נבחרת אייס

מדוע החלטתי להילחם ולהיות פעיל ברשתות החברתיות? | יאיר נתניהו

אני יודע שהשמאל מאוד מאוד סובל מהנוכחות הדומיננטית שלי ברשתות החברתיות ומזה שאני מביע את דעתי באופן פומבי. באופן אירוני הם צריכים לבוא בטענות רק לאדם אחד - גיא פלג. רק בגללו קיבלתי את ההחלטה הלא קלה של לפתוח דפים ציבוריים בטוויטר, פייסבוק ואינסטגרם
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  104
פייסבוק (צילום iStock)
בשנים האחרונות אני מרבה להביע את דעתי ברשתות החברתיות. השמאל נתלה בעובדה זו ומשתמש בה בשביל לקבל צידוק לרדיפה ורצח האופי שהתקשורת מבצעת כלפי. הם טוענים שבגלל הפוסטים והציוצים שלי אני דמות ציבורית ולכן "מגיע לי", וטוענים  שאני ״הבאתי את זה על עצמי״.
חשוב לי לנפץ את הטיעון המקומם הזה. ראשית, זה שאני מביע את דעתי ברשתות החברתיות לא הופך אותי לאישיות ציבורית כמו פוליטיקאי או עובד ציבור שצריך לתת דין וחשבון לציבור. אני מעולם לא הרווחתי שקל ממשכורת ציבורית, אני לא העמדתי את עצמי לבחירת הציבור ולא לקחתי משכרה בשירות הציבורי. אני לא חייב דין וחשבון לאף אחד.
 
אני מביע את דעתי ברשתות החברתיות כפי שעושים מיליוני אזרחים בישראל. עד שהחוקים הסטליניסטים של סער לצנזור הרשתות החברתיות יעברו, זה עדיין זכות בסיסית במדינת ישראל. קוראים לזה בדמוקרטיה חופש הביטוי.
שנית, אני התחלתי להביע את דעתי ברשתות החברתיות רק לאחר שהתקשורת עשתה לי רצח אופי ולא לפני. הרדיפה התקשורתית כלפי היא לא תוצאה של הנוכחות שלי ברשתות החברתיות. הנוכחות שלי ברשתות החברתיות היא תוצאה של הרדיפה התקשורתית כלפי.
 
במשך שנים לא היה לי טוויטר ולא היה לי אינסטגרם, אלא היה לי רק חשבון פייסבוק. החשבון היה בעל שם בדוי, הוא היה פרטי וחסום, ושימש אותי רק בתור כלי לתקשר עם חברים. אף אחד חוץ ממשפחתי וחברי לא ידע את דעותיי הפוליטיות. הייתה אפילו תקופה שהשמאל תלה בי תקוות שאני שמאלני, בדומה לרוב בני הדור השני של מנהיגי הימין החילוני רביזיוניסטי, אולי בגלל שהייתה לי חברה נורווגית לא יהודייה (הם כנראה לא ידעו על הרקע שלה - משפחה אוונגליסטית ציונית וימנית).
ככה במשך שנים, ספגתי בשקט את הסתה והתעמולה נגד הוריי, נגד משפחתי ונגדי, בלי להגיב ברשתות החברתיות, כי רציתי להישאר מתחת לרדאר. בניגוד למה שחושבים - אני קנאי מאוד לפרטיות שלי, ואני שונא להיות בכותרות ובחדשות. חשבתי שאם אני אהיה "ילד טוב" ואשמור את דעותיי הימניות לעצמי, יניחו לי לנפשי.
אבל אז הגיעה כתבת רצח האופי של גיא בפלג בראש המהדורה המרכזית של ערוץ 2. הערוץ עשה לי רצח אופי מתמשך ושפך את דמי על כלום! הקלטת סתר רכילותית שלי ושל חברים מגיל 22 אומרים בדיחות גסות ומטומטמות שאנחנו שיכורים אחרי מסיבה. רכילות עלובה שלא הייתה ראויה לשידור אפילו בגיא פינס, שודרה שוב ושוב לאורך ימים בפתח המהדורה המרכזית.

העיתונאי גיא פלג. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
העובדה שבידי כל כלי התקשורת בארץ ישנם מיידעים והקלטות על אירועים הרבה יותר מעניינים של שרים בכירים ממועדונים כאלה ואחרים בארץ ובעולם, אותם  הם מחליטים שלא לפרסם, בזמן שהם שופכים את דמו של אזרח פרטי בן 20 ומשהו, שלא חייב דין וחשבון לציבור, עושה את העניין למקומם הרבה יותר.
האירוע עורר אצלי טראומה גדולה. לאחר שהתאוששתי הגעתי לידי החלטה דרמטית. אני אפתח פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם ציבוריים ואתחיל להביע את דעותיי הפוליטיות, וכן, גם "להחזיר" לאותם עיתונאים רשעים. אם עשו לי כזאת שפיכות דמים למרות שהייתי "ילד טוב" ולא הבעתי את דעותיי הימניות באופן פומבי, אין לי מה להפסיד או ממה לחשוש מלהיכנס לרשתות החברתיות באופן גלוי. רודפים אותי בכל מקרה, לכן החלטתי שעדיף לי לצבור עוקבים, ולהיות בעל יכולת להגיב על הרדיפה וההסתה כנגדי, כנגד הורי וכנגד הימין.
 
המקרה של גיא פלג וערוץ 2 לא היה אירוע הרדיפה התקשורתי הראשון כלפיי מהתקופה שלפני פעילותי ברשתות החברתיות. לקראת גיוסי לצה"ל, החליטו בידיעות אחרונות לעשות עליי כתבת שער מלאת הכפשות. הייתי אז בן 17, ועדיין חוסה תחת הגנות המוקנות לקטין, לא שזה עניין שם מישהו. אילו הכפשות דרך אגב כבר אפשר למצוא על ילד בן 17 אתם שואלים? אה, לכלוכים מתלמידים בתיכון ובחטיבת ביניים, בעילום שם כמובן.
תאמינו או לא, אבל זאת לא הייתה ההסתה התקשורתית הראשונה כלפיי. כאשר אבי נבחר לראשונה לראשות הממשלה בשנת 1996, החליטו כמה תוכניות סאטירה בערוץ 2 לעשות עלי מערכונים מבזים. הייתי אז בן 5. העבודה שמדובר בעבירה על החוק להגנת הילד לא עניינה איש, והדבר עבר לסדר היום.
אני יודע שהשמאל מאוד מאוד סובל מהנוכחות הדומיננטית שלי ברשתות החברתיות ומזה שאני מביע את דעתי באופן פומבי. באופן אירוני הם צריכים לבוא בטענות רק לאדם אחד - גיא פלג. רק בגללו קיבלתי את ההחלטה הלא קלה של לפתוח דפים ציבוריים בטוויטר, פייסבוק ואינסטגרם.
תגובות לכתבה(104):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 68.
    גוש ליברלי חזק.
    יוסי 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמאל וימין זו המצאה שלבנימין נתניהו לצורך פילוג ושרידות פוליטית. ליברלי מול חשוך. הגוש הליברלי הוא החזק היום בישראל.
    סגור
  • 67.
    כל הכבוד רק כך. אכלו לי שתו לי. השמאל אשם. (ל"ת)
    פנחס 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 66.
    יאיר תמשיך כך
    אליהו 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תותח
    סגור
  • 65.
    יאיר
    אווי 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שתדע לך שאתה ומשפחתך אתם גאוות הימין האמיתי.
    סגור
  • 64.
    יאיר.ביום שתחליט מיליונים יתמכו בך. (ל"ת)
    אריה אבנרי 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • טען עוד
  • 63.
    מעניין לנו את העכוז
    רויטל 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אתה מה זה לא חשוב וברוך שנפטרנו ממך לפחות תתחבר למציאות אתה לא מעניין
    סגור
  • שטופת מוח,נגבי את קצף הטירוף מזוויות פיך. (ל"ת)
    אריה אבנרי 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 62.
    הקוזאק הנגזל
    ראובן 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אוי אוי אוי, אז גיא פלג אשם? גם בתביעות שאתה חוטף על ימין ועל שמאל? גם בביריונות המקלדת? גם בהשמצות והפצת פייק? גם בתבוסות בבית המשפט?
    סגור
  • רק ביבי
    אני 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תמשיך בדרך שלך הקינאה הרסה אותם!
    סגור
  • ראובן,לפי השם את מבוגר,לפי התגובה טיפש. (ל"ת)
    אריה אבנרי 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 61.
    יאיר - התגובה שלי תחסוך לך שנים של טיפול.
    אספרגר 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    יאיר, אחת הסיבות שביבי נפל זה בגללך. לא הגיוני שאדם בן 30 מסתובב בבלפור ונדחף ומתערב בעניינים שלא קשורים אליו! אתה חייב להבין שזה שאתה הבן של ביבי לא נותן לך לגיטימציה נגיד לטוס לבית הלבן (ועוד עם כביסה מהארץ! בזכות אמך השלווה והרגועה) הציבור מבין שזה שאתה ואמך מטרידים את ראש הממשלה עם האובססיביות והטירוף שלכם. למה נגיד שלא תפתח קריירה? תלך לטיפול? תפסיק להסתובב עם תחושת קורבנות תמידית?
    סגור
  • רשעות בילד אין. (ל"ת)
    אריה אבנרי 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 60.
    התמים שהגיע מעולם התמימים
    בנימין 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    היי בחור,תגיד זוהי מחלה גנטית ? או שמא חינוך יסודי ההורים . אבל ברור מעל לכל ספק שבמשפחה הגרעינית אתם נגועים באותה מחלה, מחלת השקרנים.לדבריך כשהיית בן 5 כבר עשו עליך תוכניות סטירה נלעגות, שקר וכזב שכהן הינך יכול למכור לעצמך ומקורבי משפחתך.גם אביך משתמש בעיקר ברשתות החברתיות כי רק בהן אתם יכולים להפיץ את השקרים ומצבי המירמה שלכם בלא הפרעה. שלא כמו בערוצים הממלכתיים שמכירים כבר אתכם ואת דרכי השקר והמירמה שלכם. גם אתה כאביך מאמין וחושב שחוץ מכם כולנו טיפשים ולא מבינים דבר.אז קצת תיקונים. החוקים שגדעון סערהביא לענין הרשתות והאינטרנט נועדו למנוע מבריוני רשת שקרנים כמוכם לנצל רשתות חברתיות להעלאת והפצת כזבים ושקרים לתועלתם האישית של השקרנים כמותכם , בלא שיהיה כל צורך לתת על כך את הדין .וללא כל צורך לעימות שלכם למול האמיתות.וההקלטה שלך כדבריך עם חבריך לאחר ה מ ס י ב ה , מאוד מעניין שדובר בה על ידך בין היתר על הטובות שרבים כראש ממשלה מעניק להורי חבריך בסכומי עתק על חשבון אזרחי מדינת ישראל , בלא לידי אף אחד וברור וכמובן שכנגד החוק פה ! ולטענתך שאתה לא שייך לשיח הציבורי , מוזר אתה מדבר גם בשם ה
    סגור
  • השקעת בשנאה שלך.מתערבים שאתה אשכנזי. (ל"ת)
    אריה אבנרי 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 59.
    פוגעני
    ראובן 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם החלטתה להגיב דרך הרשתות בתגובה לטראומה,כנראה שהיעוץ הפסיכולוגי שקיבלתה בבית לא היה נכון.
    סגור
  • 58.
    אפס בן שני אפסים (ל"ת)
    אחד 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • שתוק מנייאק. (ל"ת)
    אריה אבנרי 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 57.
    אתה זנאי קטן ופחדן (ל"ת)
    דורי 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • הכל מידע אישי? או מהעיתון. (ל"ת)
    אריה אבנרי 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    ערוצי החלאות
    איזק 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    4 6
    תמשיך להגיב ולצייץ אנו תומכים בך ללא סייג ומצפים שנתניהו יחזור במהירה להנהיג את המדינה.
    סגור
  • 55.
    לא קיבלת שקל ממשכורת ציבורית?
    שיילה 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    רשמית לא, אבל בעקיפין בהחלט כן. בגילך אתה אמור להיות גבר עצמאי שמפרנס את עצמו אבל עד לאחרונה חיית שנים על חשבון הציבור, על חשבוננו, ואלו חיים בזבזניים. אנחנו עמלים ומשלמים מיסים ואתה חי כנסיך מפונק ומבזבז את כספנו.
    סגור
  • 54.
    תכתוב מה שבא לך
    מוחיאדין 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יצאתם לחופשה כפויה ,שחרר אותנו מהחשיבות העצמית שאתה מייחס לעצמך.
    סגור
  • 53.
    אוהבים אותך,תמשיך ללא פחד מול בריוני התקורת
    רחל 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אל תפחד עמוד איתן מול כל גמדי התשקורת שמנבים להכפיז אותך.
    סגור
  • 52.
    תודה לכם יאיר ושרה על שהשמדתם את הימין. מעריכים!
    מחנה המרכז-שמאל 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    17 2
    כל הסקרים מראים שכל עוד בנימין נתניהו בראש הליכוד, אין לו קואליציה. לעומת זאת, מתחריו בליכוד מביאים אמנם פחות מנדטים למפלגה, אך מקימים ממשלת ימין טהורה בקלות. סייעתם רבות להמאיס את האיש על מרבית העם. אי אפשר להפריז בתרומתכם להצלחת ההקמה של ממשלת השינוי ולחיסול הסיכוי המעשי לחזרה לשלטון בעתיד הנראה לעין. כרגע יש לכם 2 משימות עיקריות: למנוע מביבי לחתום על עסקת טיעון ולוודא שהוא נשאר בראשות הליכוד לצמיתות. שוב תודה ורק בריאות לשניכם. בברכה, מחנה המרכז-שמאל.
    סגור
  • תהיה בריא החלמה מהירה. (ל"ת)
    אריה אבנרי 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מיכה 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פפחחחחחחחח
    סגור
  • תגובה מנומקת מהפח בעצמו. (ל"ת)
    אריה אבנרי 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 50.
    יאיר יישר כח
    שרה 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אוהבת ומעריכה אותך.נהנית לשמוע אותך בפודקאסט ובגלי ישראל.
    סגור
  • 49.
    הפוך חמוד, אנחנו מודים לך
    השמאל 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    18 2
    רק בזכותך העם הבין סוף סוף למה אבא שלך לא יכול להיות עוד ראש ממשלה. מבחינתנו זה מעולה שתמשיך לחשוף מה קורה אצלכם בבית.
    סגור
  • 48.
    האמת כל ההשמצות פה נגד יאיר, הם חולניים, אבל שיתמודד ל, (ל"ת)
    ינקי 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 47.
    יאיר.... תמיד היית אפס. עוד כשלמדת בגימנסיה
    גיא 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    18 4
    יאיר נולדת חלאה ותהיה כזה כל חייך. מסית, אלים מקלדת ופחדן שהיה רגיל שיש לו מאבטחים אז הרשית לעצמך לכתוב ולומר כל מה שבא לך. מזל שהטיסו את האבא השקרן הפתולוגי שלך עוף לנו מהעינים, תולעת ביבים
    סגור
  • גיאצ'וק,בוט חמוד בוא שב לי על הברכיים. (ל"ת)
    אריה אבנרי 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 46.
    ברור שפלג לא היה מפרסם גילוי דומה על איש שמאל. (ל"ת)
    עתונות פוליטית 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • 45.
    euchtx
    euchtx 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מציע לך להכין את עצמך לקראת מועמדות הנהגת הליכוד.. ומשם לראשות הממשלה.. יש לך את המורה כי טוב בעולם עלה והצלח
    סגור
  • 44.
    crtru (ל"ת)
    euchtx 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    יאיר תודה
    באמת באמת מודים לך 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    17 2
    שבדבריך ובהתנהגותך תרמת תרומה משמעותית וחשובה לסילוקו של הנאשם בפלילים מהשלטון, תמסור לאמא שלך גם תודה גדולה שניכם בשיתוף פעולה מדהים עשיתם מה שאף מתחרה לא הצליח. תמשיכו ככה אתם עושים עבודה מצוינת. אתם שותפים אמיתיים למיגור השחיתות במדינה . ישר כוח
    סגור
  • באמאש'ך איך זה להיות אשכנזי? אף פעם לא הייתי. (ל"ת)
    אריה אבנרי 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    עם כל הכבוד, כשיש לך 100אלף עוקבים, אתה חייב דין.
    נשמה יפה 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אתה משפיען, וכן, מתפקידו של משפיען זה לתת דין על דיברי ההסתה שלו, על זריעת השינאה שהוא זורע על בסיס יומיומי, על כל אלו נותנים דין. גם עם העיתונאין המרושעים עשו לך לא יפה ..אוי מסכנוש.. אפשר להבין... אבל לצאת ולהחריב את החברה הישראלית בשינאת אחים, הסתה ופלגנות... חמודי.... דין אתה חייב. בדוק. דין שמיים. בגלל זה אתה מסכן כזה. ברוך הבא למציאות.
    סגור
  • 41.
    בכיין , שקרן ומתנצל סידרתי לפני תביעות (ל"ת)
    אשר 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    15 2
    סגור
  • מטומטם,מוסת ואפס. (ל"ת)
    אריה אבנרי 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 40.
    לא היה אמור להיות לך משפט השבוע?
    ליאור 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אתה לא חולה. ?
    סגור
  • 39.
    ילד אדיוט, שרק יודע להשתלח ברשתות
    ליאור 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    17 2
    הלוואי שתפסיד בכל תביעות הדיבה נגדך
    סגור
  • בלי קללות יא בן זונה-מתלונן ומשתלח. (ל"ת)
    אריה אבנרי 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 38.
    תמשיך
    אשר 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כל הכבוד לך רק תמשיך עם רמה גבוהה
    סגור
  • 37.
    ראש הממשלה הבא (ל"ת)
    ראש הממשלה הבא 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 36.
    בן 30 ללא קריירה, ללא זוגיות , ללא משפחה,
    אבל עם מלא תביעות 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    20 1
    אתה מלין על כספי הציבור של משרתו שלי שי ניצן אבל המאבטחים שלך שלא אחיך ואמא שלך לא ממונים מהחסכונות שלך
    סגור
  • 35.
    עוד אפס מאופס שחי על חשבוננו וחוסם כל מי שלא ביביסט
    ארז 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    17 1
    אם אתה מביע את דעתך ברשתות אז למה אתה חוסם את כולם חוץ מהביביסטים העלובים?
    סגור
  • 34.
    אכן עברו כל גבול עם הרדיפה (ל"ת)
    ר 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 33.
    ICE תתביישו
    קלונימוס 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    10 0
    לתת במה לטפיל המלכותי שלבד מללכלך לא עשה דבר בחייו, זוהי בפירוש תעודת עניות. הגיע הזמן להכיר שהפרחח פשוט אינו רלבנט.י
    סגור
  • 32.
    למה לא באת השבוע לבית המשפט עם אמא ואבא??? (ל"ת)
    אודי 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 31.
    יאיר נתניהו, אתה רוצה להילחם, שאביך יממן הגנתך
    יוסף א 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    12 1
    חוצפה של משפחת בלפור. רוצה הבטחה צמודה, רכב צמוד, נהג צמוד ומאבטחים צמודים. יאיר נתניהו מכריז מלחמה, אז קדימה שאביך המיליונר יממן הבטחתך.
    סגור
  • 30.
    יאיר נתניהו
    ישראלה מימון 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כדרך אגב, גם אני כאחת השומרת על פרטיותה באדיקות הסיבה היחידה שהצטרפתי לפייסבוק מערב שישי, אחרי הגשת כתב האישום) שבו העיתונאי מוטי גילת, האכול שינאה לנתניהו, בערב שישי אמר בפנל : ״בנות (פנה לתמר אלמוג הכתבת המשפטית ועוד שתי נשים לא זוכרת את שמן) אל תדאגנה, נתניהו יכול לשבת בכלא גם על הפרת אמונים״ וצחוק ארסי כל יושבי הפנל היו בהלם .
    סגור
  • 29.
    תתבגר ותמצא לך מקצוע
    הממ 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    13 1
    אל תרדוף כל הזמן איך להחזיר למישהו כי עשה משהו, איך להגיב למישהו שאמר עליך משהו, פשוט תתקדם, אחד זה יועיל לך שנית הצד השני יבין כיאתה לא מגיב. תמצא מקצוע
    סגור
  • אפילו רקדן בפוסיקט
    מאור 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר שתעבוד תתעלם מרעשי הרקע תתרכז במוסיקה
    סגור
  • 28.
    אין ספק
    משה 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    התקשורת לא עשתה לך חיים קלים. אבל אלו ההורים שלך שבחרו להציב אותך ואת אחיך מול המצלמות, ואחרי כל הדברים המכוערים שכתבת בשנים האחרונות אז אל תצפה לרחמים
    סגור
  • 27.
    יאיר הנסיך
    אליאן 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 5
    יאיר אתה חכם, שנון ונבון כל מילה שלך מדויקת, נכונה ומשקפת את המציאות יזק ואמץ, אוהבים אותך
    סגור
  • 26.
    שכחת לציין פרט אחד מאוד מאוד חשוב.. בתוכן התגובה מטה
    מוטי 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    11 1
    שכחת לציין שאזרח פרטי מהשורה שלא חייב דין וחשבון לא מצטלם עם פוטין וטראמפ ולא מדבר דרך עם שרים וחברי כנסת ומעורב במינויים הכי בכירים במדינה שלנו. אולי כסף אתה לא מרוויח אבל בהחלט נהנה ולוקח חלק בפריבילגיה של להיות בן של ראש ממשלה לשעבר. עובדה פשוטה שאין דיבור על אחיך כי הוא לא לוקח חלק בחיים הציבורים וזאת זכותו. אבל אם בחרת להנות מהסטטוס הזה אל תבוא בטענות התקרבנות אחרי זה.
    סגור
  • 25.
    אל תוותר לתשקורת שאחראית על ההסתה והפילוג (ל"ת)
    דן 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 24.
    נסעת ברכב של המדינה למועדון חשפניות
    חיי על חשבוננו 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    16 2
    לא חייב דין וחשבון ?לא חיה לחיות עד גיל שלושים על חשבון הציבור. כלומניק. גיא פלג הציג אותך במערמיך - מזלזל ומחפיץ נשים, חיי על חשבון הקופה הציבורית - ועושה בה שימוש נלוז, מספסר בבנות זוגו לשעבר ומבקש כסף מבני טייקון. זה הכל - אתה לא אישיות. ולא ציבורית. אתה בן דל ראש ממשלה לשעבר ואמא משוגעת שדחפו אותך ובלי שנבחרת הפכת למישהו עם השפעה. שחרר אותנו. לך תגדל ביצים וחיים ואישיות. תפסיק לכתוב טורים. תפסיק לקשקש בביציות ולך תתבגר. בגיל 30 עשיתי פי אלף יותר ממך. לא על חשבון. המדינה לא על חשבון הורי.
    סגור
  • מעניין,עשית פי 1000 עד גיל 30.בילי גייטס עליתי עליך. (ל"ת)
    אריה אבנרי 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    חזק ואמץ ותמשיך עם פעילות ההסברה המבורכת
    גיא 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 9
    אולי משהו יכנס בראשי החלולים. שבת שלום.
    סגור
  • 22.
    חזק ואמץ. בחור חכם! (ל"ת)
    יה 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 21.
    ?
    לי 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ?
    סגור
  • 20.
    עלק מדוע החלטתי
    יניב שבתאי 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בוא נשמה!!..12 שמה חיית על חשבון המדינה..היה לך נוח לשבת כל היום על האינטרנט ולחרטט שקרים שבגללם אתה מפסיד בבתי משפט
    סגור
  • 19.
    תגיד אפשר להתפרנס מזה
    משה מרום 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    13 5
    אם זו פרנסה אזנכל הכבוד, תמשיך, תשלם מיסים כמו כולם ובהייטק נוסעים בקוקינט ואין נהג
    סגור
  • 18.
    אם אתה כזה ימיני למה היית בקירייה ולא בקרבי יא פחדן (ל"ת)
    משה רב 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    39 16
    סגור
  • והעברית מה איתה? (ל"ת)
    אריה אבנרי 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עשיתי שם דברים יותר חשובים מלירות ב-M-16. ומה אתה עשית?
    יאיר נתניהו 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 7
    בטח פקיד בשלישות
    סגור
  • חבל שיוני נתניהו לא התגייס לדובר צה"ל, יכל לתרום יותר!
    פוני 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    16 0
    לשיטתך, כמובן. מגעיל.
    סגור
  • בן של ראש ממשלה
    אה 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא לא יכול.. בן של ראש ממשלה שכיהן באותה תקופה.. טענה גאונית משהו..
    סגור
  • מה זה קשור אוויל?!?!
    הממ 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    רק ימניים מתגייסים ליחידות קרביות? יש ביניינו אנשים כסילים
    סגור
  • כל אחד לפי כישוריו (ל"ת)
    דן 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    אוהבים אותך
    אוהבים אותך 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    10 26
    אוהבים אותך, תצליח בענק! מחכים לך שתיכנס לפוליטיקה באופן מעשי.
    סגור
  • תודה! (ל"ת)
    יאיר נתניהו 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 16.
    איזה בכיין
    אזרח מודאג 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    40 10
    בזכותך ביבי באופוזיציה אז תודה!
    סגור
  • 15.
    חזק ואמץ
    חזק ואמץ 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    15 31
    חזק ואמץ
    סגור
  • 14.
    המנהיג הבא
    פנחס יפה 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    8 26
    בס"ד יאיר היקר! עם ישראל אוהב את מישפחת נתניהו.אין גבול לרשעות ,הכי טוב שתיתעלם מהרוחות הרעות,כי באמת הם יחלפו כרוח,השמש תיזרח והכל יסתדר כפי שבורא עולם רצה ורוצה ,מדינה יהודית על מלא.ולא בכדי אביך המלך ניבחר להוביל את עם ישראל,כעט הוא בהפסקה וממלא מצברים.ב"ה בקרוב יחזור להנהיג אותנו. ולך אני מציעה,להיכנס לליכוד וכבן מלך תנהיג אותנו בעתיד. הרשעים יבואו על עונשם ושלום על כל ישראל. שבת מבורכת מישפחת נתניהו היקרים??
    סגור
  • 13.
    אוהבים אותך
    שלי 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    9 29
    אל תתייחס לגילויי השנאה והקנאה כאן. זו תוצאה של הסתה רעילה שאנשים סופגים כבר שנים מתקשורת מגוייסת על מלא לטובת מחנה השמאל.
    סגור
  • 12.
    למר יאיר נתניהו
    ימני גאה 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    9 21
    חזק ואמץ. משחר ההיסטוריה השמאל זו התנועה האלימה המסוכנת והרצחנית ביותר. מבחינתם יש להכניס את הימין ומצביעיו למחנות חינוך מחדש
    סגור
  • דביל הדיון הקים את המדינה (ל"ת)
    ,ron 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמו כן
    משה 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובות מטעם זה דבר מיותר ומגעיל
    סגור
  • 11.
    מאיפה השם ילדז?
    רק שאלה 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    28 9
    תגיד, איך מכל השמות בעולם נבחר דווקא לך השם ילדז? יש לך הסבר לזה? אז תן לי להסביר. יש בך רוע. עמוק בפנים, רוע. רפש אמיתי. אתה מוכן לסרסר באקסית, לחיות על חשבון משלמי המסים, לבזות ניצולי שואה, להתרברב בהון שאביך "מסדר" בעקבות עסקאות מפוקפקות. אלה לא הדעות שלך, זו ההגשה נוטפת הארס והשנאה. אתה ילדז, אי אפשר לקחת לך את זה.
    סגור
  • 10.
    אוהבים אותך
    מאיר 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    8 30
    יאיר, אתה מוכשר, חכם, אינטליגנט, שמחים שנחשפת וגילנו אותך, תמשיך כך, אוהבים אותך.
    סגור
  • 9.
    נסיך
    דניאל 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    8 27
    אל תספור אף אחד אוהבים אותך תמשיך ככה!!!!
    סגור
  • כל הלהטבים
    מאור 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרוסים עליך נסיך . תמשיך להסיר שיער גם מהרגליים
    סגור
  • תודה! (ל"ת)
    יאיר נתניהו 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 8.
    כל הכבוד יאיר
    לי 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    7 29
    תמשיך ואל תיכנע
    סגור
  • תודה! (ל"ת)
    יאיר נתניהו 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 7.
    גיא פלג? פרצוף דוחה ומגעיל נראה שהיה ילד כפות בילדות (ל"ת)
    דוד כהן 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    10 31
    סגור
  • 6.
    כן זה שזיהה תהליכים, נכון שלמזהה הנ"ל חזות של קצין S.S. (ל"ת)
    דוד כהן 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 5.
    מגיעה לך תודה: בזכותך ובזכות אמא, אבא נרקב באופוזיציה
    יוסי רצון 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    51 8
    בלי הטרללת המתמשכת שלכם לאורך השנים האחרונות, זה פשוט לא היה קורה. מה שנשאר לכם לעשות, זה לוודא שהוא נשאר בראשות הליכוד, על מנת שהימין לא יוכל לחזור לשלטון בשנים הקרובות. תודה על הסיוע. מעריכים את העזרה.
    סגור
  • 4.
    ולמה תמונה לפני 10 שנים? (ל"ת)
    כוכי 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    25 9
    סגור
  • תמונות עדכניות שלו ושל נועה אחותו אמורות לחזור ממסגור
    רם 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    32 4
    עניין של כמה ימים. טיפה סבלנות.
    סגור
  • 3.
    לא שונאים אותך, נ ג ע ל י ם (ל"ת)
    כוכי 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    48 18
    סגור
  • הדדי (ל"ת)
    יאיר נתניהו 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 2.
    תתבייש: כספי ציבור מימנו לך את הרכב והנהג לפוסיקט
    מאור פדן 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    74 17
    אתה לא סתם צעיר מין המניין שהולך למועדון חשפנות. מהרגע שהציבור מסייע לממן את הרפתקאותיך בתעשיית המין עם רכב ונהג צמוד, אתה ועוד איך חייב דין וחשבון לציבור. זה כסף ציבורי ולציבור מותר לחוות את דעתו מה נעשה עם כספו. רוצה להתבונן בנשים ערומות על הבמה? לך ותעשה זאת בכספך הפרטי או לפחות אל תתבכיין כשמבקרים אותך.
    סגור
  • בן של ראש ממשלה
    מה 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 5
    לא זכור שלי שהמאבטחים שילמו עליו או שיש לו ברירה לצאת מהבית בלי אבטחה שאבא שלו ראש הממשלה.
    סגור
  • למר יאיר נתניהו
    ימני גאה 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 11
    דביל יש לו מאבטח כי השמאל הפנאטי מאיים על חייו
    סגור
  • ממש לא
    גיל 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 10
    מה לעשות שבן של ראש ממשלה חייב לצאת עם אבטחה ורכב. גם אם הוא הולך לזונה. וחוץ מזה מה אתם מתרגשים מפוסיקט, אתם, השמאל, זונות על מלא!
    סגור
  • 1.
    יאיר, מאיפה יש לך יותר ממיליון ש"ח בחשבונות הבנק?
    ארנון בר 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    58 10
    בגלובס פורסם כי "בחשבון עו"ש אחד מונחים למעלה מ-100 אלף שקל; בחשבון עו"ש נוסף באותו סניף עוד למעלה מחצי מיליון שקל; בחשבון שלישי כ-80 אלף שקל; ובפיקדונותיו באותו סניף כ-350 אלף שקל". יאיר, מאיפה הכסף? הרי היסטוריית התעסוקה שלך ידועה. האם סכום העתק הזה הושג בדרכים כשרות? אם כן, כיצד? אתה חייב לפרט אם אינך רוצה להסתובב עם עננת חשד. בנוסף, טענת במסגרת התביעה של אבי אלקלעי כי 250 אלף השקלים, בתוספת 30 אלף שקל ההוצאות, הם "סכום אדיר לכל הדעות אשר אינו בידי ואין באפשרותי להשיגו". לאור מה שפורסם, האם שיקרת לבית המשפט? האם אתה יודע מה דינו של מי שנותן עדות שקר? האם אתה סבור שעניין זה יגיע לחקירת משטרה ובסופו של דבר, לפיתחו של היועמ"ש? אשמח לשמוע תגובה מפורטת וכנה לדברים הללו במקום המגילות המשמימות שאתה מפרסם כאן מדי שבוע ושאינן מעניינות איש.
    סגור
  • אתה פקיד הבנק שלי? (ל"ת)
    יאיר נתניהו 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • השאלה היא אם שיקרת בתצהיר על כך שאין לך כסף
    ארנון בר 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    13 0
    אם שיקרת בתצהיר משפטי, אתה צריך לעמוד על כך לדין. זה החוק. זה מקביל לעדות שקר בבית משפט.
    סגור
  • אתה
    מי 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ואיך אתה יודע את מצב חשבון הבנק שלו? אתה מודע לזה שזו חדירה לפרטיות ועבירה בפני עצמה ? אם אתה מצטט כתבה כדי מאוד שתוודא שהיא אמינה כי אחרת זו הוצאת דיבה. לא כל הנכתב אמת.
    סגור
  • הבת שלך ליברמן השאילה לו (ל"ת)
    ימני גאה 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור