיו. דעותיו לא קשרות לסיפור.סגור
-
114.צביעותצבוע בצבע גועש 09/2025/28הגב לתגובה זו2 0כמה צביעות, מעניין איך היה מגיב לזמר מזרחי ימיני באותה הסיטואציה.סגור
-
113.איפה ואיפהשלומית 09/2025/28הגב לתגובה זו1 0בגלל שאנשים מרגישים שיש כאן מעמדות, אנשים שמותר להם ואחרים שאסור להם, התגובות הן בהתאם. גידי גוב עשה עברה וצריך להישפט עליה ככל האדם. הכל במדינה קיצוני ולכן גם התגובות. אבל קורבן הוא לא. כולנו צריכים לנשום עמוק וקצת לרגע. אי אפשר עם הקיצוניות הזו מכל הכיווניםסגור
-
112.מזל שאינו מאשים את הנפעים,כמי 09/2025/27הגב לתגובה זו5 0אופנהיימר כמי שתמיד טוען לזכויות אדם אתה אלוף החירטוטים. בפקק כאשר המהירות קטנה פגע גיידי גוב באזרחים מזל שרמת הפציעה קטנה. אבל בין זה להכחשה כאילו הוא מסכן ולא עשה דבר המרחק גדול. טוב שהיה בפקק אחרת במהירות גדולה יותר הנזק היה גדול. לעיתים עדיף לסתום כדי להשמע חכם.סגור
-
111.אתה חרטטן (ל"ת)בראש צלול 09/2025/25הגב לתגובה זו6 0סגור
-
110.צביעותהמושל 09/2025/23הגב לתגובה זו9 0מדינה שחייבים לסגור . איך אתה מעז לכתוב את הרפש שלך, גזען מזעזע. כתבה מלאה בגועל.סגור
-
109.מר גוב צריך להפסיק לנהוגנהגוס 09/2025/23הגב לתגובה זו3 0קשישים בגילו, גם אם אינם שיכורים, כבר אינם נוהגים יותר. זהו, נגמר. מגיע הרגע בו עדיף שהקשיש יפסיק לסכן משתמשי דרך אחרים ויעבור לנסוע באוטובוס. יש להחמיר את הקריטריונים להמשך רשיון נהיגה לקשישים ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בזקן שיכור. לא חסר מכוניות ופקקים בגוש דן. הנהיגה בגוש דן היא משימה קשה. הדבר האחרון שאנחנו צריכים זה שחלק מהנהגים יהיו זקנים שיכורים.סגור
-
108.ביביזם=בורות קשה=כת (ל"ת)ליברל 09/2025/22הגב לתגובה זו1 4סגור
-
אתה חותם ליברל וכותב גזענות חחחראש יהודי 09/2025/25הגב לתגובה זו3 1זה נהדי אן אי של השמאל בארץ ובעולם בולשביקים בשילוב איסלםסגור
-
107.נכוןאמת 09/2025/21הגב לתגובה זו2 2אתה אוהב אותו את המוסיקה שלו ואת דעותיו, בשורה התחתונה הוא היה שיכור וסיכן וגם פגע באנשים בנהיגתו , לכאורה נראה שגדי גוב , היה מסומם לא משנה ממה , אתם אשמים שהגנתם עליו , והיללתם אותו על כלום , הוא חושב שהוא משהו אבל לא!!!סגור
-
106.מתאונה בפקק לא נפגעים עשרה רכבים,ולא נפצעים חמישהמומו 09/2025/21הגב לתגובה זו10 1יריב, אל תכתוב שקרים, תהיה אמיתי, ואל תכשיר נהיגה בשיכרות כאילו זה דבר של מה בכך, זו הדוגמא לנוער שאתה נותן ? תתבייש לך על הזילזול בחוק ועל הנסיון לעגל פינות, זו ממש קריאה לאנרכיה !סגור
-
105.געב ואופנהיימר שני פוצים (ל"ת)גובגב 09/2025/21הגב לתגובה זו5 1סגור
-
104.אחוות השיכוריםנועם 09/2025/21הגב לתגובה זו8 0האנשים השיכורים ולא מיין, שהביאו עלינו את חרפת אוסלו ואלפי מתים - נזעקים להגן על אחיהם השיכוריםץסגור
-
103.מסכן גידי גובאחד שיודע 09/2025/21הגב לתגובה זו8 0מה הוא עשה? בסך הכל שתה אלכוהול ועלה על ההגה? נכנס בכמה רכבים? לא משנה אם הוא שמאל או ימין, מי שעולה על ההגה שיכור הוא חתיכת חלאה. הפעם לא היו נפגעים בנפש, אבל אם הוא היה נושע באיזור עירוני הסיטואציה בקלות הייתה יכולה להיגמר אחרת. יריב, גידי גוב הוא לא הקורבן, האנשים שנפגעו ויכלו להיפגע מהמעשה חסר האחריות שלו הם הקורבן.סגור
-
102.חחחח ממש אבא בשבילך אופנהיימראלברט 09/2025/21הגב לתגובה זו5 0ידוע שאתה מעריץ מס'1 שלו מה כבר תכתוב עליו שהוא רק אשם??? כמה מפתיע...סגור
-
101.לא להאמיןאיילת 09/2025/21הגב לתגובה זו8 0אני בכלל לא מאמינה שכתבת את זה!!!! פשוט בושה אין טיפת יושרהסגור
-
יש לו שנאה שנאה מזוקקת ואפס מודעותרוני 09/2025/25הגב לתגובה זו2 0הכתבה אינה מאהבת גוב אלא משנאת השונהסגור
-
100.עליבותא 09/2025/21הגב לתגובה זו3 0אופנהיימר בדיוק כמו לימור לבנת וגידי גוב , מגלגלים עינים לשמים , הרי ביבי לחץ על הגז כולם במחנה שלהם ראה זאת, אשפוז דחוףסגור
-
99.מי שגרם לתאונה הוא הקורבןא 09/2025/21הגב לתגובה זו4 0אופנהיימר. אתה לא חייב לייצר עולם הפוך רק כדי לשרת אג'נדה. סלב עשה תאונה כאשר נירדם על ההגה או נהג מטושטש. שחקן אחר , לדעתי מזרחי, שנתפס נוהג שיכור באותו לילה ממש עוכב ונעצר. לו ביצע אייל גולן כזו תאונה , המשטרה הייתה מטייחת אותה לטענתך? היו עושים טררם גדול עוד יותר. אופנהיימר. למחנה השפוי ישנם כמה יתרונות. השכל הישר ביניהם. אל תקלקל לנו.סגור
-
98.גועל נפש של כתבה!טניה 09/2025/21הגב לתגובה זו9 0אני אשכנזיה ויוצאת נגדו מה תגיד על זה? כל מה שאני רואה בכתבה העלובה הזאת זה תירוצים ולנסות לשחק אותה קורבן. אלכוהול משפיע על כל אחד בצורה שונה בעיקר בגיל שלו שחכת לציין שעבר את גיל 80. לא כמה אחוזים זה לא זניח הוא עבר את האחוזים המותרים ואין לו הנחת סלב בטח מתי שהוא פצע אנשים. לא פעם ראשונה שלו על הכביש עם מעריצים. שידאג לנהג תורן או לנהג פרטי. לא מעניין אף אחד במי הוא תומך , את האמת? לא ידעתי מה הדעות הפוליטיות שלו הוא לא מעניין אף אחד!!@ בקיצור שלילת רשיון, בשבילכם לפרסם כתבות כי אתם מתחילים לעלות לי על העצבים עם השטויות שאתם מעלים לאחרונה.סגור
-
גם השקפותיו הפוליטיות והחברתיות מזוייפותבר און 09/2025/25הגב לתגובה זו1 0פק שלום עכשיוסגור
-
97.האיש שקם להגן על נהג שיכור ומסוכן.משה 09/2025/21הגב לתגובה זו8 0פשוט לא יאמן האופנהיימר הזה, רק בגלל שגידי גוב שמאלני ועוכר ישראל כמוה הוא קם להגן עליו, הרי הוא היה איתו בהופעה ושתה איתו רק כוס יין אחת, פשוט עלוב ושקרן. תאונה עם 9 רכבים מעורבים והרוסים זה לא כוס יין זה ארגז יין. האיש לכלא על סיכון חיי אדם.סגור
-
96.צודק יש תופעה של שנאה כלפי כל מי שחושב אחרת ונגד אשכנזיערן 09/2025/21הגב לתגובה זו0 3עם שהורס את עצמו מבפנים . עם ישראל לא למד כלום מהעבר. שנאת חינם פה על בסיס יום יומיסגור
-
אתה ממחוללי הכאוס (ל"ת)בראש צלול 09/2025/25הגב לתגובה זו2 0סגור
-
95.הפוך גוטה הפוך… (ל"ת)יוסי 09/2025/21הגב לתגובה זו2 0סגור
-
94.גידי גובצחי 09/2025/21הגב לתגובה זו3 0איך אתם אלופים בלייפות דברים מתי שאתם בוחרים...בושה וחרפהסגור
-
93.זכויות?בסך הכל זמר,בוא אל תגזיםניסים 09/2025/21הגב לתגובה זו3 0עכשיו,עשית מעשה נבלה, לחשוב שזה בסדר לשתות ולצאת ככה לנסיעה, במקום להגיד שהוא עשה מעשה רע, אתה קצת נותן לגיטימציה וסולח לו, צריכים להוקיע כל אדם ספרדי אשכנזי יפני ששותים ויוצאים לנהוג. בלי פרשנות מיותרת,ובלי להגיד אכלו לי שתו ליסגור
-
שנאת ישראל מזוקקת ואפס מודעות (ל"ת)ראש יהודי 09/2025/25הגב לתגובה זו2 0סגור
-
92.הכל מותראזרח 09/2025/21הגב לתגובה זו2 0אתה שוטר ? היית שם ? אתה ביצעת את בדיקת האלכוהול ? לסנגר בגלל שיש לך אפשרות לכתוב לא עושה את התאונה לפחות כמו שאתה מגן על עזה ככה אתה עכשיו מגן על האיש שגרם לתאונה מכיוון שהוא בצד שלך מעניין אם היית כותב באותה מידה על מישהו אחר ואתה מדבר על מכונת הרעלסגור
-
91.אתה חייב לאשפז את עצמך. (ל"ת)תמרה 09/2025/21הגב לתגובה זו2 0סגור
-
90.שמאלניםיעקב 09/2025/21הגב לתגובה זו5 2השמאלנים בטוחים שהם מנהלים את המדינה מה לעשות שהם ממש לא הימין חזק והימין הוא המנהיג וכך יהיה לנצח השמלאנים ימשיכו לשבת בבית ולקטר.סגור
-
89.אלכוהולאור 09/2025/21הגב לתגובה זו1 2לפי חוקי מדינת ישראל לשמאל מותר לשתות אלכוהול ולדרוס בדרך עד 10 נדרסים. מעבר לזה יתכן שיעומד לדין. תלוי בגודל הנזק.סגור
-
88.אופנהיימר גידי גוב עלובי נפש כושליםחיים כגן 09/2025/21הגב לתגובה זו7 3אופנהיימר עלוב הנפש והדוחה חבר לגידי גוב הפושע שעשה תאונת דרכים פצע חמישה תוך כדי נהיגה בשחרות על מה אתה מגן עליו אופנהיימר על מה אתה מגן על הנהג הדימנטי השיכור גידי גוב? רק בגלל שהוא לא בצד הנכון חתיכת אפס אני רואה אותך למרקעים בא לי להקיא עליך אפססגור
-
87.שמאל (ל"ת)יעקב 09/2025/21הגב לתגובה זו1 1סגור
-
86.אופי נחלץ לעזרת החבר השמאלן..צפוידורון 09/2025/21הגב לתגובה זו5 2הצ'אט ג'יפיטי כבר אמר לי מה תגידסגור
-
85.גידי גובאמת לאמיתה 09/2025/21הגב לתגובה זו5 1גידי לא אשם ,זה הרכבים שעמו לפניו.הוא לא נהג ,הרכב נסע לבד.מסכן. לא היה שיכור, 308 מ"ג.זה כלום.גם התאונה זה רק פיזי וכספי.סגור
-
84.שקיפותאזרח ותיק 09/2025/21הגב לתגובה זו2 1ומה קרה למקרה הגנב ממשפחת מיארה?תראה מה עושים לשרה בממשלה? גנב הוא גנב, ושיכור הוא שיכור, לא מודדים ערך גניבה, ולא בכמה חרג בשתיהן, שפה זה דיני נפשות.סגור
-
83.וואואני 09/2025/21הגב לתגובה זו0 0מזמן לא ראיתי התפלשות עדתית כל כך מוגזמת או טיעונים הזויים למציאות די פשוטה. כולם טועים, הדבר החשוב זה לקחת אחריות. לך ספציפית יש עוד עבודה בתחום הזה.סגור
-
82.שקרןיוחאי 09/2025/21הגב לתגובה זו0 0הפלסטינים קרבן. החמאס קרבן. השמאל קרבן. היועשמית קרבן. בגץ קרבן. נא לעשות היקש לוגי.סגור
-
81.המיץ של התחמיץמשה משה 09/2025/21הגב לתגובה זו2 1אופנהיימר מה זה הקישקוש הזה עם בוזגלו שלא שתה כלום היה שורט לך את האוטו היתה צועק כמו ילדה עם קוקיות גואלט גואלט אז להגיד שגוב גדעון הוא הקורבן נו תתקדם היתה תאונה לצערנו ויש אשם שיודע שהוא אשם אבל רק בריאות לכולם ומכוניות זה רק פפחח אז אופנהיימר די לחרטט לעצמך שמאל ימין תאונה קרתה וזהו זה שלגוב יש את הדעות שלו זה לא אומר שכולם מסכמים איתו יש גם דעות אחרות [שהם לטובת היהודים ]וזה לא טוב לך מר חראטה בפיתהסגור
-
80.גידי גובאורן 1 09/2025/21הגב לתגובה זו0 1יריב אופנהיימר היקר גידי גוב הוא לא קורבן. הוא עשה תאונת שרשרת ופגע במכוניות ובאנשים. הפרסום הוא בגלל שגידי מפורסם ואין לזה קשר למכתב האומנים. אנחנו המשכנו הלאה ואתה עושה הכל להשאיר את זה לשיח. די עם הקיצוניות הפנטית שלך. אנחנו לא נפסיק לאהוב את שיריו. דרך אגב אני מזרחיתסגור
-
79.גודי גובאלכס 09/2025/21הגב לתגובה זו0 1מלחמת היהודים. עוד שמאלן . שמכשיר את מלחמת היהודים ומעצים אותה.סגור
-
78.שותים לא נוהגיםירון 09/2025/21הגב לתגובה זו1 0אז מה אתה ריב יריב כששותים כן נוהגים כמה טמבל אתה יכול להיות מה קשור להיותו זמר שמאלני שיכור גמור ומרשה לעצמו לנהוג ?מעשה חמורות ואתה מעודד שיכורים שמאלנים לעלות להגה שתויים ריב יריב אתה שיכור לגמריסגור
-
77.אופנהיימרAr... 09/2025/21הגב לתגובה זו2 1לא ציפינו לתגובה הגיונית מאפס מאופססגור
-
76.די לרעלמוטקה 09/2025/21הגב לתגובה זו2 0צודק בהחלט, כתבת באופן אובייקטיבי. די לרעל משני הגושים.סגור
-
75.טיפשיוגל 09/2025/21הגב לתגובה זו1 1איזה מיומנות יש לאיש הבזוי הזה להפוך כל ארוע לשמאל נגד ימין,לאשכנזי מול ספרדי,האיש כל יעודו בעולם הזה ,פלגנות ושיסוע בעם,בסך הכל מדובר בזמר ושחקן להפליא ומיוחד שמעד ושתה קצת יותר מהמותר על החוק ושגה בנסיעתו,זהו,לא יותר,מסוכן,כן,יכל להיות יותר גרוע,גם כן,כל זה מה קשור לחתימה על עצומה,איני יודע,פלגן ומשסע זה הכותב השפל.סגור
-
74.אופנהיימר החרטטןדובר אמת בלבבו 09/2025/21הגב לתגובה זו7 1גידי גוב א עבריין רחוב שמרשה לעצמו לשתות אלכוהול ולצאת לרכוב כשהוא נוהג ברכב .ומסכן את הנהגים ברכב הולכי רגל . וזה כי הוא יודעה שבמידה יוקרה משהו הוא יצא זכאי גם אם יהרוג משהוא . וזה כי בית המשפט והפרקליטות בצד שלו יחד עם כל העיתונאים. והכתבים . והשדרנים . גם בצד שלו . כי ברפורמה עדיין לא ממומשת . אילו ברפורמה הייתה ממומשת גידי גוב אופנהיימר היו יושבים בכלא לשנים רבות . אחד על שנהג בשכרות ואחד על שיצא להגנתו בדברי הבל וגסות רוח .שכל מגמתו להניח לשופט לחשוב אחרת ולזכה את הנהג המסלול שסיכן אזרחים בזמן שהוא בשכרות .אילו היה כאן רפורמה המצב היה אחרת . מקווים שהרפורמה תצא לפועל בקרוב ממשסגור
-
73.בולשיטאורי 09/2025/21הגב לתגובה זו9 1אז בעצם מה אתה אומר שהימין גרם לו לשתות ולנהוג בשכרות? זה כמו שאתם מאשימים את הימין באוסלו ובהתנתקות. פשוט פתטי. אדם בגילו לא אמור לשתות ובטח לא לנהוג בשכרות גם אם זו מעט מעל הנורמה המותרת. אדם קשיש, הרפלקסים שלו גם ככה איטיים יותר תוסיף לזה אלכוהול קיבלתה אסון. חוץ מזה הוא שמאלן אשכנזי שחושב שהמש זורחת לו מהטוסיק.סגור
-
72.גובמג 09/2025/21הגב לתגובה זו2 1מה אתה מגן על זקן שיכור שמזמן היה צריך לרדת מהכבישסגור
-
71.אדיוטיי 09/2025/21הגב לתגובה זו2 1אופנהיימר...העלת על עצמך, אתה פשוט בדיחה. גידי גוב היה שיכור כאשר עשה תאונה, הוא עבריין - אלה העובדות גם לםי דבריך. גם נסיעה אישית הורגת וכם כוס משקה חריף מביאה אדם לשכרות.סגור
-
70.סכנה, אופנהיימר!ע 09/2025/21הגב לתגובה זו7 1מגלגל העיניים- אופנהיימר, שוב במופע מלאכותי וצבועסגור
-
69.ממממ טעות בכתבה ... ניסיון יפהאורן 09/2025/21הגב לתגובה זו3 1לכבוד הכתב היקר כוס אחת לא גורמת לשיכרות!!! צריך לפחות 3 כוסות להגיע לרמה זו נא לא לעשות את הקהל טיפש . אבל ... אני חייב להודוצ שהניסיון יפה נ.ב אני מעריץ של גידי גוב .... פשוט קורה שעושים טעויות ... והוא עשה .... טעות נוראה ... אבל עשה תתנצל ... תגמור את הסיפורסגור
-
68.שיפטרו אותנו מהפרצופים המכוערים שלהםשולוייס 09/2025/21הגב לתגובה זו3 1אופנהיימר שונא ישראל, מה תכתוב? שהזקן השיכור, אוכל השרצים, שונא ישראל כמוך, אשם? לא חשבנוסגור
-
67.גידי גוב לא קרבן÷!!÷ 09/2025/21הגב לתגובה זו5 1לא משנה מה היתה רמת האלכוהול, הוא הרס 8 מכוניות, פצע 5 אנשים. הוא לא קרבן, הוא חסר אחריותסגור
-
66.גידייכגג 09/2025/21הגב לתגובה זו0 1הוא ידע מה שהוא עושה הוא היה שיכור אבל לא עד כדי כך הוא היה עצבני ורצה להוציא החוצה על ידי פגיעה ברכבים ובאנשים גידי הוא שקרן מלידה אבל הוא יודע לשחק אותה תמים הוא שחקן לכן אסור שהמשטרה תיפול בפח לעביר לרשויותסגור
-
65.יריבי חמוד לא יעזור לך להלבין את הלבן לא עובדזכי 09/2025/21הגב לתגובה זו6 1בבדיקת אלכןהול זה לא פוליטיקה שמאלניתסגור
-
64.כותב המאמר עבריין לפחות כמו גוב העבריין.פמילי 09/2025/21הגב לתגובה זו5 1אופנהיימר כהרגלו יוצא להגן על פושעים ומחבלים.גוב צריך להיות עצור עד תום ההליכים.סגור
-
63.אתה באמת חושב שהקוראים מטומטמים!?חיים 09/2025/21הגב לתגובה זו6 1מה אתה מבלבל לנו ? בחירטוטים. באמת אתה חושב שהאנשים שהקוראים אוכלים את השטויות שאתה כותב!?סגור
-
62.צו 8 של הברנז׳הצפונית 09/2025/21הגב לתגובה זו2 1והנה שוב ושוב מתגייסים העיתונאים העסוקים להציל את ה״חבר׳ה״… ואוטוטו יעשו גם מזה סרט דוקומנטרי עמוק ומרגש- כמה הוא סובל, כואב ודואב על המקרה…. חחח עלובי נפש. גידי גוב שתה!!!.. עלה על הכביש ופגע בחפים מפשע!!!! .מה קרה? אלה לא חפים מפשע כי הם יהודים ולא עזתים? לא משמש מספיק טוב את הנרטיב שלכם????? עלובסגור
-
61.איזו כותרתמ.ר 09/2025/21הגב לתגובה זו1 1איזו כתבה פח אשפה הערה לכותב לך תסתכל במראה ותכתוב לנו מה ראיתסגור
-
60.משטרע,,,,,נחשון 09/2025/21הגב לתגובה זו1 2משטרע,,,, השפוטים של בן גביר העבריין.סגור
-
59.לא ייאמן, גידי הפוגוב גורם לתאונה, מצטייר כקורבןהיידנינית 09/2025/21הגב לתגובה זו6 1עד כמה מוח יכול להיות מעוות? ממש חולני וסכנה לציבור.סגור
-
58.ליצן החצר של הקפלניסטיםליצו 09/2025/21הגב לתגובה זו5 2לדעת אונהיימר ההזוי אם שמאלן ירצח , ידרוס , יאנוס הו תמיד חף מפשע מי שאשמה זאת הסביבה שמתייגת אותו כשמאלן ומחפשת אותו ,כי אחרת הוא יכול לרצוח, לדרוס,לאנוס ללא עונש כי הרי הוא קמאלן פריבלג .סגור
-
57.מעניין אם זה מה שהיית כותב אם שם הנהג היהמיקי 09/2025/21הגב לתגובה זו4 2אחר מאשר גידי גוב. נאמר חיים משהסגור
-
56.קישקוש מקושקשנחמה 09/2025/21הגב לתגובה זו3 1כאב לי מאוד הארוע שקרה לגידי גוב אין לי שום דבר נגדו להפך אוהבת את השירים שלו את ההונור שלו. שתה אלכוהול מעל המותר וגרם לתאונה הוא צריך לשלם את המחיר. נכון יש כאלה ששותים יותר בערב חג אבל כל עוד לא גרמו לתאונה אז כנראה שלא ייתפשו. "שברת שילמת " במזל לא היו הרוגים או פצועים קשה אבל זה תרחיש שיכל בהחלט לקרות. ולמה אתה יוצא להגנתו? האם היית עושה זאת למען אייל גולן (בתקרית דומה)?סגור
-
55.אין גבולגיל 09/2025/21הגב לתגובה זו1 1אין גבול לטפשותסגור
-
54.גידי גובשולי 09/2025/21הגב לתגובה זו1 0יפה כתבת וכל כך נכוןסגור
-
53.לא כצעקתהמיקי 09/2025/21הגב לתגובה זו0 1אני דווקא שמעתי במהדורת החדשות בטלביזיה כמה גידי גוב בחור הגון ששתה רק מעט יותר מהמוצר ואפילו ביוזמתו אמר לשוטר שהוא שתה מעט. והכתבת חזרה כמה פעמים על ההפרש הזעיר בין התוצאה שנחשבת תקינה בבדיקת ינשוף לבין התוצאה שנבדקה אצל גידי גוב. ומתי התקשורת פינקה את אייל גולן שאינו זמר אשכנזי?סגור
-
52.יש לך אישור מאישתך לדבר?תמני 09/2025/21הגב לתגובה זו3 2חחה אתה מצחיקסגור
-
51.מר גוב לך לשיקום.נמאס ממך.תשיר עד גיל 120? (ל"ת)דניאל 09/2025/21הגב לתגובה זו1 1סגור
-
50.פרוילגיורם 09/2025/21הגב לתגובה זו1 1אם. זה. היה. זמר. מזרחי אוי ואבוי מה היה בערוצי. התבהלה השנאה שלך ושל. לברך כל. כך. גדולה אבל. העולם. השתנה ודעתכם. לו. נחשבת היידה. ביבי וזיני עם. ישראל. חיסגור
-
49.למה אתה מכניס את האף המסריחצ.ח 09/2025/21הגב לתגובה זו1 1אתה גיזעני אוהב לחרחר מילחמות יהודים ידוע שאתה לא בעד יהודים מעזה יש לך פרנסה מלעשות רעסגור
-
48.למה אתה מכניס את האף המסריחצ.ח 09/2025/21הגב לתגובה זו0 1אתה גיזעני אוהב לחרחר מילחמות יהודים ידוע שאתה לא בעד יהודים מעזה יש לך פרנסה מלעשות רעסגור
-
47.רשעPkk 09/2025/21הגב לתגובה זו1 1בגלל הצביעות הזאת שלך והאשמת הקרבנות אתם בשמאל הקיצוני מאשימים את ישראל באסון של ה-7 באוקטובר וסבורים שהחמאס והערבים הם הקורבנות רקנאדם רשע מרושע יכתוב דברים כאלה ויאשים את הקורבנות ולא את הפושע/יםסגור
-
46.טיפשות היא מחלה כואבתחרטא 09/2025/21הגב לתגובה זו2 1יריב הטיפשסגור
-
45.גידי גובמשה 09/2025/21הגב לתגובה זו0 1אל דאגה יוציא אותו זכאי הוא משלהםסגור
-
44.צביעותדויד 09/2025/21הגב לתגובה זו1 1זה נכון שעפו על זה בהגזמה אבל קורן או שתה קצת. נראה הבן אדם התבלבל בן הקרקס לגז. ואתה מזלזל בעצמך. מסכןסגור
-
43.שתויאו 09/2025/21הגב לתגובה זו1 1איזה רמת טיעון נמוכה שתה מעט, הנפגעים לא מתו, המכוניות הפריעו לו,היה פקק, תרם לתרבות הישראלית. הוא לא אשם שהמכוניות והאנשים עמדו שם הם היו צריכים לפנות לכבודו את הדרךסגור
-
42.רק מוח מעווות יכול לכתוב טור כזה... אדיוטעם ישראל חי! 09/2025/21הגב לתגובה זו5 1אבל זה לא מפליא... כשרואים אותך מחרטט שטויות בזויות בפאנלים, מבינים שמשהו לא 100...סגור
-
41.אהבתי את הכתבה שרק מחזקת את הסערהשמאל 09/2025/21הגב לתגובה זו0 0ח"כ מטעם הימין שרק עבר את המהירות המותרת, עושים בו לינץ' תקשורתי. אבל אמן ממחנה השמאל שנהג שיכור וגרם לתאונת שרשרת הוא הקורבן. מה הקשר בין התרומה התרבותית שלו לבין הסיטואציה? אגב, תרומה תרבותית שגם היא מוטלת בספק שכן מי שהכתיר אמנים עד עידן הרשתות החברתיות היה קומץ פריבילגים ששלטו פה ביד רמה על 'התרבות', אם ניתן לקרוא לטראש שמיוצר כאן אומנות ותרבות. אתם חבורה של מסיתנים, שהתרגלתם שלכם חוק אחד ו"לפשוטי העם" חוק אחר. לא עוד!!! אין לכם זכויות יתר. מה עצוב שהצד השני למד מכם איך להתנהל והדרך הרעילה שלכם לתקוף את הצד השני חוזרת אלכם כמו בומרנג.סגור
-
40.תודה למר אופנהיימרתודה 09/2025/21הגב לתגובה זו1 1בגלל ההתנהגות שלך ושל חבריך- עוד מנדט לימיןסגור
-
39.ספין שלךי.ב 09/2025/21הגב לתגובה זו0 1מה אתה מבלבל את המוח??? לא זניח ולא בטיח….למה הוא התחמק מהחקירה למחרת?מה הוא הסתיר???טען שלא הרגיש טוב….איפה גיא פלג החוקר הראשי של המהדורות??איפה יוסי מזרחי שחוקר ובודק רק לכוון מסוים???תקשורת מגויסת ואתה נפלת בפח שלהם….סגור
-
38.גדי לאגידי לא 09/2025/21הגב לתגובה זו0 0גדי אל תסע מפה לא טו דו טו דו טוסגור
-
37.גידי גובאנונימית 09/2025/21הגב לתגובה זו0 1יריב אופנהיימר כמה נמוך תרד ? חיכו לו בסיבוב ????? מה החזיקו את ההגה וגרמו להתנגשות ??? אולי השתלטו על המכונית מרחוק וגרמו לתאונה??? יקיר קפלן.סגור
-
36.טיפש גזען (ל"ת)י 09/2025/21הגב לתגובה זו2 1סגור
-
35.כמה שנאה יש במדינה הזאתנועה 09/2025/21הגב לתגובה זו2 0תהיו טובים זה לזה.גידי גוב,אמנם עשה טעות גדולה ששתה,אבל אל תגמרו אותו!סגור
-
34.איזה שקוף אתה יאאלהנו באמת 09/2025/21הגב לתגובה זו5 2הפריבילגים השמאלנים יוצאים תמיד נקי, העיצונות איתם, מערכת המשפט איתם, אין להם שום בעיה להרוג מישהו ונקסימום יקבלו שלילה לחודש. ואחרי זה הם חוזרים להופיע וכל התועמלים כמו יריב אופנאיהמר שאצלו העולם מחולק לפי שמאל קיצוני וכל השאר ואז מתחילים בספינים.סגור
-
33.מנותק מהמציאותא.מ 09/2025/21הגב לתגובה זו4 1איך אתה מצדיק תאונה בגלל שכרות וכל זה בגלל שחתם על העצומה ההזויה הזו אבדתַ כל צלם אנוש בושה עליךסגור
-
32.שתוק שתוק יא טמבליוסי 09/2025/21הגב לתגובה זו3 1עדיין אם הוא לא היה מהמחנה הנכון היו משפדים אותו... אם זה היה אייל גולן היו מרימים אותו וצולבים אותו בכיכר העיר וכולם יודעים זאת ... אתה זה שמפלג ומה קשור ביבסטים כאן יא טמבל אמרו את זה כולם . עלאק פילוג , ומה הכתבה הזאת באה להגיד ,אם לא לפלג .סגור
-
31.הבן אדם נהג בשיכרות. בנס לא היו הרוגים. הוא לא קורבן. ה (ל"ת)שפוי 09/2025/21הגב לתגובה זו5 1סגור
-
30.פעם הערכתי אותך על היותך אידאולוגמוטי 09/2025/21הגב לתגובה זו5 1עכשיו סתם יצאת מטומטם מגן על עבריין.סגור
-
29.טיפש מחרטט על טחפש (ל"ת)רונה 09/2025/20הגב לתגובה זו25 5סגור
-
28.עברינות בכבישיוסי 09/2025/20הגב לתגובה זו25 2הקטל בדרכים אין הנחות לעברין תאונות אם זה זמר אהוד או שר או חבר מפלגה הדין הוא שווה והענשות צריכות להיות ביד ברזלסגור
-
27.גידי גובMASSONY 09/2025/20הגב לתגובה זו26 3לא אתפלא אים בקצב הזה ועים ביהמ"ש שלנו - עוד ייצא מצב שהנפגעים, בגוף וברכוש, יצטרכו ל...פצות את הזמר והשחקן האהוב והמהולל גידי גוב !סגור
-
26.אופנהיימר חוקר התאונות'. 09/2025/20הגב לתגובה זו30 5הכותב מצטייר כאדם פרנואיד, מבוהל שענייני צבע עור ומוצא עדיין ניצבים מולו כחרב מתהפכת. מביך שמישהו מאפשר לו לכתוב שטויטות כאלה בפרהסיה.סגור
-
25.כתבה של אדיוט (ל"ת)מוטי 09/2025/20הגב לתגובה זו30 6סגור
-
מי אידיוט ???ארנון 09/2025/21הגב לתגובה זו1 0תגובה של אידיוט. ואפילו לא שימושיסגור
-
24.מעניין מה היה כותב אם זה היה מישהו ממשפחת נתניהו (ל"ת)דימה 09/2025/20הגב לתגובה זו22 2סגור
-
23.ואם זה היה אריאל זילברשמשון הגיבור 09/2025/20הגב לתגובה זו24 1אז גם היית רץ להגן עליו? הכל פוליטי. יגורשו כל המחבלים ויסופחו שטחי יש"ע. אמןסגור
-
22.ברור, כמו שהחמאס הקורבן, ועזה והפלסטינאים וגם אתה (ל"ת)לא? 09/2025/20הגב לתגובה זו25 3סגור
-
21.Fuk hamssKokop 09/2025/20הגב לתגובה זו16 2U both need to deported to your beloved friends in Gazaסגור
-
20.הנה למה אתה שרלטן....משה 09/2025/20הגב לתגובה זו18 4הוא הודה ... ששתה.... ויסקי . ויסקי לא יין זאת אומרת 1. אתה חרטטן בגרוש 2. אתה כותב העיקר לתקוף את הימין 3. גידי גוב ...ממש לא מעניין אותך רק לתקוף ימניים מסקנה ; חרטטן חלאת המין האנושי סתם אהבלסגור
-
19.גידי דיייייאח 09/2025/20הגב לתגובה זו18 3כל פעם שלא יהיה למשהו תשובה משכנעת הוא ירשום טיעון ביביסטים .מכונת רעל .אתה הבנת את זה ברוךסגור
-
18.מהיוםספרטקוס 09/2025/20הגב לתגובה זו4 2רק שמפניה וורודה ורק למתאבקת סומו, טפיל רעיל, ודמנטי שהודבק בדבק אפוקסי לכס מלכות דמיוני.סגור
-
17.מכונת הרעל עובדת, כרגיל, שעות נוספותמשה 09/2025/19הגב לתגובה זו10 9בוא נדבר על הבעיות האמיתיות השבוע: החטופים במנהרות, החיילים שנהרגו, ממשלה מושחתת,בכלכלה הקורסת ("סופר ספרטה") וגם קצת על מאי גולןסגור
-
16.עוד הוכחה שכולנו בשמאל צריכים לעזוב את הארץמפגינה בקפלן 09/2025/19הגב לתגובה זו9 2מחכה לקרוא כתבה כזאת על איש ימין שפגע ברכבים ואנשי השמאל יגנו עליו בתקשורת .סגור
-
שיפטרו אותנו מהפרצופים המכוערים שלהםשולוייס 09/2025/21הגב לתגובה זו2 1יאלללה, עופו, זה יהיה יותר טוב מלנצח במלחמה, אז המלחמה באמת תיגמר ומהר ובניצחון מוחלט שבמוחלטיםסגור
-
להתראות… בהצלחה באירופה ה״מערבית״ (ל"ת)מפונית 09/2025/21הגב לתגובה זו2 1סגור
-
תחכו לשוא..... עד קץ הימים.. לא יקרה...אורה 09/2025/21הגב לתגובה זו1 0רוב הכתבלבים והמנחים והשדרים . הם אשכנזיים סנאלניים ..גזעניים...מגינים על החונטה שלהם כמו הבגצ.ומערכת המשפט..לכאורהסגור
-
יאללה תעזבוביבסט 09/2025/21הגב לתגובה זו2 1ונאמר אמןסגור
-
15.אני חושב שכל אלה שגידי גוב נכנס בהם...שמול 09/2025/19הגב לתגובה זו18 6חייבים לשלם פיצויים לגידי גוב בגובה הנזק שנגרם להם. גם לימור לבנת חייבת לקבל פיצויים מהמכוניות שהיא נכנסה בהם. ורק כך יריב אופנהיימר יוכל לישון בשקט.סגור
-
14.גידיהנע 09/2025/19הגב לתגובה זו2 15אני מסכימה איתך. עטים עליו כמו עורבים שחורים. זה מה שיש לנו במדינה הזו...סגור
-
13.חחחחחחחחחחחחחלילית 09/2025/19הגב לתגובה זו14 2כמה קפלניסטי נוחבי מצידךסגור
-
מוח פיצייהודה 09/2025/21הגב לתגובה זו2 0אז עכשיו קפלן זה גם נוחבה? הגעת כבר לכיתה ג'?סגור
-
12.יריב אתה ליצןחחחחחחחח 09/2025/19הגב לתגובה זו23 1גידי גוב הוא הקורבן. כן, נכון. ממש כמו שכל 9 הרכבים הם אלו שעשו רוורס לתוך הרכב שלו, והוא הפצוע היחיד בתאונה - כל השאר יצאו בלי פגע בכלל. גם כל 9 הרכבים שבהם הוא נכנס, בכל אחד מהם היה נהג אחד ששתה וויסקי, והוא היה נקי לחלוטין מאלכוהול. אתה מבין עכשיו יריב למה אף אחד לא בוחר בכם להנהגת המדינה? אתם פשוט שקרנים.סגור
-
11.כתבה מאוד כלכליתמשה 09/2025/19הגב לתגובה זו16 2איזו כתבה מפתיעה. הטקסט פוליטי וחד־צדדי, לא קשור לכלכלה או עסקים. השפה קיצונית, לא מקצועית, ומתובלת בביטויים לאומניים שלא מכבדים את הכותב. כתב שמשתמש במונחים כמו “מכונת הרעל” מאבד אמינות. האכזבה גדולה: בסופו של דבר, מדובר באדם שעבר על החוק – הייתה חריגה ברמת האלכוהול. מעבר לכך, מדובר באישיות ציבורית מוכרת, ולכן האחריות שלו אפילו גדולה יותר. אם גידי גוב מרשה לעצמו להשתמש בפרסום שלו כדי לקדם צד פוליטי – עליו גם לקחת אחריות מלאה על המעשים שלו, ולא לנסות להתחמק דרך כתבות מגוננות מהסוג הזה.סגור
-
10.יריב אופנהיימר נמאסתארדי 09/2025/19הגב לתגובה זו22 1אשכנזי, חתם על עצומה. כמה סיפורים אתה מספר לעצמך. הבנאדם פגע במספר רכבים, יצא מהאוטו ואמר שתיתי קצת וויסקי. עכשיו גאון קטן של אמא, כך את שתי העובדות הפשוטות האלה: פגע ברכבים והצהיר ששתה קצת וויסקי, מה ציפית שלא יעשו לו ינשוף? נכון, היה שם כלום עם כלום מעל המותר, זה יעמוד לזכותו במשפט.סגור
-
9.יריב, גם אתה נוסע שיכור (ל"ת)נטלי 09/2025/19הגב לתגובה זו11 2סגור
-
8.מתאב אותך אבלהראל 09/2025/19הגב לתגובה זו3 10אתה צודק הפעםסגור
-
7.חתם תחת השפעת אלכוהולאבי גל 09/2025/19הגב לתגובה זו8 2בטוח שחתם והיה שיכורסגור
-
6.גידי גובמריה 09/2025/19הגב לתגובה זו10 2יריב לא ציפינו שתגיד משהו אחר,קרנף נשאר קרנףסגור
-
5.הזויהזוי 09/2025/19הגב לתגובה זו12 2אחי תתקדם טוב שלא הפכת אותו לצדיק מוילנה תכף תגיד שהם התנגשו בו זה מה שנקרא תקשורת מסולפת במקום אובייקטיבית זוועהסגור
-
4.הזויהזוי 09/2025/19הגב לתגובה זו10 1אחי תתקדם טוב שלא הפכת אותו לצדיק מוילנה תכף תגיד שהם התנגשו בו זה מה שנקרא תקשורת מסולפת במקום אובייקטיבית זוועהסגור
-
3.שמאל קפלן ושות רקוב ללא תקנה.... (ל"ת)בייבסט בבון 09/2025/19הגב לתגובה זו14 1סגור
-
2.יאללה תתקדם (ל"ת)רונית גוב 09/2025/19הגב לתגובה זו15 2סגור
-
1.גידי כובדליה 09/2025/19הגב לתגובה זו14 4גידי גוב שתה אלכוהול ונהג שיכור פגע במכויניות צריך להענש ולא רק שלילת רשיון נקודהסגור




