נבחרת אייס

טור אישי: זה הגיהנום שעבר עליי בשנים האחרונות

תופרי התיקים ואנשי התקשורת שכחו שמדובר פה בבני אדם, בשר ודם, שהם שופכים את דמם. אני ומשפחתי הפכנו להיות מבחינתם דמון חסר פנים, חסר רגשות וחסר צלם אנוש. השמאל הפך אותי ואת הוריי בשנים האחרונות לבובות הוודו שלהם. רמת אכזריות ושנאה כזאת לא יכולה להתבצע ללא הליך דה הומניזציה של היריב שלך. אם כבר השמאל מדבר על תקופות אפלות ומדרון חלקלק, כדאי שקודם יסתכל במראה
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  263
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
בשבועיים האחרונים כולנו קיבלנו עוד הוכחות לכך שהתיקים נגד נתניהו תפורים. בחקירה הנגדית של עד המדינה ניר חפץ בבית המשפט התגלה כי הוא הפך להיות עד מדינה נגד נתניהו בתנאים לא חוקיים של עינויים וסחיטה. ראינו שכל המערכות של צמרת המשטרה והפרקליטות התגייסו במשך שנים כדי להביא להדחת נתניהו.
למרות כל זאת, חפץ העיד שנתניהו לא התעניין באתר וואלה, מעולם לא דיבר איתו בנושאי רגולציה של עסקיו של אלוביץ׳, ומעולם לא התעניין באופן מיוחד באתר וואלה. לאור מבול הכותרות העוינות באתר וואלה שהציגו לו הסנגורים, הוא גם נאלץ להודות שאתר וואלה היה עוין במיוחד לנתניהו בתקופה המדוברת, אפילו ביחס לכלי תקשורת של השמאל.
בחקירתו הנגדית של אילן ישועה לפני כמה חודשים הוכח גם שאכן נתניהו קיבל יחס שונה בוואלה - יחס מפלה לרעה. כל פוליטיקאי שעוין את נתניהו כמו בנט וליברמן קיבל מהאתר סיקור חיובי, ואילו נתניהו קיבל מהאתר יחס מבזה ושלישי לאורך כל אותה תקופה.
 
כל מי שרוצה להבין את עומק האבסורד ולהתעמק בפרטים באופן ישיר ובלתי אמצעי, צריך  לעקוב אחרי עו״ד כנרת בראשי אשר משדרת באולפן פתוח בשידור חי כל יום במהלך המשפט, ולעקוב אחרי גיא לוי מ״פרויקט 315״. הפרויקט עובר סעיף סעיף בכתב האישום ומפריך אותו באמצעות עובדות, ולא דעות.
השבוע התפרסמו קלטות של מנדלבליט בהן הוא נשמע אומר שהוא חושב על נתניהו כי הוא סכנה קיומית למדינה ולמערכת המשפט. אשתו של סגן ראש מח״ש לשעבר משה סעדה, התראיינה אף היא וסיפרה כי פרקליט המדינה שי ניצן רדף את נתניהו כי חשב שהוא לא טוב למדינה, וכי העם לא משתכנע אחרת, לכן צריך להזיז אותו באמצעים אחרים.
גם היא וגם מנדלבליט בעצם איששו את מה שהימין טען כל השנים. לא מדובר פה בעניין משפטי, אין פה עבירות פליליות, מדובר בהפיכה על רקע פוליטי. פקידים שהחליטו לפי דעתם האישית כי הם לא מרוצים מראש הממשלה הנבחר והחליטו להדיח אותו באמצעות רדיפה ותפירת תיקים. הם עשו זאת מכיוון שהתייאשו מהעם בישראל, שבוחר בנתניהו פעם אחר פעם.
 
בשלב זה, ולאור כל מה שנחשף ,כל אזרח ישראלי עם אייקיו מינימלי, מבין שנעשתה פה ב5 שנים האחרונות הפיכה. אמנם לא באמצעות טנקים ורובים כמו ברוב המדינות, אבל הפיכה לכל דבר. כל ימני במדינה מבין זאת וכועס, וכל שמאלני מבין זאת ושמח.
בסקר שהתפרסם השבוע יצא כי 42% מהציבור הישראלי חושב שתיקי נתניהו נתפרו למטרה פוליטית ו39% לא חושבים זאת. יש להניח שרבים מהשמאלנים בישראל שמבינים כי תפרו לנתניהו תיקים, אך מרוצים מכך, ענו את התשובה כי אינם חושבים זאת בסקר. יש לציין כי הסקר נעשה על ידי ה-"מכון הישראלי לדמוקרטיה", ארגון מהשמאל העמוק (למרות השם הממלכתי והנייטרלי כביכול), כך שהתוצאות מפתיעות עוד יותר.
לא לחינם כאשר מבצעים הפיכה בכל מדינה, דבר ראשון שעושים בה הוא להשתלט על התקשורת. במקרה של ההפיכה בישראל שביצעו הפרקליטות וצמרת המשטרה של אלשיך, התקשורת כבר הייתה בידם, לכן היא יכלה להתבצע ביתר קלות. למעשה, התקשורת הישראלית לקחה חלק פעיל בהפיכה יחד עם הפרקליטות וצמרת המשטרה.

היועמ"ש מנדלבליט, ומפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
ללא תפירת תיקי נתניהו, הממשלה הנוכחית לעולם לא הייתה יכולה לקום. מעבר לנזקים ההיסטוריים והבלתי הפיכים שתפירת התיקים עשתה לדמוקרטיה הישראלית, לקיטוב בחברה, ולשינוי מסלול ההיסטוריה של המדינה מימין לאומי וחזק, לשמאל פוסט ציוני וחלש, ארצה לדבר קצת על החוויה האישית שלי ממה שקרה.
רובי ריבלין אמר לאחר 3 שנות חקירה כנגדו - ״מי יחזיר לי ולמשפחתי 3 שנים מחיינו״. חמש השנים האחרונות היו גיהנום עלי אדמות בשבילי ובשביל משפחתי. קשה לתאר במילים ובמאמר אחד את מה שעבר עלי. אני רק יכול להגיד שההרגשה היא כמו חיה שניצודה. תחושה מועקה ועצב מתמדת. אתה יודע שכל המערכות הכי חזקות במדינה פועלות כדי לפגוע בך, ואתה יודע שהתקשורת מסיתה נגדך בפראות, ועושה הכל בשביל לעשות לך רצח אופי.
מעבר לרדיפה של הפרקליטות וללה״ב 433 (שהוא סוג של הסיקורטטה המקומית של חונטת המשפטנים), הרדיפה של התקשורת היא פשוט בלתי ניתנת להסבר. ההרגשה היא כאילו הסכר נפרץ, ואותם אנשים שונאים וקיצוניים, הסירו מעליהם את כל המסכות ואת ההגבלות האתיות, האנושיות, המוסריות ולעתים אף החוקיות, שאמורים להיות לעיתונאים וכלי תקשורת. אני הייתי משווה אותם ללהקת פיראנות באקווריום שזרקו להם חתיכת בשר מדממת.
 
תופרי התיקים ואנשי התקשורת שכחו שמדובר פה בבני אדם, בשר ודם, שהם שופכים את דמם. אני ומשפחתי הפכנו להיות מבחינתם דמון חסר פנים, חסר רגשות וחסר צלם אנוש. השמאל הפך אותי ואת הורי בשנים האחרונות לבובות הוודו שלהם. רמת אכזריות ושנאה כזאת לא יכולה להתבצע ללא הליך דה הומניזציה של היריב שלך. אם כבר השמאל מדבר על תקופות אפלות ומדרון חלקלק, כדאי שקודם יסתכל במראה.
הרדיפה מצד התקשורת, המשטרה והפרקליטות הגיעה למקומות כל כך הזויים וחסרי תקדים בשנים האחרונות, שאני מרגיש כאילו חיי הפכו להיות שילוב של הספרים של קפקא וג׳ורג׳ אורוול.
בכוונתי בעתיד הקרוב לחשוף כל פעם סיפור אחר מתוך אוסף החוויות ההזוי, המפחיד, האלים והמופרע שעבר עלי בשנים האחרונות, בין היתר בחלק ממאמרי באתר זה.
טירוף המערכות של ההסתה הפרועה מצד התקשורת, בשילוב תפירת התיקים, הוביל לכך שמאפיין הזהות העיקרי של אנשי השמאל בישראל הוא שנאה תהומית לראש מחנה הימין
ומשפחתו. לא מעניין אותם כבר שלום, כלכלה או סתם תחומי עניין ותחביבים נוספים. ליבם מלא עד אפס מקום בשנאה.
אסיים בנימה אופטימית ואומר כי ככל שרמת הרדיפה והאלימות כלפי וכלפי משפחתי גדלה מצד פורעי בלפור האנרכיסטים, הפרקליטות והתקשורת, ככה עוצמת התמיכה והאהבה שאני מקבל מעם ישראל גדלה. תמיכה ואהבה זו שאני ומשפחתי מקבלים מעם ישראל, עוזרת לנו לשרוד ולהתגבר על הרדיפה.
תגובות לכתבה(263):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 222.
    אלשיך רצח את כדורי
    גיל 09/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://docsend.com/view/ffjewsr66j5f4fi8 מראה שאלשיך רצח את כדורי
    סגור
  • 221.
    כל עודקיים חוקשמאפשרלנאשם בלבד להקים ממשלה, אז זה בסדר
    מה 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם ישנו את החוקהזה, למעשה יוכלו להוריד כל מועמד על ידי כתב אישום. רק הרשעה מוחלטת קובעת. אדם נורמלי לא היה יכוללעמוד במסע המשפטי הזה. נתניהו עשוי מחומר מיוחד. רק זה בעיני זה צלש.
    סגור
  • 220.
    יישר כח גדול על המאמר החשוב
    פרי שמש 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקב"ה יחזק אותכם בעמידתכם נגד המלעיזים
    סגור
  • 219.
    תגובה
    ל 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי אתה מתכוון לסיפוריי הבבלטים וניסיון לתפירת תיקים לכול מי שניסו לחקור את הפשעים שלך ושל המשפחה שלך+איומים לחיים וקללות מהתומכים שלכם?
    סגור
  • 218.
    רוני אלשיך רצח את כדורי
    גיל 06/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    https://www.docdroid.net/zW9UaBA/document הרצח של יהודה ותמר כדורי היה ביום חמישי 10.1.2019. ביום רביעי אסנת בת חן אמרה לתמר כדורי "יהיה על המצפון שלי אחרי שתמותי". תמר התקשרה וסיפרה את זה לחברה שלה. החברה הודיעה את זה למשטרה מיד לאחר ההודעה על הרצח. אסנת מעולם לא נעצרה ולא נחקרה. והציבור לא יודע על זה בכלל. הסיבה היא, שהיא עובדת של רוני אלשיך. יש לה דרגה גבוהה בשב"כ. אחרי הרצח, בהוראת השב"כ והפרקליטות, היא הפעילה את חוקרי המשטרה. היא נתנה להם הוראה להפליל את הבנים של הזוג כדורי. כדי שהבת תקבל את החברה של יהודה כדורי. יומיים לאחר ששלחתי את הראיות ליועמשית, השב"כ שיקר שהוא מצא את הרוצח. הוא לקח בחור ערבי, סימם אותו בסם שגרם לו להודות במה שהוא לא עשה. מרוב מהירות השב"כ עשה את כל הטעויות, וקל מאוד להראות שהוא לא הרוצח האמיתי. לדוגמא יש לו שיער באורך של 60 ס"מ, בעוד שהמשטרה עצמה הכינה קלסטרון של הרוצח שמראה שהוא היה קירח. במשך שלוש שנים שיער לא גדל 60 ס"מ.
    סגור
  • טען עוד
  • https://docsend.com/view/ffjewsr66j5f4fi8 מראה שאלשיך ר
    גיל 09/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://docsend.com/view/ffjewsr66j5f4fi8 מראה שאלשיך רצח את כדורי
    סגור
  • קודז וולאפ
    ט 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזאת דוגמא טובה לאיך מערערים את האמינות של כול מי שחקר את הפשעים של משפחת נתניהו
    סגור
  • 217.
    רוני אלשיך רצח את כדורי
    גיל 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    https://www.docdroid.net/rqgoEjC/document רוני אלשיך רצח את כדורי
    סגור
  • שוחד, מירמה, הפרת אמונים
    ל 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנימין נתניהו שוחד,מרמה,הפרת אמונים.
    סגור
  • 216.
    יאיר בחייאת תענה אם יש לך אומץ
    הזבוב על הקיר 02/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תספר לכולם מה קורה אצלך בבית איך במשפחה מדברים על מזרחים שהם רוב הבוחרים של אביך חוץ מזה כולם שמעו אותך ואת אימא שלך מתעצבנים ומנבלים את הפה על האחרים עכשיו לשאלה למה אבא שלך הבכיין בחר בקריירה פוליטית ציבורית ואתם בוכים על הבחירה שלכם ופשע על חטא אתם לא מרשים לאף אחד לדבר עליכם אבל לכם מותר אפילו לפגוע בביטחון המדינה להעלים כספים ושאר עניינים
    סגור
  • 215.
    1.יאיר ושרה אשמים ברוב בעיות של ביבי..2.יאיר ניכנסתי למ (ל"ת)
    אבי משה 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 214.
    רצחתי את כדורי
    חמו 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ‏רוני אלשיך העסיק רוצחת סדרתית בביצוע פשעים שלו. גיליתי את זה והודעתי למשטרה. כדי שזה לא יתגלה המשטרה לא עצרה אותה והיא ממשיכה לרצוח. בקרוב היא תגיע ל 200 רציחות. הרוצחת היא אסנת בת חן שגרה ברחוב מרבד הקסמים 7 בבאר שבע. שופט בג"ץ ביטלו את ועדת החקירה למח"ש. מה הסיבה? מה יש להם להסתיר? ‏הם מסתירים שרוני אלשיך רצחהאת הזוג כדורי כדי לשדוד אותם. המשטרה, משרד המשפטים, מבקר המדינה והשב"כ עושים הכל להסתיר את זה. כבר שלוש שנים שהמשטרה מסתירה מהציבור כי יום לפני הרצח, עובדת של השב"כ, אסנת בת חן. התקשרה לתמר כדורי ז"ל ואמרה לה שתרצח אותה. השיחה הזאת נמצאת במחשבים של השב"כ שמקליטים ושומרים את כל השיחות בישראל כבר 20 שנים. תמר כדורי התקשרה לחברה שלה ואמרה לה את זה, והחברה סיפרה לי, והודענו את זה למשטרה מיד לאחר הרצח, והמשטרה במקום לעצור ולחקור אותה ניסתה לשכנע אותנו שהיא לא הרוצחת. המשטרה שלחה אותי לעשות פוליגרף בתחנת משטרת יבנה ויצאתי דובר אמת. רוני אלשיך השתתף בעצמו ברצח. ביום הרצח מצלמות וידאו ברחוב צילמו את הרוצחים א.ב.ח. וחלילו הולכים מהדירה של הבת לדירה של הזוג. במקום לפרסם את הוי
    סגור
  • 213.
    אלשיך רצח את כדורי
    חמו 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.docdroid.net/naUzyC3/document
    סגור
  • 212.
    אלשיך רצח את כדורי
    אלשיך רוצח 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.docdroid.net/naUzyC3/document
    סגור
  • 211.
    אלשיך רצח את כדורי
    חמו 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.docdroid.net/eYlch3G/document
    סגור
  • 210.
    חזק ואמץ
    אריאל 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אכן, רוע טהור ואכזרי השתלט על המדינה. האמת תנצח. תהיה חזק גבר.
    סגור
  • 209.
    מפה
    אני 12/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תבורך יאיר
    סגור
  • 208.
    רוני אלשיך רצח את תמר ויהודה כדורי
    חמו 12/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנדבלבליט התנגד לעדת החקירה הממשלתית למח"ש. שופט בג"ץ ביטלו את ועדת החקירה. מה הסיבה? מה יש להם להסתיר?  הם מסתירים שרוני אלשיך רצח את הזוג כדוריכדי לשדוד אותם .מערכת הצדק בישראל הכוללת את המשטרה, משרד המשפטים והשב"כ עושה הכל להסתיר את זה. גם מבקר המדינה מושחת. https://www.docdroid.net/7rJypsK/document
    סגור
  • 207.
    לך...
    יוני 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לך כבר
    סגור
  • 206.
    אין כמו ביבי ולא יהיה (ל"ת)
    עם ישראל 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 205.
    ב2 מילים
    ביביסטים הביתה 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    7 3
    ילד ז
    סגור
  • 204.
    יללת הקוזאק הנגזל
    אריאלה 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אביך, אמך ואתה הרווחתם את כל הזעם, התיעוב והשינאה בהתנהלותכם החזירית הנפשעת?אתם שקרנים פתלוגים, רוב העם מאס בכם ורק רוצה שתתפיידו לנו מהעיניים. דמעות התנין לא יעזרו לכם, אתם היסטוריה בזויה
    סגור
  • 203.
    אתה משיח? אתה עורך דין? יצאת מבית ההורים?
    אא 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    11 2
    וואווו....איזה משיחיות....תקשיב חמוד יקר. תואר במשפטים יש לך? אתה שופט? אז תפסיק לכתוב כאילו דעותיך או תקוותיך הן האמת ואתה מבין יותר מכולם. אתה מביך
    סגור
  • 202.
    כמה שאתה צודק!
    טל דיין 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    4 6
    לפני שהבנתי שיש פה תפירת תיקים וישבתי על הגדר. כיום אני במקום אחר לגמרי, אוהבת ומעריצה אתכם על אופן עמידתכם בכל הפרשה. היום זה אתם מחר זה כל איש ימין. מתפללת להצלחתכם, הצלחתכם זו הצלחת כולנו.?
    סגור
  • 201.
    אמרו כבר ילדז? (ל"ת)
    שמחה איד 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 200.
    אז מה הצורך במאבטח עם כל האהבה?
    דוד ב. 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הילד ההזוי הזה עומד לקבל שיעור מציאות בחודשים הקרובים ואין כמו ההבלים שכתב כדי להוכיח עד כמה הוא זקוק לשיעור הנ''ל
    סגור
  • 199.
    הזלתי דמעה.
    אאא 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סתאאאאם, לא. אחלה שאתה אדם בשר ודם. תתכבד ומממן לעצמך מה שאתה רוצה וצריך עם הכסף שלך. כאחד האדם. אנשים בשר ודם ממש כמוך חיים על חשבון הכסף שלהם. ואם הם חשים מאויימים (וזה קורה לא פעם) הם פונים למשטרה ולפעמים אפילו שוכרים לעצמם אבטחה. אם הם רוצים רכב - הם קונים לעצמם. אז בהצלחה, "ילד".
    סגור
  • 198.
    אתה חי בסרטטטטט
    דוד 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    11 1
    תתעורר ולך תטעין את הרב קו
    סגור
  • 197.
    השמאל העמוק (ל"ת)
    אסף 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 196.
    #זאת אך ורק שאלה#
    איתן בוקס 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זאת אך ורק שאלה: 194 לכאורה התשובה ? זאת אך ורק שאלה, כל שאחר/ת רוצה להשיב ?
    סגור
  • 195.
    Yelez
    רן 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    YELEZ
    סגור
  • 194.
    יאיר היקר
    יעל 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    9 0
    עם האי קיו שלי אני מבחינה שאתה בעל תחושת נרדפות! ממליצה לך בחום לפנות לטיפול! על הדרך כדאי שתלמד משפטים! תוכל לייצג את אביך בכל התיקים ה"תפורים" לעמוד על המשמר שלא יאונה לו כל רע. יש לך הסתכלות חד מימדית על העולם! אביך הוא השמש וכל מי שמסביבו נחשב לגמד! גם אתה מסתבר שייך לקבוצת הגמדים! כדאי שתשקיע בעצמך ותלמד לאהוב גם את עצמך! לך לטיפול!!!!! ממליצה לך לפנות לטיפול! במקביל מציעה שתתחיל ללמוד משפטים כך
    סגור
  • 193.
    וואי יאיר, אתה פשוט חסר מודעות ברמה קיצונית
    אלון 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    12 2
    איך אדם בן 30 ללא עבודה שכל מעשיו מסתכמים בלהפיץ רעל ושנאה יכול להתלונן על כך? פשוט חוסר מודעות קיצוני. מקווה שתלך לטפל בעצמך.
    סגור
  • 192.
    למה אבא שלו לא דורש ממנו לסתום?
    ארז 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    11 1
    ביבי אדם מבריק, משכמו ומעלה, הוא לא מבין את הנזק העצום שהבן שלו גורם לו עם הסגנון שתוקף את כל העולם ואשתו, בגסות רוח?
    סגור
  • 191.
    אחלה גבר שבעולם. אל תתייחס לרעשי הרקע
    המנדט ה 61 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    4 9
    הם רק מנסים לבלבל אות העם ולנסות לשטוף את מוחו, אבל רואים ושונעים אותם ונתחשבן איתם בבוא העת.
    סגור
  • 190.
    דני 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דפקט עלוב. כמה אני נהנה כשאתה סובל
    סגור
  • 189.
    נואשים לקוראים אז נותנים במה לליצן החצר (ל"ת)
    אבי המודאג 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • טם הוא ליצן אז השמאל סרט תורכי עלוב עם דמעות של תנין (ל"ת)
    טל דיין 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 188.
    יאללה יאיר שחרר!
    שימי ממגדל השחר 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סוף סוף, איזה ילד"ז אתה! בן אדם מלא שנאה, מגיע לחדר כושר ושעה מלכלך על כל העולם. כולם לקחו לו שתו לו, ו... לאבא שלו. סע! לך תקנה אוטו!
    סגור
  • 187.
    על ראש הגנב בוער הכובע
    ישראלי 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    18 1
    יהיר , זחוח, צדקן, שמשון המסכן שבנה אימפריה של שנאה לכול מי שמתנגד לאביו והגדיר את כולם שמאלנים. השמאלנים שלך נתנו למדינה זו הרבה יותר מעדת החנפנים החרדים, השסניקים והפמיליה שהמליכו אתכם ואותם אתם מנצלים בהתלהבות. מנדלבליטהוא ליכוד עסלי, אבל אין יותר ליכוד, יש את חבורת הזבל שאתה עומד בראשם והם כולם עם ידיים עמוקות בכיסי הקופה הציבורית מייללים על קשוח כמוך השרלטן הקטן שמאמין בשטויות של עצמו.
    סגור
  • 186.
    מה כבר יכולים ליצור בשירותים של מטוס ?
    ימני שפוי 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    14 3
    יצא ילד ח*ר*ה
    סגור
  • 185.
    מי שזרע שינאה, יקצור שנאה. ברוך הבא למציאות!!! (ל"ת)
    ביובי 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    18 2
    סגור
  • 184.
    שחררו אותנו מהבטלן החצוף הזה.
    טמי 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    18 2
    נרקסיסט
    סגור
  • 183.
    בחרת בעצמך להיות במרכז, אז תסבול יא בטלן עלוב (ל"ת)
    אמירי 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור
  • 182.
    מעניין שמשפחות של ראשי ממשלה קודמים לא היו ידועות לציבו
    גילגמש 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    12 0
    כשהבן של נתניהו עם אימו מתערבים בהנהלת המדינה שלא יצפו למשהו אחר מתגובות אלו. זוהי משפחה שמאמינה, באמת ובתמים, שמדינת ישראל היא רכושה הפרטי, זוהי המשפחה המלכותית שבחרה את עצמה. ביבי האב גרם נזקים למדינה ובעיקר בתחום הבטחוני אבל לא רק. שיחזרו לארה"ב וימשיכו את חייהם שם (לביבי יש אזרחות אמריקאית, לא?)
    סגור
  • 181.
    קריית מוצקין
    אביריל 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שי ניצן. מנדלבליט. ליאת בן ארי. חוקרי משטרה מזוהים עם 'יש עתי'. משת''פים ביצעו התנקשות בדמוקרטיה הישראלית ורצחו אותה. חובה על כן לשפוט את כולם במלוא חומרת הדין ושאת בעונש הראוי..
    סגור
  • 180.
    השמאל הרקוב
    הביביסט 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 5
    יאיר צודק בהחלט כל מילה בול
    סגור
  • 179.
    עבודה,שמעת על זה פעם? תתחיל להתרגל,נגמרו הקלמנטינות. (ל"ת)
    גוני 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 178.
    יאיר, אתה לא אשם
    אמיר 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    23 0
    אתה לא אשם, יאיר. אתה התוצאה. אילו אפשר היה, היו שלטונות הרווחה מוציאים אותך מידי הוריך. יש בביתכם מחלת נפש משפחתית. ראיית העולם שלכם מעוותת לחלוטין. אתם משוכנעים שאתם קיסרים באימפריה של פרנץ יוזף. החוק לא חל עליכם - להיפך, אתם מכפישים ומסיתים נגד כל מי שלא מהלל ומשבח אתכם. אסור היה לתת להוריך לגדל אותך. עכשיו, מאוחר מדי. אתה תמשיך לייל מצד אחד ולאיים ולקלל מצד שני. אתה העונש שקבלנו על כך שבחסות הדמוקרטיה איפשרנו לאביך כ"כ הרבה שנים של התעללות בכל היקר לנו. הנח לנו. תן לנו שקט ממך. מספיק סבלנו את שגיונותיך.
    סגור
  • 177.
    מספיק לקרוא את הטוויטר של המסכן היללן (ל"ת)
    גהינום? ׳סתכל במראה 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 176.
    צודק בכל מילה. כל מילה בסלע.
    ישראלי 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    5 9
    משפחת נתניהו היקרה והאהובה. חיזקו ואמצו. העם איתכם. העם אוהב אתכם. העם מעריך אתכם. השמאל - לאבדון.
    סגור
  • 175.
    כמו שאביך אמר: אתה משעמם אותנו, אתה פשוט לא מעניין.
    אלון 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    15 1
    כל אחד אוכל את מה שהוא מבשל
    סגור
  • 174.
    אתם משלמים מחיר
    חייבים לכם הכרת הטוב 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 7
    אבל לפחות מצילים את עם ישראל
    סגור
  • 173.
    חשבתי שנפתרנו מהקוטר הזה שימצא לו חיים (ל"ת)
    מיכל 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 172.
    לך תזדיינו יא הומו יא מניאק (ל"ת)
    ראובן לוי 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 171.
    אווטאר
    מיס פיגי 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ילדז הפכת לקוזאק הנגזל..? שמיים בקשו רחמים על משפריץ השנאה
    סגור
  • 170.
    אוהבים אתכם
    רועי 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    משפחה מיוחדת וחזקה. נתניהו מנהיג ענק והלוואי שיחזור
    סגור
  • 169.
    הפכת את השיח בישראל לביוב
    איכס 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אז אתה מתלונו?? תתבייש!!
    סגור
  • 168.
    ואיזה גיהנום עבר עלינו?
    מושיקו 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    חשבת פעם איזה גיהנום עבר עלינו שנוכל שקרן כמו אבא שלך הוא ראש ממשלה והבן שלו פה מפיק מרגליות של חרא? אז, עכשיו אתה מתבכיין לנו? מה קרה? לוקחים את האוטו הצמוד והמאבטח? צריך לשלם על משהו?
    סגור
  • 167.
    ג׳ובניק בכייין חחחחח
    לוחם 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    יאיר בכיין קטן, לא אתה ולא אבא שלך מעניינים אותנו, החל ממחר אני כמשלם מיסים לא משלם לך על אבטחה והסעה וזה עושה לי טוב על הלב
    סגור
  • 166.
    המיץ של הזבל מריח טוב יותר מסיפורי ה"ילד המסכן"
    יצחק 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    צא לנו מהתמונה. אני בעבר הצבעתי ליכוד אבל אחרי המעורבות של יאיר ושל שרה ב"ניהול" המדינה הפכתי להיות רל"ב מושבע! עוד כמה שנים והריח הרע של השחיתות והבזבוז של הכסף הציבורי והדרישות לעוד "מתנות , אבטחה (כלומר רכב שאני משלם...) ואין סוף פרשיות המשפחה" יעלמו ונוכל להחליט מחדש אם אנחנו ימין או שמאל לפי התוכן והמהות ולא לפי מי שרה אוהבת... או את מי יאיר שונא היום...
    סגור
  • 165.
    אנחנו יותר
    דן 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואתה התחלת
    סגור
  • 164.
    כל מילה בסלע
    ויקטורין 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יאיר מרבית בני האדם רואים שומעים ומרגישים שההתעללות ותפירת התיקים הינה בלתי נסבלת , לצערי הרב ישנם את אלו שגדלו בבית קר ומנוכר או בקיבוץ של השמוץ שאינם יכולים להרגיש לאהוב להתחשב - עבורם החדשות = אמת אני חסה עליהם אני כואבת את כאבכם על אמת זה כואב לי בגוף בנשמה , אנחנו איתכם על הכאב שלכם אין כפרה אני מתאפקת בפברואר הכל יתגלה אני ממש מחבקת אותך ויקטורין
    סגור
  • 163.
    זה רק מוכיח כמה השמאל עלוב
    ימין 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    9 29
    לפי תוכן התגובות של השמאל זה רק מעיד על כך כמה אתה צודק יישר כח יאיר
    סגור
  • כל הכבוד כותב תגובה לעצמך ,יא עלוב (ל"ת)
    אמרי 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 162.
    אוהבים (ל"ת)
    יוסף פתאל 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    7 18
    סגור
  • 161.
    הצעת להסתכל במראה ושכחת לעשות זאת בעצמך (ל"ת)
    מממ 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    43 11
    סגור
  • 160.
    אויל ומאחז עינים
    לאומן ציוני 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    37 10
    אתה ומשפחתך החזירית הובלתם את מסע השנאה והשיסוי לאורך כל תקופת כהונת אביך.חיית על חשבוננו וניסיתם השכם והערב לסחוט עוד מאותר המדינה.שב בבית ושתוק ילד מפונק!
    סגור
  • 159.
    אפס במודעות עצמית
    אא 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    41 9
    אתה אפילו לא מנסה להבין איך הבאת על עצמך את "האהדה" הציבורית הזו, מה? כולם אשמים חוץ ממך.. מספיק לראות את הסירטון שפורסם כשהיית ילד בן 4 כדי להבין את הביריונות וחוסר המודעות בהן אתה חי. נסה לפגוש פסיכולוג או פסיכולוגית. עדיף בלי קירבה משפחתית.
    סגור
  • 158.
    ילד קקה
    אורי 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    24 9
    הגיע הזמן שתפטרו את הילד ההומו הזה, כתיבה צולעת, מפוצץ בשקרים והסתה. תמשיכו להעסיק אותו והבטחה שלי - מספר העוקבים שלכם יצנח. מאסנו בתרבות הפייק, תתביישו!
    סגור
  • 157.
    רחמנות עליך. פלא שיצאת כזה מסכן ואומלל ממשפחה שכזו? (ל"ת)
    אריק 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    26 6
    סגור
  • 156.
    הגיהינום היחיד במדינה זה אתה ומשפחתך.
    דנה 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    33 9
    הרסתם כל מה שמייצג ערכים במדינה, אבא שלך התחיל טוב וגמר על הפנים.
    סגור
  • 155.
    סה"כ בחור מצחיק
    אזרח עייף 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    12 5
    חחחח בדוק זאת הטרלה אין מצב שהוא כתב את הדברים האלה, הבן אדם הזה לא הפסיק לפלוט רוע מהפה שלו במשך שנים ועכשיו הוא מתנהג כמו איזה שה תמים שעמד מול כיתת יורים, יכולת להיות כמו אחיך ופשוט לסתום את הפה אבל במקום זה החלטת לנצל את המעמד ולעשות ולהגיד מה שאתה רטצה מבלי לקחת בחשבון את התוצאות. או כמו שאומרים "אל תבכה כמו ילד על טעויות שעשית כמו גבר" יאללה תתרגל לחיים של כלום.
    סגור
  • 154.
    דיי דיי נמאסת יאללה עוף לנו מהחיים וקיטורים לך לביבי (ל"ת)
    לילו 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    26 10
    סגור
  • 153.
    יאיר
    חיוש 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    4 14
    כל מילה כאן נכונה , השמאל הרדוד הרס את המדינה , מערכת המשפט כושלת , שרים כבר לא שרים הכנסת לא כנסת , מיום שביבי לא כאן כבר אין ביטחון אישי , הכל קורס , מכרו את המדינה לערבים , הם מתרבים כמו פרפרים שערורייה
    סגור
  • 152.
    מחכות לך בפוסיקט
    לודמילה 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    25 6
    איך תגיע לפוסיקט עכשיו??? תאלץ לשלם מכיסך לנהג מונית? או שאיציק זרקא ייקח אותך טרמפ..
    סגור
  • 151.
    התגובות כאן רק ממחישות את הנכתב בכתבה...
    ציונית 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    11 21
    פשוט מביש לראות את התגובות מלאות הרוע והשנאה... משפחת נתניהו אכן עוברת שנים מטלטלות שאף משפחה אחרת לא הייתה שורדת. תהיו חזקים, העם השפוי והציוני אתכם! מקווה שהקארמה תפעל לכל אותם שונאים ושהאמת תצא לאור.
    סגור
  • שלא יבכו אחרי ששפכו את החלב בעצמם. שינקו!
    גם אני ציונית 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי מי שמנהל את המדינה זה לא ביבי שאכן נבחר, אלא משפחת נתניהו שעד היום רק מבטיחה הבטחות לטפל בנושאים חשובים - בעיות אמיותיות של אזרחים, אבל במקום הם לוקחים את אמון הציבור וכספיו לטובת הנאות חייהם... תעשי לי טובה, חצופה שכמוך - אל דברי עליהם כקדושים. הם לא. הם פשוט אוהבים להיות בשלטון. זה הכל.
    סגור
  • 150.
    חזק ואמץ
    ארגמן חיה 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    6 11
    העם אתכם משפחת נתניהו.
    סגור
  • 149.
    אבנר לא צריך אבטחה כי כל העם אוהב אותו
    אורבך 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    27 2
    אבנר הוא הבן שהעם אוהב
    סגור
  • 148.
    מערכת ice נבהלתם מכמות תגובות הנגד?לכן הפסקתם לפרסם
    אורח 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    15 3
    תגובות,או שאפשרתם לבנו של הנאשם לצנזר את התגובות?
    סגור
  • 147.
    אבא שלך היה צריך להעיף אותך מזמן מהבית.
    נננ 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    21 5
    זה היה טוב לך, לו ולכולנו. אף אחד לא בחר בך. בחרו באביך. התבלבלת לגמרי. אתה רוצה להתעסק בפוליטיקה. לך תנסה להיבחר בעצמך. זו מדינה דמוקרטית. לא מונרכיה.
    סגור
  • 146.
    רחמים, עליך???? תפנה לאמי בן יהודה ואיציק
    שני 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    6 3
    חחחחח
    סגור
  • 145.
    תנסו לחשוב שמדובר באויבים ולא חלק מהעם שלנו. (ל"ת)
    אמיר 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 144.
    האיש שגרם למילה שמאלני להשמע כאיום
    רוני 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    17 0
    מפחד פתאום מהשמאל, אתה אבא שלך ואמא שלך צאו לנו מהחיים הרסתם שדדתם וקלקלתם כל מה שסביבכם והכל לטובה אישית, דיי
    סגור
  • 143.
    בכיין עצלן. ממחר אוטובוס כמו כולנו. (ל"ת)
    משה 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    22 3
    סגור
  • 142.
    היה חזק יאיר ושמור על עצמך (ל"ת)
    אור 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    5 13
    סגור
  • 141.
    ילדז נשאר ילדז (ל"ת)
    יואל 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    16 4
    סגור
  • 140.
    לך לעבוד כלומניק
    יאיר יא אפס 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    24 4
    סמרטוט ומשפחה של חולי נפש
    סגור
  • 139.
    יאיר אני מאמין לך
    איציק 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    5 12
    אביך יחזור להיות ראש הממשלה בקרוב
    סגור
  • 138.
    מה אמר אריק זצ"ל
    מישקה 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 11
    "אז איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי" חזק ואמץ הצדק ינצח אח יקר
    סגור
  • 137.
    האשמות, האשמות...
    אזרח 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    12 4
    בכל פסקה האשמה נגד מישהו אחר. מה עם קצת התבוננות פנימה, ענווה וקבלת אחריות?
    סגור
  • 136.
    לא הצלחתי לבכות עליך יאיר. (ל"ת)
    הבכיין 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    13 3
    סגור
  • 135.
    אייס חתמתם על סופו של האתר
    שש 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    6 6
    את מעט הקרדיט שהיה לכם איבדתם. זהו תחזית שלי תוך שנה אין אתר. ולמשפחת מקבצי הנדבות... אתם מליונרים לא? יכולים לשלם לנהג יהיה בסדר
    סגור
  • 134.
    הצוללות = בגידה
    גבע 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    14 2
    את כל הזוהמה של הליכוד ושל מי שעמד בראשו, הוא זורק מילה במילה על השמאל שהקים את המדינה ברוח הדמוקרטיה והמודרניות בעולם השפוי והמפותח. תקופת השלטון שהיתה לפני הנוכחית, ירדה והורידה את המדינה לשפל המדרגה מהרבה בחינות. המזל הגדול של האזרחים, שסוף סוף עלה שלטון שפוי שמנסה בכל דרך להחזיר את המדינה המצולקת למצב ראוי יותר, נינוח יותר ויציב יותר.
    סגור
  • 133.
    אוי וי זמיר
    וביערת הרע מקירבך 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    13 3
    יאיריהו נתניהו בכיניהו הלא נכבדיהו, קשה לבלבל אנשים שפויים בהגיגי החרטניהו שלך וקשקושיהו עלמשפחת נתניהו הצדיקה. אני ממוצא מרוקאי וחלק מהימים בוש ונכלם מהאנשים החולקים איתי את אותו מוצא ומאמינים לסיפורי ההבל ורעות הרוח שלך. לך לעבוד נפחיהו שכמותך שעושה שימוש ציני בכמה מזרחיים נבערים.
    סגור
  • 132.
    כמה שאתה צודק
    ניר 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 11
    חבורה של צבועים . אם יפול שערה ממשפחת נתניהו . הדם על הידיים של מי שהוריד את האבטחה
    סגור
  • 131.
    רחמונס
    רמי 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    10 2
    לא אכלו לכם, לא שתו לכם ולא תפרו לכם. את הכל הרווחתם ביושר.
    סגור
  • 130.
    כמה הבלי הבלים
    תת 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    13 3
    קשה לספור את כמות השקרים ב"מאמר" הזה. למד מהטוב ביותר כנראה... מזל גדול שאתם כבר לא בשום עמדת כוח, המשך משטר נתניהו היה מביא אותנו לאבדון מול איראן. רק תפסיקו לבכות ולהדחף ובאמת עזבו את כולנו בשקט
    סגור
  • 129.
    החברה כל הזבל שכתבת .... יאללה ביי
    אייל 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    9 2
    תשחררו אותנו מקיומכם. טוסו לאמריקה.
    סגור
  • 128.
    אבא שלך ואתה ואמא שלך עשו את חיינו גיהינום ליותר מעשור
    חנן בן ארי 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    15 4
    לא בוכה ולא מרחם לא עליך ולא על משפחתך.
    סגור
  • 127.
    חלאה מס 2
    י.פ 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    8 3
    משפחה של חלאות שקשה לדעת מי יותר שקרן ומי יותרחלאה. לך גם אתה עכבר ביבים מסריח עופו לנו מהמדחנה לכו לטראמפ הוא אוהה אותכם.
    סגור
  • 126.
    מדהים לראות איך האיש עם הפה הכי דוחה בפוליטיקה הישראלית
    אהוד ברק 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    16 4
    ומי שעשה גיהינום להכי הרבה אנשים, מתבכיין ומתקרבן על מה שענו לו!! זה חלק מהשיטה הביביסטית והחרדית הידועה לשמצה. הפ מקללים ורומסים בנאדם, וכשהוא מנסה להחזיר להם מה אחת אפיים, הם טוענים בגאווה 'ראיתם שצדקנו'? הם מנהלים קמפיין ממומן נגד כל מי שהם שונאים, ואז אחרי שאותו אחד עובד צד, הם מתקרבנים שהוא נגדם. יאיר נתניהו הוא האיש הכי מגעיל ודוחה בפוליטיקה ובתקשורת. אין לו אלוהים. הוא איש גס רוח. הוא האיש היחיד שאינו יכול להתקרבן נגד מה שכותבים עליו!! הוא האיש שרב עם הכי הרבה אנשים, והאיש שהפה שלו הכי דומה לביוב מכולם. שהוא יתקרבן על מה שהוא עובר? לאן אבדה הבושה?
    סגור
  • 125.
    יפה שאמרת 5 שנים. כצלם וותיק בתקשורת אני יכול לומר לך ש
    ד"ר אבי 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    5 8
    שהרדיפה הזלזול והשנאה של התקשורת השמאלנית המזלזלת היא כבר 15 שנה לפחות
    סגור
  • 124.
    דמעות תנין
    אדם 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    10 2
    יאיר לא קדוש מעונה, הוא בעל פיגור שגורם לו לחשוב שהוא המשיח. הוא אוכל את מה שהוא בישל רק שהשולחן ערוך מכספי המדינה. הוא ממש אדם נורא, באמת, בבסיסו. אני לא רואה שום עתיד חיובי ממנו - זה עצוב - הוא פשוט אדם רע. אולי זה הפיגור, אולי החינוך, אולי גנים... אבל כל המילים פה זה לריק הילד נולד וימות טרול.
    סגור
  • 123.
    קרובת משפחה שלי עבדה אצלכם בבית
    אני 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    15 3
    הגיהנום שאתה עובר ? מה עם הגיהנום שהמשפחה הלא אפויה שלך העבירה אנשים שעבדו בבית ראש הממשלה ?
    סגור
  • 122.
    הגינהום של משפ' נתניהו וכנופייתו רק החל. (ל"ת)
    חי 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 121.
    אחרי כל הרעל שיצא ממך לאחרים למה בדיוק אתה מצפה? (ל"ת)
    אליאור 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 120.
    אתה צואת אדם ואבא שלך מלאך חבלה (ל"ת)
    משה 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 119.
    תראה את אחיך אבנר
    מויש 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    18 1
    אף אחד לא מציק לו, לא מדברים עליו אלא בהקשר רכילותי-רומנטי, כולם מפרגנים לו שיחיה את חייו בכיף. למה? כי הוא לא מזהם את פיו. הוא לא משתלח, מסית, מקלל, מוציא דיבה. הוא פשוט בנאדם שהחליט להתנהג כמו בן אדם. הוא עושה הכל ההיפך ממך, לכן הוא לא מושך אש כמו שאתה עושה. לגבי אימך - אל תדבר על אנשים עם רגשות. דווקא היא, ה-פ-ס-י-כ-ו-ל-ו-ג-י-ת, הייתה צריכה להתנהג כמו בנאדם עם אנשי הצוות, לא להתעמר ולא להתעלל ולא להשפיל את עובדי הבית ודווקא היא הייתה צריכה להבין שתאוות הבצע ואופיה הפסיכי יתגלו ויעוררו צונאמי של תעוב ושנאה. אז תאכלו את הדיסה שבישלתם ואנחנו נקיא אותכם עד שטירופכם ימחק מגופנו וזכרוננו!
    סגור
  • 118.
    לך תעבוד... פרזיט מפיץ שנאה
    ישראל ישראלי 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    15 2
    ככה יהיה לך פחות זמן לחפש תשומת לב ציבורית.
    סגור
  • 117.
    רעיון לאזרח שמרגיש מאוים
    דנוך 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    9 3
    צריך אבטחה? תממן לך, זה לא קשה
    סגור
  • 116.
    הכאב ברור ומובן אבל..
    עובר אורח 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה ברור שהחיים של משפחת נתניהו לא היו קלים בשנים האחרונות. המשפחה סופגת עלבונות. חירותם של ראשי המשפחה מאויימים. זה אכן סיוט מובן גם לאנשים מאוד חזקים. מצד שני אי אפשר להתעלם בחלקם של בני המשפחה בהזמנת התגרנות והאלמות המילולית כלפיהם. אנחנו גדלנו על כיבוד מערכת החוק ועל כך שהיא בדבר שמחזיק כל חברה דמוקרטית, על כל המחלוקות שבה, יציבה ומתפקדת. ללא הדמוקרטיה תהיה פה מלחמת אחים וכל פלג בעם יעשה דין לעצמו. ההבנה הזו אצל מצביעי ממשלת השינוי יצרה אצלהם פחד שהוביל לתגובת נגד בהפגנות ותגובות חריפות נגד מי שמאיימים על שלטון החוק
    סגור
  • 115.
    בוגרמן
    משה 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 8
    יאיר אתה תותח! תהיו חזקים אנחנו נעבור את כל הרע הזה, הכל לטובה זו לא קלישאה!
    סגור
  • 114.
    עליך עבר גיהנום?
    דלמה 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    12 3
    עלינו עבר גיהנום! בגלל אבא של אימאשך, ובגללך!ך,
    סגור
  • 113.
    ילד בטלן
    משה 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    12 3
    בטלן, לך תעבוד כבר. ילד פתטי.
    סגור
  • 112.
    יש תרופות מצויינת למי שחי בתחושת נרדפות (ל"ת)
    דורית 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 111.
    מי זמפיץ שנאה שנאה חוזרת בחזרה
    Ron 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    11 2
    אתה זה שהפתתה שנאה ושקרים עכשו הכל חוזר בחזרה ובגדול . אולי תספר לנו הקוראים איך אתה ממן את כל אורכי הדין שלך במשפטים ?
    סגור
  • 110.
    אין גבול לרמת הגועל שמעלה בי יהיר נתניהו.. (ל"ת)
    ילד יין 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 109.
    אפס מאופס. אתה ואבא שלך ואמך הגנבת (ל"ת)
    פשיטא 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 108.
    חתיכת חארייט. אבא שלך ואמא שלך ואתה העברתם את העם גיהינ
    פשיטא 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    13 1
    גנבתם, שוחד מרמה והפרת אמונים ובתי זונות. הסתהת הנדסת תודעה וקמפיין שנאה על עדות המזרח. טפו עליך חתיכת חרא ??
    סגור
  • 107.
    זעקת הקוזאק הנגזל
    האייק 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    16 1
    ג'ופרי הקטן לא מרוצה שאבא המודחת עומד לדין? שהאמא המטורללת שלו הפכה לבדיחה של המדינה? כמ נוגע ללב, ריגשת, גוזל קטן וענוג שכמותך. נתת פה נאום כאילו אתה משחק בסוחר מונציה, אבל בתכלס, כבר מזמן ירדת מהבמה. כשיבואו לאסור את האבא הגנב שלך, בזמן שאתא תתחבא מתחת לשמלה של אמא, תזכור שאנחנו, עם ישראל נצפה בזה עם קערת פופקורן וחיוך רחב.
    סגור
  • 106.
    אוהבים אותך ואת משפחתך. חזקו ואמצו
    יעל 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 13
    אתם מייצגים ערכיות, עומק, אינטיליגנציה, פטריוטיות וציונות, כל מה שנעדר מחבורת האינטרסנטים החלולים הריקים והמושחתים שהמליכה עצמה עלינו לאחר ההפיכה. מחכים לכם לאחר תום ההזיה הזו.
    סגור
  • 105.
    אתה חייב טיפול
    שלומי 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    14 1
    חמוד, אתה חייב עזרה ונחיתה למציאות. די לטירלול.
    סגור
  • 104.
    חבוב, אם אתה לא יודע לשחות, אל תיכנס לבריכה.
    צפצף 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אף אחד מילדי ראשי הממשלה בהיסטוריה של מדינת ישראל, לא התערב בכזו בוטות בענייני המדינה, או בעניינים הפוליטים והמפלגתיים. אתה דורש דריסת רגל. ועושה זאת בגסות ובבוטות. מה חשבת? שהעם יזרוק עליך פרחים ויקרא "יחי המלך"? ממליץ על ספר חובה בבית נתניהו: עלילות פרדיננד פדהצור בקיצור. של אפריים סידון. + ללכת ללמוד מקצוע אתה לא כריזמטי, לא טוב בפוליטיקה, לא טוב בכתיבה ולא עובר מסך.
    סגור
  • 103.
    סגל אומלל אפילו את אלשיך איש הימין ודתי הוא מסווג כראש (ל"ת)
    איציק 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 102.
    מאחל לך שתתחיל לעבוד ותפסיק לחיות על חשבונם של אחרים (ל"ת)
    דוד 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 101.
    אתה אדם רקוב (ל"ת)
    ליאור 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 100.
    נשבר לי הלב, ומה שאתה והמשפחה שלך עשיתם למדינה? (ל"ת)
    ליאור 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 99.
    איזה תגובות דוחות באמת הילד עבר חמש שנים נורא
    מור 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    5 9
    גם עם הוא לא נבחר ציבור התקשורת לא נחה במשך חמש שנים ללכלך על ביבי ושרה גם היום שביבי לא ראש ממשלה ממשיכים ללכלך בתקשורת בכל פעם השם של ביבי עולה דיי תנוחו
    סגור
  • 98.
    יצור הזוי. אנחנו צריכים אבטחה מפניו. (ל"ת)
    חרדה למדינה 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 97.
    אם התקשורת שמאלנית. למה נותנת לך במה? (ל"ת)
    דניאל 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 96.
    בטלן, לך לעבוד
    לולון 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ילד מפונקקק, לך לטובתך ותזיע קצת, במקום לקשקש כל היום על כך שלא אוהבים את אביך ואמך העדינה. ילד נצחי, נטל עבור כל משפחה
    סגור
  • 95.
    עכשיו מתחננים ללפיד שישאיר אבטחה? חחח
    צ'רנה 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי ירצה לגעת בכם?
    סגור
  • 94.
    תומך ומבין
    סמי לוי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל חיי הצבעתי שמאל,בעקבות מה שעשו לכם מרגיש ניכור וזר למדינתי
    סגור
  • 93.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    כיף לקרוא שאתה סובל 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 92.
    לך לעבוד פרזיט
    שם שם 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעניין למה אבנר לא מתבכיין כמוך
    סגור
  • 91.
    מסכן. בכיין.
    נחמה מעין 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מקומו של ביבי רק בכלא לתמיד.
    סגור
  • 90.
    נראה שנרקסיזם וגאסלייטינג תכונות תורשתיות (ל"ת)
    ליאור 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 89.
    ילדז, צא לנו מהחיים כבר
    גיא 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לך עם האמא המטורללת שלך ועופו. תתחילו להתכונן לתקופה שאבא בכלא ותעזבו אותנו, בחייך.
    סגור
  • 88.
    אוהבים אותך
    אלעד 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין ספק שהשמאל בישראל הוא הרעה הגדולה ביותר לעם היהודי בעידן המודרני . לשמחתנו עברנו את פרעה נעבור גם את ברק , שקרבליט וחבריהם. מורשתו של בנימין נתניהו תשאר לנצח והם יעלמו מדפי הטויוטה של העם שלנו . מאחל לך ולעל בני משפחתך בריאות איתנה וכוח להמשיך ולהנהיג את עם ישראל! שבת שלום .
    סגור
  • 87.
    ככל שאתה ומשפחתך מתייסרים כך אנו מאושרים (ל"ת)
    אודי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 86.
    מנותק
    בוביהו 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יאיר די לבכי אתם מזמן לא מיצגים את הימין אלא את עצמכם עוד הטבות עוד מתנות מספיק לחפור לנו חשוב להבין מי חימש את כל הערבים בארץ ובחול לדעתי אתם סכנה למדינה הליכוד חייב לנקות אותכם.
    סגור
  • 85.
    חזק ואמץ יאיר (ל"ת)
    ארי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 84.
    פסולת
    ערן 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה פסולת אדם ילד ז'. אינך אשם. אמא לוקה בנפשו. אבא בזוי וניקלה. שלא באשמתך יצאת חלאת המין האנושי. טיפוס פסול.
    סגור
  • 83.
    יאיר, אתה אדם יקר.
    אריאל 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עם ישראל אוהב אתכם ועומד לצידכם תמיד.
    סגור
  • 82.
    לא קראתי את כל הכתבנה
    ע 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק רציתי לומר שיאיר הוא כלומניק שחוץ מלילל ולהזיק לאביו לא עשה כלום עד היום. ועברו 31 שנה.
    סגור
  • 81.
    ילד כזה כושל
    דוד המרוקאי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה כזה כושל, לא מעניין, רדוף וגם מכוער. ״אבא שלי סידר לאבא שלך…״ זה האתר של אבא שלך אז בטח לא יפרסמו את התגובה.
    סגור
  • 80.
    יאיר מבקש להמשיך לעשוק את המדינה ואותנו
    שרה 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לך לעבוד, הגיע הזמן, תחזירו את הרכב ואת האבטחה. הגיע הזמן לחיות כמו כולנו. גם אני הייתי מאוד מסכנה מהדרך של אבא שלך, שמסתבר שזאת הדרך של אמא שלך ושלך לכאורה.
    סגור
  • 79.
    חרטטן צמרת. הכל פייק (ל"ת)
    שרון 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 78.
    הילד המסכן
    חימקי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעניין מי מדבר אחד שחי על חשבון המדינה חוץ מלהסית ולהפיץ רעל לא עושה כלום שילך לעבוד
    סגור
  • 77.
    הלב עם יאיר!
    אילנה 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מבינה ללבך לא קל מגיל צעיר לחיות במתקפה. אף פעם לא מפרגנים למשפחה נתניהו על כל טוב, ויש הרבה, שעשו למען ישראל. תבורך יאיר וגם משפחתך. יש אנשים שכן מעריכים את מעשיכם.
    סגור
  • 76.
    המסית הראשי מתבכיין .בדיחה (ל"ת)
    כרגיל שקרים 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 75.
    צרות
    צבי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר, אתה מזמין צרות אמרתי, בסוף הצרה הממשית תגיע אליך, מעניין מה יהיה לך לומר אז.
    סגור
  • 74.
    צא כבר מהארון (ל"ת)
    ג'מס פאקר 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 73.
    אתה והמשפחה שלך זה הגיהנום שעבר על מדינת ישראל
    צחי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ב12 השנים האחרונות. שקרן ואפס ומסית כמו אבא שלך. תעופו לנו מהחיים כבר.
    סגור
  • 72.
    יאיר, תהיו חזקים רוב הציבור תומך בכם
    חיים 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הרוב מבין ורואה את האובססיביות של השמאל כלפיכם. לגבי מערכת המשפט , אני רוצה לבסר לך שבמשך 40 שנים מערכת המשפט מתעללת ופלה אבות גרושים ופוסקת את ההיפך הגמור מהחוק. מרחיקה ילדים קטנים מאביהם ואביך לא עשה כלום לעצור זאת. יואב קיש היחיד שניסה אך אביך לא תמך וחבל. עדיין ניתן לתקן את הנזק ולהציל ילדים רבים. אוולת האבות הגרושים חייבת להיפסק!!! לעזרתך נודה. מלוכדים- חפש אותנו בפייסבוק
    סגור
  • 71.
    עולב לאומי
    אוהב ציון 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אכלו לי,שתו לי..בכיין יללן! אתה ומשפחתך הבאתם זאת על עצמכם..צאו לנו מהחיים,שבו באופוזיציה ותתחילו לשלם על עצמכם!
    סגור
  • 70.
    צעקת קוזאק הנגזל .....לך לעבוד משועמם
    רוני 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי שהמציא את תורת שימיינג ברשתות חברתיות שדאג לפמפם את כל מסרים של אבא שלו בעצמו ישירות או דרך כל מלככי הפינחה למינהם אמסלמים ורגבים וכו שהכפישו וצעקו על אחרים עכשו זועק ומתבייכן . שאבא שלך היה ממליך המלכים אתה ואימך דאגתם להמליך לפטר להכפיש . המלצת ודרשת מאביך למנות ולפטר . עכשו את מתבכיין ומתמסכן זה זעקת קוזאק הנגזל . לך לעבוד ילד כפות . משועמם מצא לך חיים אחרים וצא לנו מהחיים . אה ותקנה אוטו אף אחד לא חייב לך הסעות ושמירה על חשבון הציבור באמתלת צורך באבטחה .רוצה ללכת לבית זונות לראות חשפניות אז סע לבדך אנו לא צריכים לממן נהג ואיש שבכ שיקחו אותך וישמרו עליך בדירה של פאקר . בקיצור צא לנו מחיים ילד כפות מתבכיין ...
    סגור
  • 69.
    לך לעבוד. וקח את אמא. אתם הרסתם את ביבי (ל"ת)
    א.ד גורדון 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 68.
    צפון צל אביב
    שרה 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חזקו ואמצו , אתה ומשפחתך היקרה, מעלובי נפש ואפסים לא נעלבים , כל מי שרדף אתכם הוא אדם אומלל וריקני. המחזות שראינו בבלפור מעידים על כך. כולי תקווה שהאלימות הקשה שחוויתם לא תתחיל שוב.
    סגור
  • 67.
    אוהבים אותך תהיה חזק (ל"ת)
    נעם רובי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 66.
    להקיא
    שלומי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בית משפט אמר שגדלת בבית שמתעלל בעוזרות בית על חשבוני. לא אשמתך, אבל לא שומע ילדים אחדים של ראשי ממשלה לשעבר מדברים כמו שאתה מדבר. אני ליכודניק לשעבר אבל כבר שנים מצביע ימין לא ביבי. פעם קודמת הצבעתי סער. לפני זה כחלון... סה'כ מבסוט. ימין בלי ביבי זה אחלה
    סגור
  • 65.
    אתה בחור חזק!
    אתי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל אדם מן השורה לא היה עומד בהסתה הפרועה, בהפחדות, בהשמצות. אתה חזק וחכם.
    סגור
  • 64.
    תהיה חזק ותשמור על המשפחה.המטוטלת תתהפך (ל"ת)
    ממממ 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 63.
    המפלג הראשי
    שומפלבי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזה בכיין בטח מפחד מיום ראשון שאולי יפסיקו לו את האבטחה סביבו , אולי אבא שלו הסגול לא התעניין בוואלה אבל עכשיו מסתבר שהאמא והבן שלטו בו . הבכי שלך והסיפורים שלך לא מעניינים
    סגור
  • 62.
    תגיד, מה אתה מבלבל את המוח. תחכה לתוצאות המשפט ותתחייב
    גג 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תתחייב עכשיו לקבל את תוצאות המשפט, ותשב, בשקט עד שיסתיים. אם עשו משהו לא חוקי בחקירת חפץ, העדות תיפסל. בינתיים היא לא. אז לך תמצא לך חיים ועבודה. להתבכיין על היום זה לא עבודה!
    סגור
  • 61.
    נכתב מהלב, ונכנס ללב. (ל"ת)
    מסכים עם כל הנאמר 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    לך אתה והאמא המשוגעת שלך (ל"ת)
    בר 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 59.
    כואב
    שרי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קראתי, ובכיתי ממש בכיתי ולא עושה זאת הרבה.. פשוט הכל צף , כל השנים וכל הרעל וכל הרוע עזבו ימין ושמאל , ברמה האנושית זה מזעזע לאן בני האדם יכולים לרדת? מדכא מדכא הפכנו למדינה אפלה
    סגור
  • 58.
    ילד זה השם שאביך הדביק לנו
    שמאולני בוגד 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנחנו השמאולנים הקמנו את הארץ. שאתה חי בה בזכותינו ואנחנו אילה שבעמלינו,בנינו את הארץ בכדי שילד כמוך יוכל לחיות בה בביטחון אביך וגם אתה הרווחתם את כל מה היום אתה מתבכיין עליו .אביך וגם אתה גרמתם לזה.במקום לאחד את העם,הפרדתם אותו,אגב כדאי שתתעמק יוותר מה זה דיקטטורה רד מהארץ כפי שאביך עשה אבל לארץ של שלטון דיקטטורי ואז תתנסה במה קורה שם.אבל בלי מאבטחים על חשבונינו הראה לנו כמה אתה אמיץ ולא פחדן
    סגור
  • 57.
    קוקו לך מאתנו
    דרייפוס 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני ימני בדעותיי לך מאתנו לא בחרתי בך אתה קשקשן אביך רישת את התקשורת באנשים רדודים עושים דברו..תפרו תיקים אומרים רק עבריינים
    סגור
  • 56.
    אחלה יאיר. אל תיתן לאף אחד להוריד אותך
    אזרחית מודאגת 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והכי חשוב - אל תשכח מאין באת ולאן אתה הולך, ומי הולכים איתך. מקווה שלעולם לא תיכנע לנוחות של האליטה העוטפת אותך, תזכור מה חשוב ותישאר בצד הנכון.
    סגור
  • 55.
    תתחזק
    חביבה 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מר נתניהו הצעיר, תתחזק. נתפלל שהכל יסתיים בטוב. תמצא את מקומך. ותמשיך לכתוב. זה חשוב בכל המובנים. לצורך התיעוד היסטורי וקודם כל בשבילך. חזק ואמץ.
    סגור
  • 54.
    לתת לאפסון כזה טור, בזבוז זמן להיכנס לאתר שלכם (ל"ת)
    מורי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 53.
    תפסיק להתבכיין פרזיט נגמרו ארוחות החינם אז עבודה של ממש (ל"ת)
    הילד של אמא 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 52.
    בועז אתה קקה מסריח
    מירי רקבון קקה מסירח 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהירה תצאי כבר מאהרון ישפן קטן
    סגור
  • 51.
    תתחזק
    חביבה 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מר נתניהו הצעיר, תתחזק. נתפלל שהכל יסתיים בטוב. תמצא את מקומך. ותמשיך לכתוב. זה חשוב בכל המובנים. לצורך התיעוד היסטורי וקודם כל בשבילך. חזק ואמץ.
    סגור
  • 50.
    יאיר היקר
    צבי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנחנו יודעים את זה ובגלל זה כל כך אוהבים ומחזקים אותכם ??
    סגור
  • 49.
    יחשיך
    סש 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פה מלוכלך . כול מה שעושים לך , הרווחת ביושר .
    סגור
  • 48.
    מי מכנה אנשים פדופילים ומקלל בלי סוף?
    יוסי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חמוד, ז' הוא כמו בומרנג ואתה פיזרת לכל עבר. מקווה שלמדת מזה משהו, למרות שאני בספק.
    סגור
  • 47.
    מצדיעים לכם ומעריכים ואוהבים אתכם
    חזי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמו שכתבת, כל אדם הגון מבין המדובר פה הרדיפה פוליטית - אפשר רק לקוות שהאמת תצא לאור וכל המעורבים יעמדו לדין - פרשת תקשורת+פרקליטות בושה!!
    סגור
  • 46.
    אני בחרתי ביבי
    אמיר 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בחרתי ביבי בכל מערכות הבחירות ואני מבין שאתה בן ואמך רציתם לעזור לאביכם באופן טיבעי כנגד המתקפות של כולם עליו אבל לא הייתם צריכים לעמוד בחזית מול הציבור ולהגן או להלחם עבור ביבי אם הייתם ברקע ולא מביעים דיעה בכל דבר הציבור היה מגן ושומר על ביבי מפני השמאל יותר מאשר אתה עשית באופן טיבעי שרצית כבן לעזור לאב בקדנציה הבאה עצתי תהיו ברקע ותנו לו לנהל את המדינה בהצלחה
    סגור
  • 45.
    איש מגעיל יאיר. אין טיפת בושה בדיוק כמו אמא שלך
    היי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבכת את אביך עם אמירות אומללות המון פעמים. לא שהוא לא סיבך את עצמו בפלילים...משפחה כזו נוראית טוב שאין הרבה כאלה
    סגור
  • 44.
    יאיר הבכיין
    Wawa 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ערוף לנו מהחיים יה זבלה... וכול הבכי של תן
    סגור
  • 43.
    אף אחד לא הכריח אותך להתערב בניהול המדינה
    huck 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אף אחד לא הכריח אותך לטנף נגד כל דבר שזז בטוויטר, יכלת לבחור לחיות את החיים שלך במקביל לחיים הציבוריים של אביך, בחרת שלא, אז על מה את מתבכיין בדיוק?
    סגור
  • 42.
    מאמרך זה ותוכנתך השבועית בגלי ישראל
    אתי רוזנבלט 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה רוע, שנאה ומוחות מהונדסים יש בעולם. כתבתי המון ונעלם לי. אני קוראת את התגובות כאן ונראה לי שהקנאה והנדסת התודעה מעוורים עיני החלשים בחברה. אני לא הייתי מצליחה לעמוד במסע הרוע והטירוף שעברו עליכם עוד מילדותך. מאידך, הלוואי ותיכנתי בחכמה, בחריפות ובידע הרחב שינקת מילדותך. חיזקו ואימצו. רוב העם השפוי איתכם. תראו כמה פועלים למען צידקת דרכנו. חזק ואמץ! שבת שלום.????????????????
    סגור
  • 41.
    עוד כתבה של הילד מתקרבן
    ישראל 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תתבגר כבר, כן הוציאו אותך רע מאוד, השאלה איך ולמה? אז איך: ע"י זה שפרסמו דברים שאמרת או צייצת למה: כי היית הבן של ראש הממשלה וחשבו שזה יעניין את הציבור במה הבן של ראש הממשלה מתעסק הרווחת ביושר את כל החרא שקיבלת ואתה יודע את זה, אתה ומשפחתך רקובים מהיסוד, ובטוחים שהעולם סובב סביבכם. את ביבי לפחות כיף לשמוע, לא מאמין למילה שלו אבל זה נחמד לראות איזה שחקן מוצלח הוא ואיך אנשים לא רואים שהוא פול אוף שיט, פעם ב הוא גם עובד עליי ואני תוהה אם באמת אכפת לו מהמדינה אבל אז אני שומע על איך זה עזר לו בבחירות או שזה נבע מאינטרס של חבר וצוחק על איזה טיפש יצאתי.
    סגור
  • 40.
    אוהבים אותך יאיר
    סמדר 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אוהבים אותך יאיר. עם ישראל מאחוריך ומאחורי משפחתך המדהימה והאהובה. לעולם לא תצעדו לבד!!!!!
    סגור
  • 39.
    הגיהנום של יאיר נתניהו
    אירית דדון 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יאיר.. אכן נרדפים אתם.. עם זאת, הסיפא של המאמר אומר הכל.. לעולם לא תצעדו לבד.. אנחנו איתכם לאורך כל הדרך. כל יום מבינים ומתחזקים בידיעה שלא לשווא אחזנו הידען וניצבנו לצדכם... חזקו ואמצו!
    סגור
  • 38.
    עדיף תמיד להיות אהובי העם אל מול שנואים בתשקורת (ל"ת)
    אייל 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    תפרסמו את התגובות פחדנים (ל"ת)
    זבלים ביביסטים 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    ומה עם אלו שמנת המשכל גבוהה מהמינימום
    IQ ממוצע 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "כל אזרח ישראלי עם אייקיו מינימלי, מבין שנעשתה פה ב5 שנים האחרונות הפיכה".. אם אזובי הקיר כבר החליטו...
    סגור
  • 35.
    משפחת נתניהו לעולם לא תצעדו לבד (ל"ת)
    מג 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 34.
    ישר כוח יאיר.
    גידי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הגלגל מתחיל להתהפך אנחנו עוד נחקור את המושחתים מנדלבליט ניצן ובן ארי ...!
    סגור
  • 33.
    מחכים לבחירות לתת בראש הקלפי לבנט (ל"ת)
    רק ביבי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 32.
    הלב כואב.
    נעם לבנת 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אביך הנהיג את מדינת היהודים ובכך היה למושא ההתקפות של שונאי ישראל ושונאי מנהיגות. כתוצאה מכך, כל המשפחה סבלה מעוינות, תיעוב וממסע דלגיטימציה כ'קולטרל דמג'. עמידתכם הנחושה כנגד הרוחות האעות ראויה לכבוד ולהערצה. הכוחות שלכם משרים על רבים ונותנים תקוה. תודה.
    סגור
  • 31.
    אל יאוש יאיר היקר. העם מבין. הסתומים בשמאל לא מעניינים (ל"ת)
    מאיה 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 30.
    תראו מי שמדבר
    רואה נכוחה 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה שהפכת את עצמך לדוברמן המשפחתי שמשתלח בכל מי שמעז חישוב אחרת מאבא שלך, אתה שמקלל ומגדף על ימין ועל שמאל, אפילו במאמר ההתבכיינות הפאתטי הזה אתה כותב ״ פורעי בלפור האנרכיסטים״ כדי לעדות להם דמוניזציה והכללה - אח תאשים איש במה שקורה לך. הרווחת הכל ביושר. את אחותך, למשל, איש אינו ״רודף״ (כלשונך). גם את אחיך לא. רק אתה מפסיד פעם אחר פעם במשפטי דיבה בגלל שהפה שלך מסבך אותך בשקרים והכפשות חסרי יסוד. לך תמצא לך עבודה הגונה, צא מהמרתף של אימא, ותעזוב אותנו מהבכיינות שלך. באמת שעברת את הגיל.
    סגור
  • 29.
    העונש ההולם ביותר על מה שעוללו כאן ''שומרי סף' 'בסיוע
    קורןנאוה טבריה 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העונש ההולם ביותר על מה שעוללו ''שומרי סף'' בסיוע תשקורת רעילה ואכולת משטמה בחסות 'כנופית שלטון החוק' למשפחת נתניהו לצורך הפיכה שלטונית תוך דריסת הדמוקרטיה ברגל גסה - יהיה ניצחונו המוחץ בקלפי - על אפם חמתם קינאתם ושנאת חינם - ואין צדק גדול מזה לו יהי,
    סגור
  • 28.
    השמאל יביא לקץ מדינת ישראל .אין להם מושג איפה הם חיים
    נועה 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הם חיים בללה לנד. הולכים כמו עדר אחרי בדביל היומי
    סגור
  • 27.
    ממש גיהנום.מוילה של מליונר אחד ופנטהאוס
    אורח 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    של המליונר השני,וליאכטה של המליונר השלישי,ולמטוס הפרטי של המליונר הרביעי. פרזיט שחי על חשבון "החברים" של אבא שלו. עוד יבוא יום ומתגלו הכספים המוחבאים בכל מיני חשבונות עלומים.
    סגור
  • 26.
    פייק ניוז ותאוריות קונספירציה
    איתן הבת ימי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבוש הולך להכנס למכלאה
    סגור
  • 25.
    חי בסרט
    איל 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את מי אתם מענינים
    סגור
  • 24.
    נתניהו המנהיג היהודי הטוב בכל הזמנים (ל"ת)
    אורלי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 23.
    פטתי (ל"ת)
    כהן צדק צרפתי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    היה חזק
    אזרח 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היה חזק!!! העם איתכם...בזכות עמידתו החזקה של אביך נחשף פרצופם המכוער והצבוע של הפרקליטות התקשורת..ופוליטקאים נבזים .ככה אולי נעבור תהליך שהמערכות האלה יתוקנו כשאביך יחזור לשלטון...נס פשוט נס שאביך לא הלך לעסקת טיעון..
    סגור
  • 21.
    ילד שקרן בכיין ואפס גדול. יש בך רק פה מצחין
    אורי אמיר 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תראו מי מדבר. באמת ילדז אתה אפס. לא עשית כלום בחייך חוץ מלטנף. אין לך כבוד לכלום. אתה מסמך עבור רבים את כל מה שמגעיל אותנו. לא מעריכים בך כלום. רואים אותך כאפס אפסים. אני קצין קרבי שב״ס לך מעומק נפשי. כייף אמיתי לראות איך אתה מפסיד כל פעם במשפט.
    סגור
  • 20.
    אוהבים אתכם ככ. המשפחה הכי איכותית בישראל (ל"ת)
    א 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 19.
    תחזיר את האוטו הצמוד והמאבטחים ועוף לנו מהחיים. (ל"ת)
    אורח 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 18.
    פחחחח
    Yg 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רמה נמוכה של טקסט. כמה התקרבנות.
    סגור
  • 17.
    רעננה
    אדון הארץ 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקווה שיהיה לך עוד הרבה שנים לראות את אדוני הארץ בשלטון, לראות את נאשמיהו נכנס לכלא, את יודע לבד מה יקרה ברגע הזה לאמא שלךמבחינה נפשית. ואתה תצטרך להתחיל לחפש עבודה
    סגור
  • 16.
    רחמנות עליך מאמא תרזה
    דני לוי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אוסך של דמעות תנין ממי שלא מפסיק לחרחר ריב.לך לעבוד בטלן.
    סגור
  • 15.
    מעניין.מי אמר-השמאל שכחו מה זה להיות יהודים?
    הטבח השבדי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    126 31
    מענין מי הפך את המילה שמאלני לקללה והצמיד לה גם את המילה בגידה.יאיר,האם קראת מה אמר טראמפ על אביך?על זה נאמר:הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו.
    סגור
  • 0מאל פשיסט הזוי
    ישי 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 12
    ה0מאל חולה הרלבת לא ינום ולא יישן עד שיקבל מכה ניצחת בקלםי. וזה מה שהוא הולך לקבל בדיוק!!!!
    סגור
  • והנה דוגמא מצוינת..
    נו שוין 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    4 7
    לתקשורת שמפמפמת פייק ניוז ולהמון מוסת שבולע את דברי הבלע. המשפט כמובן קוצץ והוצא מהקשרו.. נתניהו אמר לרב כדורי שהשמאל שכח להיות מה זה להיות יהודי חלש ונרדף.. יש תיעוד על כך ובכל זאת הפייק הזה מפומפם ובטח גם אתה , אם תגיע בכלל לתגובה לא תניח לאמת לערער את אמונך בפייק הזה. יש גם יופי בעובדה שהשמאל שכח מה זה להיות יהודי נרדף וחלש. זה מראה עד כמה אנחנו במקום בטוח עכשיו. אבל נתניהו צודק. אסור לשכוח מה זה להיות יהודי נרדף. צריך להמשיך ולהלחם בגרעין האיראני, במבקשי רעתנו, בגורמי טרור. השמאל והממשלה הרעה הזו אכן שכחו שאסור לנו לסמוך על תומכי טרור.
    סגור
  • אמר וצדק
    משה 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 7
    ובבחירות האחרונות קיבלנו לזה אישוש . תסביר לי איך זה שמיעוט יהודי יושב עם האחים המוסלמים ומפרק את המדינה היהודית ? אתם שכחתם ועוד איך שכחתם חבורה של בוגדים .
    סגור
  • הוכחה כמה הוא צודק...
    משה 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו אמר את זה על השמאלנים, בהתייחס לערבים שהם שכחו מה זה להיות נרדפים(שכחו מה זה להיות יהודים), לא ייאמן איך הטלוויזיה והעיתונות מהנדסים לאנשים את המוח
    סגור
  • שמאל שכח הרבה יותר מזה
    אלנה 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לצערנו שמאל גם שכח מה זה להיות בני אדם. כל הכלים כשרים להם. שכרון כח , מרגישים שהכל מוצ תר להם
    סגור
  • הכוונה ל"יהודים נרדפים" ובמובן הזה צדק נתניהו
    טלי לוי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד שקר ממנגון השנאה הרלבי
    סגור
  • מה זאת אומרת? השמאל באמת שכח מה זה להיות יהודי (ל"ת)
    גיא 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לפי הציונים לתגובות,יש פה צבא ביביסטי שלם.
    הטבח השבדי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יכול להיות שבגלל זה הוא חושב שהוא פופולרי.
    סגור
  • מי שאמר זאת אכן צדק , שהשמאל יהגר לאירופה שם מקומו (ל"ת)
    אזרח 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מאז הם כבר לא יהודים...! (ל"ת)
    גידי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • האמירה המלאה: שכח איך התייחסו הגויים ליהודים
    Tabularasa 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מי שהקשיב לכל הסרטון מבין כי מה שנתניהו אמר (משמעות דבריו) זה: שכח איך התייחסו הגויים ליהודים. לחתוך את דבריו למשפט אחד חסר הקשר זה או שאתה סתם טועה, או שאתה שקרן. זו המשמעות של הסתה. זו ההוכחה לצדקת דבריו של נתניהו הבן
    סגור
  • אז אמר. השמאל מחליש אותנו בעמדתו הצדקנית. (ל"ת)
    יצי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    לא יאומן מה שעשו בעיקר לאמך.. אכזריות ורוע (ל"ת)
    יעל 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    58 93
    סגור
  • החביאו לה את השמפניה במקום גבוה? (ל"ת)
    גנום 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • שרה עבריינית והפתולוגית
    נחמה מעין 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מגיע לה מה שעשו לה.
    סגור
  • אוי אוי אוי. שרלה המסכנה. (ל"ת)
    גג 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 13.
    הגהינם שלך יאיר נתניהו אפילו לא מעניין את סבתא שלי
    ג'. הנום 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    110 63
    הגהינם שלך יאיר נתניהו אפילו לא מעניין את סבתא שלי ז"ל אתה רוצה תכתוב יומן לעצמך , את מי צריך לעניין הגהינום שלך אחרי שאתה עצמך הרשית לעצמך להתערב מסיבית בגהינום שאבא שלך עשה לנו (או אולי זה היית בעצם אתה שהכתבת לאבא שלך מה לעשות).
    סגור
  • גועל נפש (ל"ת)
    איכס איזו תגובה דוחה 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • יאיר
    חיוש 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בטוח שאתה שמאלני רדוד ומשעמם , אותנו הימין מעניין ומעניין ביותר
    סגור
  • ...
    ארגמן חיה 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו לומדים מכם ..תכף נחזור...
    סגור
  • ואתה לא מעניין את הנעל שלי
    ישי 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 6
    0מאלן חולה רלבת הזוי. גזגז לך לדרכך. התשובה הניצחת תינתן בקלפי.
    סגור
  • יאיר, חזק ואמץ
    תומך נלהב 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 6
    לא מעניין? אפשר לחשוב שמישהו מכריח אותך לקרוא.
    סגור
  • הם עד כדי כך לא חשובים לך שלא רק שאתה קורא את הפוסט אלה (ל"ת)
    משה 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אז למה טרחת לקרוא ולהגיב? (ל"ת)
    נטע 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אחי, אתה אדם חולה
    אריאל 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משחקים לך בראש ואתה אפילו לא מודע. שיהיה לך בהצלחה בחיים, ואני מתכוון לזה. (לא בציניות)
    סגור
  • נבוב
    נחמה 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה לך לקרוא את מה שכתב קשה לך לראות שמאחורי השם יש אדם ורגשות. זה מעיד עליך יותר כמה אתה קטן ו
    סגור
  • גהינום
    יהודי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד רוע .אני בטוחה שאת צאצא של גוי לב יהודי יש בו חמלה.
    סגור
  • שוב, שם דבר ענייני חוץ משינאה...
    Tabularasa 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב, שם דבר ענייני חוץ משינאה... אני מניח שאכן גיהנום, הושלכת אל ביבי הכלא, אנסו את בנות משפחתך, שרפו את ביתך. אכן גיהנום. פעמיים בשנה חו״ל, מכונית חדשה כל שלוש שנים, מערכת בריאות מהטובות בעולם. זינוק של יותר מ 150% בתל״ג לנפש.אכן גיהנום. מה עובר עליכם? מה?
    סגור
  • 12.
    מדוייק זה התחיל במשיח אהרון ברק המשיךבנביא שי ניצן
    רפי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    38 65
    והסתיים באהרון המגמגם מר מנדלבלוף.
    סגור
  • 11.
    אתה חשבת שאופירה ודנה הן בני אדם כששפכת את דמן?
    דורון פ 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    107 39
    ילד ה-ז, הקוזק הנגזל ממשיך עם ההתקרבנות והפייק כאילו זה לא היה הוא ששפך את דמן של נשים (כן - רק נשים) סביב התקדמותן דרך חדר המיטות. הילד ז שונא נשים מלבד את אימו וסיבותיו עימו - סובל מתסביך אדיפוס וכעת הוא הקוזק הנגזל והקורבן לכל שילשולי הרשת המצחינים שלו. הילד קקה אינו מתעסק בשאלה מדוע אימו דרשה וקיבלה תכשיטים בשווי של עשרות אלפי דולרים לכל פריט ואפילו לא עם אמירות חפץ לגבי התערבותו בנושא המגנמומטרים או שביבי מסוכן לביטחון ישראל. זה לא קיים עבורו בעדות חפץ והוא מוציא ממנה רסיסי דברים ולהם הוא נותן את פרשנותו שבינה לבין המציאות אין כל קשר. לא רק שלא היתה תפירת תיקים אלא הנחת סלאב שהוא ואימו אינם עומדים לדין בשל מצבם הנפשי הרעוע. אשמח אם הילד כפות יתייחס לאישומים נגד השחיתויות של משפחתו שחייה על חשבון המדינה. יש כ200 שאלות שעליו לענות עליהן לפני שיציג עצמו כקורבן. לדידו מותר לו לטנף ולשלשל בטוויטר אבל אסור להגיב כי אז הוא קורבן מותקף
    סגור
  • המאוס
    אילן 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    יאירק'ה, בחייאת, צא לנו מהורידים ותתחיל לעשות משהו פרודוקטיבי כגון: מילואים, לימוד מיקצוע, מגורים עצמאים (לא על חשבוננו), קיימים עוד רעיונות רבים, בו תתחיל עם הנ"ל. העיקר הוא "לך"...
    סגור
  • 10.
    לך חפש מי ינענע אותך יא אפס! (ל"ת)
    גרגמל 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    80 30
    סגור
  • הנה שמאל אלים (ל"ת)
    אני 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • מעניין שבחרת בכינוי גרגמל
    אריאל 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מיקריות בעולם
    סגור
  • 9.
    האם אתם עוסקים בצנזורה, יאיר חייב לקרוא מה שנכתב
    ללא צנזורה בבקשה 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    25 0
    פרסמו תגובות קודמות שנכתבו
    סגור
  • 8.
    יאיר נתניהו
    קובי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    75 13
    אתה לא ניבחר ציבור ומדבר ומלכלך על כולם והעם לא רוצה לממן לך שום דבר.מה אמרת לבן של קובי מימון אבא שלי סידר לכם מיליארדים אז לך לעבוד בן 30 שלא עבד יום אחד בחיים
    סגור
  • עוד שמאל אלים (ל"ת)
    אני 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 7.
    יאיר, מאיפה יש לך יותר ממיליון ש"ח בחשבונות הבנק?
    ארנון בר 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    106 20
    בגלובס פורסם כי "בחשבון עו"ש אחד מונחים למעלה מ-100 אלף שקל; בחשבון עו"ש נוסף באותו סניף עוד למעלה מחצי מיליון שקל; בחשבון שלישי כ-80 אלף שקל; ובפיקדונותיו באותו סניף כ-350 אלף שקל". יאיר, מאיפה הכסף? הרי היסטוריית התעסוקה שלך ידועה. האם סכום העתק הזה הושג בדרכים כשרות? אם כן, כיצד? אתה חייב לפרט אם אינך רוצה להסתובב עם עננת חשד. בנוסף, טענת במסגרת התביעה של אבי אלקלעי כי 250 אלף השקלים, בתוספת 30 אלף שקל ההוצאות, הם "סכום אדיר לכל הדעות אשר אינו בידי ואין באפשרותי להשיגו". לאור מה שפורסם, האם שיקרת לבית המשפט? האם אתה יודע מה דינו של מי שנותן עדות שקר? האם אתה סבור שעניין זה יגיע לחקירת משטרה ובסופו של דבר, לפיתחו של היועמ"ש? אשמח לשמוע תגובה מפורטת וכנה לדברים הללו במקום המגילות המשמימות שאתה מפרסם כאן מדי שבוע ושאינן מעניינות איש.
    סגור
  • איזו תגובה דוחה ולא לעניין
    אני 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 12
    שרק מוכיחה את ההישענות על שקרי התקשורת בשמאל הלא חושב
    סגור
  • טור
    אור 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תבדקו כמה יש לבת ולבן שלליברמן עולה חדש ן.לילדים והנכדים של רבין לבנות של ברק ועוד רבים אחרין אים מישהו בדק
    סגור
  • 6.
    יאיר הפסיכי
    זד 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    68 24
    תעזבו כבר משפחה חזירית ובכיינית,עופו כבר!!!
    סגור
  • 5.
    יאיר נתניהו אתה חייב חייב ללכת לטיפול.
    מטפל 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    86 23
    אין בך שום יכולת לאינטרוספקציה (תשאל את אמא מה זה), אתה למדת, כנראה בבית, תמיד להאשים את האחר. אתה מעולם לא בודק מה חלקך במה שקרה וקורה לך ולמשפחתך. אם היית לומד קצת תנ"ך ובעיקר ספר משלי היית לומד שאדם מביא על עצמו את הרעות שקורות לו, ומה שבא לו מידייו בא לו. להאשים את האחר תמיד זה "לרוץ לגננת ולספר לה שהוא התחיל" אבל אתה כבר לא בגן והגיע הזמן שתתחיל להתבגר , לטפל בעצמך, לעבוד על עצמך ולהפסיק כל הזמן לראות באחר כמי שגרם לך להגיע לאן שהגעת. שחרר את הסביבה ממך וקח ברצינות את חייך, ט פ ל בעצמך. כעת זה הכי חשוב לדעתי להתפתחות האישית שלך. לא תמיד יהיו לך אמא ואבא שתעשה את עבודתם או שעבודתך תהיה תלויה רק בהם ומעשיהם. טיפול דחוף.
    סגור
  • 4.
    ילדז (ל"ת)
    לא מצביע 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    63 16
    סגור
  • שמאל אלים (ל"ת)
    אני 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • 3.
    ושום מילה על כך שאתה חי בבתי משפט כנתבע דיבה?
    חזי חילזון 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    77 19
    כבר הפסדת סכומי עתק... למה אתה לא לומד לקח ומשנה את דרכיך? למה לפגוע באנשים בצורה כה ירודה? מכיר את הפתגם 'מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך'?
    סגור
  • 2.
    דוקא אתה, ששפכת את דמם של רבים בטוויטר מאשים אחרים?
    פנתר 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    98 19
    שוב הגעת אל מחוזות ההתקרבנות? זה מאד נפוץ אצלכם במשפחה... אתה כמו הנאשם ברצח הוריו שמבקש רחמים מהשופט כי הוא יתום.
    סגור
  • 1.
    אפילו טראמפ אומר על אבא שלך Fuck Him...
    לילו 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    90 23
    הוא מרגיש שהוא כפוי טובה שבגד בו אישית. אז גם הוא עכשיו חלק מגוש השמאל?
    סגור
  • הזורע רוח יקצור סופה. ויאיר זרע בלי חשבון (ל"ת)
    בעז 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • הנה השמאל האלים (ל"ת)
    אני 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור