נבחרת אייס

בן אנד ג'ריס צודקת, הזכיין גרם לחרם על ישראל

הדרישה של ענקית הגלידות בן אנד ג'ריס שלא למכור גלידות בהתנחלויות היא ביקורת לגיטימית, הטענות לאנטישמיות מזיקות למדינת ישראל. ההתעקשות של אבי זינגר הובילה לחרם כולל של החברה על ישראל, חברות נוספות יצטרפו ויעזבו את הארץ?
יריב אופנהיימר
יריב אופנהיימר |  155
יריב אופנהיימר, גלידת בן אנד ג'ריס (צילום תומר אפלבאום, פלאש 90/ יונתן זינדל)
סאגת בן אנד ג׳ריס וההתנחלויות רחוקה מסיום, חברת בן אנד ג׳ריס העולמית לא מוכנה לוותר, והגישה תביעה על מנת לטרפד את ההסדר בין יונילוור לבין הזכיין בארץ, על מכירת המותג הישראלי למפעל בארץ, תוך הסכמה שהגלידה תמשיך להימכר גם בהתנחלויות. אבל גם אם יאושר ההסכם, עבור  מדינת ישראל הוא רחוק מלהיות ניצחון.
בימים האחרונים, טרם הגשת התביעה, דילג זכיין בן אנד ג׳ריס בישראל, אבי זינגר, בין אולפני הטלוויזיה, שמח טוב לב ובפיו בשורה: ניצחנו את מי שרצה להחרים את ישראל, בן אנד ג׳ריס נשארים בישראל. משפט קצר וקליט עם שני אי דיוקים מהותים, בלשון המעטה.
ראשית, לא מדובר כלל במאבק נגד אנטישמיות או שנאת ישראל. מהרגע הראשון, הנהלת בן אנד ג׳ריס העולמית לא טענה כי בכוונתה להחרים את ישראל, הדרישה היחידה של החברה הייתה שמותג בן אנד ג׳ריס העולמי לא יימכר בהתנחלויות, מעבר לקו הירוק, בשטחים שגם ישראל עצמה מעולם לא סיפחה. בתוך שטחי ישראל, התחייבה בן אנד ג׳ריס העולמית להמשיך ולמכור, באמצעות זיכיון חדש המחריג את ההתנחלויות או באמצעות ייבוא.
 
זהו אינו חרם על ישראל ולא תמיכה ב-BDS זאת עמדה לגיטימית שנוקטים בה חברות רבות, גם בין לאומיות, המקפידות שלא להקים סניפים ולפעול מעבר לקו הירוק. אפילו ממשלת ישראל עצמה חתומה על הסכמים עם האיחוד האירופאי המחריגים את ההתנחלויות, הסכמים אלו טובים לישראל ומבטאים את רצונו של העולם לתמוך בישראל אך לא לסייע ולתרום להתנחלויות ולרצונה של ישראל בהמשך הכיבוש בשטחים.
אימוץ הטרמינולוגיה של ״בעד או נגד ישראל״, האשמת בן אנד ג׳ריס באנטישמיות, אולי סייעה לזינגר למאבק לטווח הקצר, אך מזיקה לטווח הארוך ואיננה נכונה עובדתית. בהסתכלות ארוכת טווח, דווקא החיבור שמתעקשים בישראל לעשות בין ישראל להתנחלויות, והצגת כל מהלך נגד ההתנחלויות כמהלך נגד ישראל, מחזק את תנועת ה-BDS ואת מי שטוענים שההפרדה בין השטחים לישראל מלאכותית ויש להחרים את ישראל כולה.
גם שימוש היתר בטיעון האנטישמיות והרצון להיעזר בו כדי למנוע כל ביקורת לגיטימית, מזיק למאבק העם היהודי נגד האנטישמיות האמיתית, השורשית, הגזענית, הקיימת בעולם, ללא קשר לכיבוש.
 
שנית, גם כשקוראים את אותיות הקטנות, מסתבר שעל אף החגיגות, כלל לא מדובר בניצחון, בן אנד ג׳ריס העולמית איימה לצאת מישראל וזה מה שיקרה. על פי ההסכם בין זינגר ליוניליוור (תאגיד המזון שרכש את בן אנד ג׳ריס), המותג הבין לאומי Ben & Jerry's עוזב את ישראל, החברה הבין לאומית הקפידה לצייץ ולהסביר שמעתה ואילך בן אנד ג׳ריס בישראל תהיה בבעלות ובתפעול בלעדי של החברה הישראלית, והחברה הבין לאומית לא תרוויח מהמכירות בארץ.
אז מה כן ניתן יהיה למצוא על המדפים החל מכניסת ההסכם לתוקף, גלידה ישראלית תחת השם בן אנד ג׳ריס בעברית ובערבית בלבד, הכיתוב באנגלית יוסר, המיוצרת על ידי המפעל בארץ. כשנשאל זינגר על השינויים באריזה, ניסה זינגר לגמד את השינוי וטען כי בנוסף להסרת השם באנגלית, בניגוד לסטנדרט העולמי, בישראל גם תמונותיהם של בן וג׳רי, מייסדי החברה, יוסרו מהאריזות.
זינגר תירץ את המהלך גם בחוסר הפופולריות של השניים בעקבות הצעדים שנקטו נגד ההתנחלויות, קצת קשה לקבל הסבר זה מאדם שמתעקש לקרוא לגלידה אותה הוא מייצר על שמם. במציאות, הסרת דיוקניהם של בן וג'רי היא עוד דרך להבהיר כי מעתה ואילך הגלידות שימכור זינגר בארץ אינן חלק ממותג בן אנד ג׳ריס העולמי.
 
האם הזכיין הישראלי יוכל למכור טעמים חדשים אותה תוציא בן אנד ג׳ריס לעולם, תוך שיתוף ידע עם המפעל בארץ, האם יוכפף לסטנדרט הבין לאומי של המותג בן אנד ג׳ריס, על כך לא ניתנה תשובה.
נכון, יש למאבק של זינגר, משרד החוץ וגורמים יהודים בארה״ב הישגים, האינטרסים הכלכליים של יוניליוור, הקמפיין האגרסיבי והחשש מתביעה בארה״ב, גרמו לראשי יוניליוור לרצות לסגת מהעניין ולפתור אותו מהר ככל הניתן, יעלה כמה שיעלה. עבור זינגר זה הישג כלכלי מרשים, הוא מורשה להשתמש בשם המותג בעברית וערבית, הוא לא יצטרך להתמודד עם ייבוא או זיכיון מתחרה, ועל פי הפרסומים גם התמלוגים שישלם ליוניליוור הם במחיר מציאה. אבל עבור ישראל, מדובר בכישלון מהדהד ואות הזהרה לעתיד.
בפועל, תנועת החרם על ההתנחלויות הצליחה מבחינתה אף יותר מהצפוי, החרם של חברת בן אנד ג׳ריס העולמי מתממש לא רק בהתנחלויות אלא על כל ישראל. התוצאה הסופית ונטישת מותג בין לאומי את ישראל כולה, בעקבות ההתעקשות למכור בהתנחלויות, יכולה להוות השראה למהלכים דומים בהמשך.
אם בעבר לא ניתן היה למצוא מקדונלד'ס ורכבי טויוטה בשל החרם הערבי, עזיבתה של בן אנד ג׳ריס העולמית את ישראל יכולה להיות הסמן הראשון, למגמה של עזיבת ישראל בשל ההתנגדות לכיבוש והשליטה בפלסטינים. העולם לא רוצה לתמוך במי ששולטים בעם אחר, ומונעים ממנו את החופש לחיות במדינה משלו. הדרדרות ביטחונית, מלחמה מול עזה והמשך הכיבוש, יכולים להאיץ את התהליך ולגרום לחברות נוספות למשוך את השקעותיהן מישראל, אם זה קרה ברוסיה, זה יכול לקרות גם לנו.
 
תגובות לכתבה(155):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 135.
    יריב אופנהיימר לא השתנה.
    אייל 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכרתי אותו בצעירותו , היה אידיוט צעיר. אני מכיר אותו כיום. אידיוט ותיק.
    סגור
  • 134.
    שמאלנים
    חד 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך כולם מצדיקים את אבי ואתה איש שמאל ברור שתצדיק את יוניליבר חבל על השורות שלך יאללה לך כבר הביתה ותישאר שם או לך לעזה ותישאר שם
    סגור
  • 133.
    היה ונשארר טיפש (ל"ת)
    יאק 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 132.
    דביל טרחן ומעייף
    1 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לך תשתה את המים של עזה
    סגור
  • 131.
    אתה לא מודע למה שקורה סביבך .
    אוהב את מדינת היהודי 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדם כמוך שלא מודע לסביבתו נחשב על הספקטרום ואני פשוט מרחם עליך.יום אחד תבין את דברי מקווה מאוד שזה לא מאוחר מדי.
    סגור
  • טען עוד
  • 130.
    רק שתבינו שבתקופת השואה אנשים כמוהו הלשינו על היהודים..
    פיני 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ושיתפו פעולה עם שונאי ישראל - יהודים... כמה נמוך הסמרטוט הזה יורד ... אולי תלך כבר... לך לחברים שלך בעזה ותראה שתוך יום הם הורגים אותך.... כי אתה יהודי.
    סגור
  • תגיד אתה אידיוט או סתם פשיסט
    ייייייישששששש 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השטחים הכבושים יביאו לחיסול בית שלישי!! לאט לאט עוד ועוד חברות ומדינות יחרימו את מדינת ישראל
    סגור
  • רק מציאותי , לא מתאים לכם לכו לעזה (ל"ת)
    פיני 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמה טיפש אפשר להיות?! (: (ל"ת)
    לאאאא 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • פוסל במומו ... טיפש יותר גדול (ל"ת)
    פיני 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 129.
    אתה מוציא דברים מהקשרם
    חיים שאול 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ניכר שהכתב יעשה שמניות באוויר ורק שלא ישתמש במילה אנטישמיות. כתב יקר, תהייה אמיתי עם עצמך.
    סגור
  • 128.
    הכלבים נובחים והשיירה עוברת (ל"ת)
    דופק נמוך 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 127.
    אי דיוקים. לא כבשנו שלנו קיבלנו מנדט
    שוש 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שנית, אמריקה-צרפת-בריטניה כולן כבשו מדינות נוספות אבל אנחנו שחזרנו הביתה נחשבים כובשים. ועוד דבר - פלסטינים לא היו פה שמדינת ישראל הוכרזה. תפסיק ליצור הבניית מציאות שגויה. לא רוצים למכור הם יפסידו. נקודה. יש עוד גלידות נהדרות בעולם.
    סגור
  • 126.
    הזוי הזוי הזוי
    בן 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הזוי שאתר ישראלי נותן יד לאחד כמוך הזוי שאחד כמוך עדיין חי בזהות יהודית שאתה ממש אבל ממש לא . הזוי שהעם היקר הזה לא הבין . שזה שיש לכם שם עברי לא אומר שאתם יהודים . והכי הזוי שעברה שואה ועדיין העולם התמים הזה לא הבין שהרשעים הכי גדולים הם מחופשים ליהודים . ולא באמת כאלה . אה ולנושא זה התיישבות בדיוק כמו שתל אביב היא התיישבות . אז התיישבות שלא מוכרים לה אז שלא ימכרו לשום התיישבות . ויאללה כבר תחזור לגרמנים הם יודעים לטפל בכם .
    סגור
  • 125.
    עליו נאמר מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו (ל"ת)
    ציוני 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 124.
    יריב מנותק
    אילנית 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגישה של יריב ושל אנשים כמותו גורמת נזק לכל המדינה שלנו. הוא לא רואה את זה מכיוון שהוא בצור בעמדתו. אסור להקשיב לו.
    סגור
  • 123.
    אתה מציג את החרם הערבי , מציין את מקדונלד'ס וטויטה
    כתב כישלון 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ובאותו משפט מצדיק את החרם של יוניליוור העולמית. לא נותן לעובדות להפריע לתיאוריות השמאלניות המחוסרות הגיון.
    סגור
  • 122.
    בושה לתת במה לאויב ישראל
    מוטי 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הייתי מתבייש לתת ליריב אופנהיימר השמאלני הרדיקלי לכתוב אצלכם טור שכמובן מציג את האג'נדה המטורפת שלו ושל קומץ קיצוניים. יודעים לעשות רעש כאילו הם רבים
    סגור
  • 121.
    חוץ מזה שאתה אדיוט מוכר אין מה להוסיף (ל"ת)
    יעקב 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 120.
    זה נראה לא הגיוני עד שראיתי את שם הכתב (ל"ת)
    מגיב 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 119.
    מה שמעניין את השמאל הקיצוני זה הגלידות שלו...
    רופוס 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גאווה לאומית לא קיימת בשמאל - הרי הם שונאים את כל מי שאינו כמותם (68% מתושבי המדינה) המדינה מוצפת הגלידות ישראליות, אבל השמאל לא קונה חלילה תוצרת הארץ, כי זה תומך בעובדים יהודים!
    סגור
  • 118.
    מהרסייך ומחרביך מקרבך יצאו (ל"ת)
    ע 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 117.
    פעם הייתי בגוש השמאל. אבל בגלל אנשים כמוך עברתי למרכז. (ל"ת)
    בגללך אין יותר שמאל 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 116.
    אופנהיימר מדבר מפוזיציה (ל"ת)
    שייך לעורכי ישראל 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 115.
    כל הכבוד לבן אנד ג'רי'ס
    בת 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 19
    שלא מוותרים גם אחרי כל ההפסדים. הלוואי והיה מוריד את הזחיחות שלוקים בה בישראל, לצערינו זה לא יקרה. נמשיך לראות משפטי מי שלא טוב לו שייקח את הכסף שלו ויעוף לנו מהעיניים, או אף מדינה אחרת לא תחליט בשבילנו מה לעשות הרי אנו העליונים הגאונים והיחידים שיודעים מה טוב
    סגור
  • 114.
    איזה בזבוז זמן לקרוא אותך
    שלומי 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    25 1
    אוסףארוך להחריד של שטויות באמתלה של צדק
    סגור
  • 113.
    חרם של יהודים
    יחף 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הימין מחרים את השמאל ואת המפלגה הערבית שהם בעצמם ניסו לקיים איתה מסע ומתן? המפלגות החרדיות מרכז,והשמאל מחרימים את נתניהו וכנופייתיו החרדים מחרימים את ליברמן,כי הוא מסרב להיכנע לסחטנות שלהם ולפיד,כי ישראל מפולגת מתמיד והאויבים סוגרים עלינו מכל כיוון שהם יכולים. מזל שיש לנו מוסד,שב"כ וצבא חזקים. עם זאת ,יש לנו זמן לדבר על ייצרי גלידה ממוצא יהודי שיושבים באמריקה ומוזנים משקרים של הBDS. תתעוררו יהודים! רק יחד ננצח!בואו נניח למחלוקות,נאחד כוחות אחרת לא תיהיה לנו (חס וחלילה) מדינה להתגאות בה.
    סגור
  • 112.
    התפתלות מילולית שאינה מסבירה מדוע למנוע גלידה ממאות אלפ
    ע. 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    8 1
    איך מניעת הגלידה ממאות אלפים מעבר לקו הירוק משרתת את הרעיון הפלשתיני? אפילו 'מרץ' תמכו בתוספת בנייה ביו"ש. למנוע גם מח"כ אלה גלידה?
    סגור
  • 111.
    אילו מדינות נוספות הוחרמו על ידי בן אנד ג'ריס?
    איל 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    14 1
    כאשר אדם, גוף ממשלתי או פוליטי, או חברה מסחרית, טוענת שצעדים נגד ישראל נובעים ממניעים "מוסריים" בלבד, אבל אינה מפנה צעדים דומים כלפי אף מדינה אחרת בעולם, זו אנטישמיות. אפשר להסכים או לא עם המדינה, עם המדיניות והפעילות בשטחים. ישראל רחוקה שנות אור מלהיות הגרועה בעולם, ואם מבודדים רק אותה - זו אנטישמיות. חד וחלק!
    סגור
  • מדיוק
    ירון 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכצפוי, כותב המאמר מתעלם מהנקודה המרכזית למלחמה בחרם האנטישמי
    סגור
  • 110.
    Joke is on YOU (ל"ת)
    Moshe 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 109.
    תתקדם יריב מתוק.לא כולם היו באבולוציה.
    סופר 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שנאה עצמית כזאת תואמת רק שמאל קיצוני .
    סגור
  • 108.
    יריב של המדינה
    מוחיטו 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    החרם מתאים לאוייבי ישראל. יריב הופך לבכיין סידרתי.
    סגור
  • 107.
    הלוואי שמקדונלדס יעזבו...
    ערן 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אולי כך מקדיוויד יחזרו בגדול מצד אחד ומצד שני פחות חברה אחת שתורמת להשמנת יתר ולפיקציה הנקראת פלסטין
    סגור
  • 106.
    אי מגדירים בפסיכולוגיה תופעות כמו אופנהיימר?
    רואה 6/6 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לצערי ידיעותיי בתחום הפסיכולוגיה אינן מקיפות מספיק, אבל עצוב לי לראות את כתיבתו של אפנהיימר. לא ברור לי איזו תופעה פסיכולוגית זו ומה היו הגורמים לה. בכל אופן אני מוצא את זה מוזר שדעות קיצוניות כאלה מופיעות בפומבי ואינן מלוות בחקירה של גורמי בטחון רלוונטיים.
    סגור
  • 105.
    איו לו עבודה ?
    עמי 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תגידו אין לו עבודה מסודרת להתפרנס כאדם מהשורה כול היום להציג לעולם כמה מדינת ישראל רעה וכמה מי שפטריוט הוא רע נו באמת יריב לא התעיחפת מעצמך די לך תחייה השמאל כבר מזמן לא רלוונטי הוא רע ליהודים מאוד רע ליהודים
    סגור
  • 104.
    גלידה
    תמר 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה שורף לך יריב? נתחיל מזה שבן אנד ג'ריס ספגה הפסדים עצומים גם בארצות הברית עצמה. נמשיך עם זה שהגלידות הדוחות של בן אנד ג'ריס לא מעניינות תחת איזה שם יהיו או אם יראו את שני היהודונים הפרוגרסיבים על גביי האריזה. הקול השפוי של מדינת ישראל שרואה ביהודה ושומרון חלק ממדינת ישראל שמח ומאושר... לך תאכל גלידה יריב ,אתה באמת ניראה כאחד שעומד להתעלף ...בעצם לא...אתה צריך דיאטה..לך תאכל מלפפון.
    סגור
  • 103.
    chatichat chara (ל"ת)
    zevel eropei 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 102.
    חרם מזיק ומיותר ולא מקדם שום שינוי
    יעל 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    חשיבה פשטנית שלא לוקחת בחשבון את המצב המורכב של הסכסוך. הלוואי שאיום ב "לא אקנה לך גלידה" היה תורם לפתרונו. בינתיים רק הפועלים יפסידו את מקום העבודה , גם ערבים , ובא לציון גועל נפש
    סגור
  • 101.
    מופרח מתחילה ועד סוף. אג'נדה?
    ראובן 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כן אנטישמי להעניש רק את מדינת היהודים כשיש כל כך הרבה מדינות עם אותם טענות נגדם ואילו יותר חמורים. זינגר כן הסביר שיש לו גישה לכל החומרים וכו'.
    סגור
  • 100.
    עובדות מול תחזית שגויה
    צופה 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    9 0
    א. החרמות על ישראל היו לפני 1967 ואקיבוש. ב. יחסי מסחר בין ישראל ומדינות ערב שונות הולכים ומתפתחים, למרות אקיבוש. ג. נניח לרגע שמחר ישראל מסיימת את אקיבוש. האם הבידיאס ייעלם? כדאי לקרוא את ההנמקות לבידיאס. ברור שהם לא יפסיקו. עבור לא מעט ממנהיגי הבידיאס הבולטים ביותר הכחדת קיומה של ישראל כישות פוליטית מדינתית היא המטרה. ד. למקרא הכתבה, אני תוהה אם אופנהיימר הוא בעד או נגד הבידיאס.
    סגור
  • 99.
    איך תמיד יריב מתייצב לצד מי שנגד ישראל (ל"ת)
    מולי 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • עוכר ישראל
    שלמה 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי הוא המיץ של הזבל. עוכר ישראל מגעיל
    סגור
  • 98.
    רופס ומחפש כותרות אתה לא רלוונטי
    ישראל 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    8 1
    תזכיר לנו מי משלם את המשכורת שלך? על מי אתה שומר בדיוק ואם לא היו התנחלויות הבני דודים היו יושבים לנו במרכז הארץ ואז אף אחד לא היה בטוח, איש חלם שלא מבין את עומק הנזק שהוא גורם ואת הנרטיב הערבי שברגע שיוכל יפעל לכלותינו
    סגור
  • 97.
    גיס חמישי, אתה יכול לעזוב איתם.. (ל"ת)
    יהונתן 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 96.
    יש לציין שהכותב הוא שמאלן פנאט עוכר ישראל
    שלמה 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    8 1
    שבכל מקרה או מצב יעדיף את הצד הפלסטיני לא משנה מה.
    סגור
  • 95.
    חזירות שווה מקצוע
    הכי חזיר 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק שכחת דבר אחד הכי חשוב יא שונא ישראל שכמותך,בעבר לא היה לישראל מה להציע לעולם.היום ישראל מעצמה בין עשרת הראשונים לך לישון על האף
    סגור
  • 94.
    לא נכון. הם החרימו את כלל ישראל תחילה
    מישהי 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    וההתנחלויות היו התירוץ בהמשך. שנים שהם מנסים לא למכור בישראל, והשתמשו בתירוץ כדי לא לחדש את הזכיון
    סגור
  • 93.
    איך ישראל צומחת בלעדנו
    אח יריב 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עם כל התקשורת העויינת כל השליטה במערכת המשפט כל התעמולה העויינת כל הפינויים הגרושים ההתנתקויות וההתנכלויות. לא הולך לשמאל. איזה בכי . הם מתמעטים והולכים ,הופכים ללא רלוונטים ומה שנשאר להם זה רק לאיים . ה' איתנו ואנחנו מצליחים . תקלטו את זה. מי הולך להילחם ביוצר הכל??? מי מכניס את הראש שלו בן לביאה ואריה כשנזקקים זה לו?
    סגור
  • 92.
    אנטישמים
    סי, 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אפשר לחשוב שמדובר בתרופה מצילת חיים. סך הכל גלידה. ששני האנטישמים לפחות אחד יהודי, לא ידעו להסביר למה הם לא מטילים חרםעל מדינות מדכאות. יש גלידות אחרות מי שמכבד את עצמו לא יקנה את הגלידה שלהם.
    סגור
  • 91.
    אופנהיימר גרם לחרם על אייס
    מחרים 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מביש, כל עוד הוא אצלכם, אני לא
    סגור
  • 90.
    אופניימר לא בקי במספרים
    אזרח 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ביהודה , שומרון , ובקעת הירדן , חיים כחמש מאות אלף יהודים , זמנך עבר בסוף שנת 2023 יחיו ביהודה שומרון ,כשש אות אלף יהודים וזה לפי התחלות הבניה ותוכניות מאושרות ,זמנך חלף.
    סגור
  • 89.
    העיקר להיות תמיד נגד ישראל
    גיא 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    או נגד ציונות והכי טוב נגד יהדות ומאפייניה זה פרצופו של השמאל הפרוגרסיבית, שמר אופנהיימר מייצג אותו
    סגור
  • 88.
    אני מזמין את כל מי שלא מתאים לו/לא טוב לו
    שאול 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    והכסף של היהודים לא עושה לו טוב, שייקח את כל חפציו ויעוף לנו מהעיניים! מהר! אנחנו לא אוהבים לבזבז אנרגיות על שונאי ישראל. ואל תדאגו לנו, הסתדרנו יופי בלעדיכם ב 2000 השנים האחרונות, ונסתדר עוד יותר טוב בלעדיכם ב 2000 שנים הבאות. ויותר מכך, יש מספיק חברות/ארגונים/מדינות ואנשים פרטיים שמשוועים לעשות עסקים עם מדינת ישראל בכלל וב"התנחלויות" בפרט. סעו לנו מעיניים!
    סגור
  • 87.
    אנטישמי לא יכול להגדיר אנטישמיות
    יוני 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ואויב ישראל לא יכול לקבוע מה טוב לישראל
    סגור
  • 86.
    העיקר שרבין מת (ל"ת)
    רבין ההומו 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 85.
    יש גלידות מצויינות בארץ. לא צריך אותם
    מלי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בלי טובות
    סגור
  • 84.
    פחדן או אנטיישראלי
    בני 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    צריך להיות גאה בהישג האדיר של הזכיין וכל מי שתמך בו זה כולל מדינות בארצות הברית . מי שצריך לחשוש זה אלו שמיממנו את כתבת התמיכה בפלשתינים
    סגור
  • 83.
    מי מממן אותך
    רן 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    12 2
    יריב - תיהיה שקוף - כאיש ציבור תחשוף לכולם מי מממן אותך . נראה אותך גבר ואמין
    סגור
  • 82.
    גלידות ממש בעיה
    אוזן מזל 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עבור הגלידות חיבים לתת את המדינה למןסלמים
    סגור
  • 81.
    תתחיל לעבןד במקום לכתוב שטויות (ל"ת)
    מאיר בלה 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 80.
    לא ציפנו לתגובה אחרת ממך. פח אשפה (ל"ת)
    ישראלי בחול 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 79.
    יריב עסקן כושל לא מצליח
    אבי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    17 1
    הבמה שמקבל אצל מהנדסי התודעה מובנת
    סגור
  • 78.
    היית מת שזה יקרה (ל"ת)
    ישראלית 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 77.
    והנה כמה אי דיוקים טור הדעה הזה
    אפ 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    13 1
    חברה שלא רוצה לתמוך בעם ששולט על עם אחר כנראה לגיטימית, אולם בישראל אין עם ששולט על עם אחר. אם יש אנשים שרוצים הגדרה עצמית ורוצים לקרוא לעצמם עם הם מוזמנים. אף אחד במדינת ישראל לא רוצה לשלוט במישהו, ואם הם אינם חשים חלק מישראל זו זכותם. הויכוח על זכויות על אדמת ישראל הוא ויכוח אחר, ויש לו תשובה הסטורית חד משמעית: השטח אינו שייך לפלשתינים, כיוון שמעולם לא שלטו בו פלסטינים. שלטו בו המון עמים אחרים, לפני ישראל שלטו בו מצרים ירדן וסוריה, ומאז 67 ישראל שולטת בשטח. יש אי אלו ויכוחים והיו לאורך ההיסטוריה ניסיונות מצד ישראל להגיע לפשרה וויתור, שלא צלחו. בשורה התחתונה חברה שמחליטה להיכנס לפוליטיקה הפנימית, ולהגדיר היכן יהיה ניתן למכור והיכן לא, תפגע בעצמה. ניתן לראות את זה כאילו בן אנד גריס יצאה מישראל, וניתן לראות את זה כאילו היא לא. הכל עניין של טרמינולוגיה. ישראל לא הפסידה מזה כלום, כיוון שעדיין נוכל להינות מיחידה איכותית שמיוצרת כאן. ואם למישהו מפריע שהכיתוב לא יהיה באנגלית, נו מילא, שיהיה בעברית הכל בסדר
    סגור
  • 76.
    מאמר כונב דעת מלא שקרים ודברי הבל (ל"ת)
    דוד124 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 75.
    ראיתי הרבה טמבלים בחיים שלי, אבל טמבל כמוך.. (ל"ת)
    בוט 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • בלי גלידה אין חיים (ל"ת)
    מזל 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אויי אזה מכה
    מזלמזל 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אך אפשר לחיות בלי גלידה עדיף לותר על המדינה עבור הגלידה כול הכבוד ליריב דואג לגלידןת
    סגור
  • 74.
    אין
    אין 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    להקיא על הכתבה הזאת אתה איש כזה מגעיל ומקומך לא בארץ אופנהיימר
    סגור
  • 73.
    עדיף טעמם של בן גברים בכנסת ישראל מעוכרים ושרץ מתוכנו
    אמרתי לעם 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עד שעם ישראל לא יבין ויוקיע אותם מתוכנו נמשיך לקבל סטירות ועוד לחי ועכשיו לחי שמאל
    סגור
  • 72.
    עדיף טעמם של בן גברים בכנסת ישראל מעוכרים ושרץ מתוכנו
    אמרתי לעם 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד שעם ישראל לא יבין ויוקיע אותם מתוכנו נמשיך לקבל סטירות ועוד לחי ועכשיו לחי שמאל
    סגור
  • 71.
    גמל לא רואה את הדבשת שלו ויריב לא רואה אנטישמיות.. (ל"ת)
    דודו 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    15 2
    סגור
  • 70.
    בגלל חלאות כאלה הערבים לא גורשו ב '48 ואנחנו אוכלים קש (ל"ת)
    רון 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    16 3
    סגור
  • 69.
    חביבי, לך תחפש מי ינענע אותך
    עופר 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    20 3
    אין דבר כזה עם פלסטיני, ואנחנו לא שולטים עליהם, אלא שאבותיהם החליטו להגר לארץ ישראל, מולדת היהודים, בעקבות השגשוג והפריחה שהביאו איתם היהודים החל מסוף המאה ה-19. אנחנו בעלי הזכןת בארץ אבותינו, והם עם מומצא. אוסף של שבטים וחמולות, שנוהגות פעם בכמה זמן לשחוט אחד את השני.
    סגור
  • 68.
    כמה שנאה עצמית יש לאופניימר
    צ 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    19 3
    תמשיך להאמין בשטויות שלך יריב מי שלא רוצה למכור בהתנחלויות שלא ימכור במדינה שלנו של העם היהודי
    סגור
  • 67.
    יריב אופנהיימר בן אנד ג'ריס
    ניר אייל 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    16 3
    כתבה מטומטמת של עוד יהודון מתרפס בעל שנאה עצמית מייעץ לו להצטרף לשני היהודונים המתרפסים גם הם בעלי המותג שאפילו את שמותיהם העבריים מסתירים תחת שמות לועזיים ומחזיקים מעצמם כמו יריב אופנהיימר אנשים נאורים, עאלק.
    סגור
  • 66.
    אתה דלביוב אמיתי
    אורי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ככמה אתה משלם למוחמד של כל ערב עושה אותך?
    סגור
  • 65.
    בן אדם מסכן
    יריב 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    8 2
    בן אדם מסכן שלא יודע היסטוריה של העם היהודי כל מה שקורה במדינה ע"י אנשים כמוך זה כי הם לא יודעים היסטוריה של העם היהודי כל השטחים שלנו לא מעניין אותי מה סבא וסבתא שלו גנבו מיהודים אחרים שחיו כאן ולא מה נתנו להם בשלטון הבריטים הכל שלנו אתה והם יכולים לעבור לארץ המקור שלהם שזה ירדן סוריה ולבנון כי אין דבר כזה עם פלשתין תבדקו למה קוראים לארץ פלשתין ותבינו אין ירושלים בקוראן אפילו רשום בקוראן שהמדינה שייכת לישראל וליהודים
    סגור
  • 64.
    שטינקר עוכר ישראל!!!
    יוסף 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 3
    גם הערבים הבינו שהחיבוק של אופנהיימר הוא חיבוק חנק!!!הגזען שונא ערבים !!!
    סגור
  • 63.
    איזה עוכר ישראל מגעיל האופנהיימר הזה,בחילה קבס (ל"ת)
    אמיר 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    20 3
    סגור
  • 62.
    חחח, קשה לו לאופנהיימר
    דני האדום 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לוזר
    סגור
  • 61.
    מה שכתבתי
    לך זדיין 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עם כושי
    סגור
  • 60.
    זה הוא
    יוקי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    9 3
    כל הצרות של עם ישראל נובעים מהמנוול כותב המאמר.
    סגור
  • 59.
    שימו בן גביר בקלפי. רק ככה נתמודד מולם. (ל"ת)
    ברוך 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 58.
    עוד בן כל בה עוכר ישראל
    אשר 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מאחל לו מוו ת בייסורים
    סגור
  • 57.
    טועה ומטעה
    מוטי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    18 1
    יריב היקר אין זה ברור אם דבריך נובעים מחוסר ידיעה של העובדות לאשורן, או שמא נובעים הדברים עקב תפיסתך ועמדתך הפוליטית. אז ככה העובדות הן להלן: 1.יו״ר הנהלת בן אנד גריס אריה״ב הגברת אנורדהה מיטאל הינה אנטישמית ידועה ותומכת נאמנה של תנועת ה BDS (גם נוסיף שמתנהלת נגדה חקירה לנוכח משיכת כספים מהחברה ומסירתם לארגונים פלסטיניים תומכי טרור) ובכן עמדתם הראשונית של החברה בהנהגתה של הגברת מיטאל הייתה לעצור כליל את הזיכיון של מר זינגר בכל!!! ישראל כולה והשטחים , מי שעמד נגד ההחלטה הזו והצליחו לרככה שרק כביכול לא יימכר בהתנחלויות זה הנהלת יוניליוור 2.אתה טוען שהמלחמה איננה על אנטישמיות וכו או תמיכה ב BDS ובכן אזי מדוע לעזעזאל החברה ממשיכה לעשות עסקים בסין, רוסיה, איראן, ועוד כמה מדינות נפלאות שאין בהם שום עוולות והפרות בוטות של זכויות אדם.
    סגור
  • כי את העוולות הם עושים לעם שלהם ולא לעמים אחרים
    אדי איזרד 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשרוסיה ערבה עם נוסף גם התחילה לסבול מחרם
    סגור
  • כמה טיפשות יש באדם אחד עלאק אדי.... (ל"ת)
    פיני 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    אוויש
    חחחח 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אוייש סתום...פשוט סתום...
    סגור
  • 55.
    הכל פרשנות
    מתנחלת 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הכותב כותב בשפה מחקרית אך בסופו של דבר הכל פרשנות אישית שלו וחזיונות איימים שהוא וחבריו מאיימים עלינו. בסופו של דבר אתה כהן דת השמאל בתחפושת.
    סגור
  • 54.
    כתב עיוור. נגד עמו וארצו
    מה יש לך נגד המדינה? 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    קשה לי להבין. אישית, אני לא בעד התנחלויות. אבל הן שם. כמו הפלשתינאים. מהמצב הזה עד להרי הספקולציות עם מעט גרגירי האמת שלדעתי בכתבה, מרחק כמו בין מטב בא''ג' בארהב למפעל בארץ. הכותב לא הבין את האידיאולוגיה של בן אנד ג'ריס. אני גאה שלא יימכרו בארץ. המותג הזה היה בעיני יקר גרוע וחסר טעם מהתחלה, וטוב שייעלם. לא כל מחלה אמריקקית צריכה לשרוץ פה. וטוב שלא יהיו. כל סצינת הגלידה בארץ דפוקה גם ככה מכשרות ומונופולים. מילא, אם היה טעים ושווה... אבל לי ממש לא. שילכו, וברוך שפטרנו. ואתה, כתב יקר, מוזמן להצטרף אליהם.
    סגור
  • 53.
    בוש האנטי ציוני אנטי ישראלי (ל"ת)
    לאומן ציוני 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 52.
    קודם כל שילמדו הסטוריה
    בן גור יון 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ואחרי שיסבירו לנו מי היה ראש הממשלה הנשיא והרמטכל הפלסטיני לפני 67 אולי נחשובי להחזיר להם את השטחים
    סגור
  • 51.
    טיפש גלותי
    ניסו 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מה עם גילברטר איי פוקלנד סאוטה שזה במרוקו ושייך לספרד קפריסין הטורקית ועוד ... ??? נו חמור למה שם אין חרם ???? הבנת טיפש
    סגור
  • כי שם זה סופח (ל"ת)
    רק ביבי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    כתבה מוצדקת ואמיצה- אין קשר לאנטישמיות
    חייבים להודות 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 13
    טלו קורה מבין עינכם. מה שהיהודים עושים בשטחים הוא אכן לא מוסרי ומי שיכול למחות כדי להפסיק את האנומליה הזאת הוא הוא איש המוסר האמיתי ולא היהודים הגזענים שלא זוכרים כלל שתורת ישראל והמוסר חלים על התנהגות כלפי כל אדם ולא רק כלפי היהודים. איך הגענו לעיוורון כזה?? טוב שיהודים כמו בן וג'רי'ס ישימו לנו מראה. כן ירבו
    סגור
  • עוכר ישראל
    שלמה 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אתה אידיוט כמוהו. אין לך אפילו אומץ בסיסי להזדהות בשמך. אם כל כך לא טוב לך אז ממליץ לך לעבור להיות איתם יא חתיכת אפס מאופס שכמותך.
    סגור
  • 49.
    האנס צודק, הקורבן גרמה לו לאנוס אותה. (ל"ת)
    יריב א. 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 48.
    אופניימר,לך תבדוק אם אתה יהודי בכלל,,זה לא בטוח (ל"ת)
    ירון,,, 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 47.
    תעשיות מזון
    משהוא מ עשית המזון 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    טעות טעות טעות לכל החברות ידוע ב ישראל מתח הרווחים הכי גבוה כולל יוניליוור . אין אף מדינה ב אירופה עם מתח רווחים דומה אומר מי שהיה שם לא חסר חברות ד ממש רוצות לבוא
    סגור
  • 46.
    כמה השקעתם
    נדב 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר להיות טוקבק שלכם
    סגור
  • 45.
    אם היה תלוי באופנהיימר ישראל כבר היתה מחוסלת מזמן (ל"ת)
    בזיון 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 44.
    למה לא מטנספרים את הכפרים האנטישמים האלה לירדן!
    דירלי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    להזיז אותם הרחק הרחק מכאן. ניסינו, דיברנו, מספיק עם ההצגה הזאת.
    סגור
  • 43.
    לא למכור
    שוקי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עצם העובדה שלא למכור להיתנחלויות זה חרם על ישראל כל השאר זה פקהפקה
    סגור
  • 42.
    להחרים את בן אנד גריז .חברה זבל...ושהזכיין גם יפשוט רג
    חגי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בזיו צבחינתי שיפשוט רגל ...זבל מי שקונה בן אנג גריס.. מצידח שהזכין חפשוט רגל סה מגיע לו כל כך שעוה עסקים עם חברה שמחריצה את ישראל
    סגור
  • 41.
    'השטינקר הלאומי' מכה שוב, אין הפסקה (ל"ת)
    אבוטבול 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 40.
    אופנאיימר
    יגאל 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יריב אופנהיימר מתפרנס משנאת ישראל,לכן יצדיק את כל אויבנו.בן אדם הזוי ומסוכן
    סגור
  • 39.
    אופנחארה,אנטישמי
    אורי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ימח שימך אנטישמי צאצא של גרמנים ארורים שהביאו צחנה כמוך חוץ מנזק,אתה לא מועיל אנטישמי ארור
    סגור
  • 38.
    בהחלט מניעים אנטישמים
    דניאל 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    27 1
    איפה הביקורת על הרצחנות הפלסטינית לאורך השנים? איפה הביקורת על אלפי טילים? איפה הביקורת על עידוד ומימון טרור? ישראל לא הגיע לאן שהגיע כי זו היתה מטרתה המרכזית, זה חלק ממלחמה אינסופית שהערבים הכריזו עלינו, תוריד מהם מגבלות והם ינצלו את ההזדמנות כדי לרצוח אבל בצד השמאלי של המפה רואים רק את תגובת ישראל, מעניין למה?
    סגור
  • 37.
    אפשר לחשוב שאין גלידה טובה בארץ… שיעזבו (ל"ת)
    בני 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • הכל פה מחול
    ביבי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תן שם של גלידה ישראלית מכרנו את הכל עכשיו אין כלום
    סגור
  • 36.
    טפאק (ל"ת)
    זאב 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 35.
    התנחלויות הן אסון למדינת ישראל
    י9ה ומדוייק כתב יריב 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 30
    ישראל לא יכולה להמשיך את הדיכוי של הפלשתינאים במוקדם או מאוחר כל תושבי ישראל ישלמו על הכיבוש ביוקר רב
    סגור
  • ההתנחלויות זה השכפץ של ישראל
    אמרתי לעם 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ובעיקר למדינת ת"א המנותקת מהמציאות. לא מבינים שההתנחלות זה סתם תירוץ הערבים רוצים את שיח מוניס ת"א, אום רשרש אילת דגניה יהודיה(יהוד) והערב רב שעוכרים אותנו מבפנים לא מבין שבסוף גם את התל אביבים הם רוצים בים. העם מבין שצריך בכנסת ישראל יהודים אוהבי יהודים ועדיף אלף בן גבירים הידיוט אחד כמהו שעושה נזק לישראל.
    סגור
  • 34.
    שונא ישראל
    מושון 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    22 2
    בגלל אנשים כמוך שונאים אותנו בעולם תעבור לסוריה או לאיראן שם יכבדו אותך אולי בחבל תליה לא שורט את הצוואר
    סגור
  • לא ציפינו ממנכל שלום עכשו לשעבר שיגיד דברים אחרים
    אליהו 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ברגע שראיתי את שמו של כותב המאמר לא ציפיתי לדברים שמחים כי בתור איש של שלום עכשו הוא נשאר עם הסיסמאות שלו...אתה אומר התנחלויות ביהודה ושומרון ומה עם התנחלות עזה וגוש קטיף שפיננו מה קיבלנו תמורתם ??? טרור וטרור.
    סגור
  • 33.
    אופנהיימר צא לנו מהוריד
    האדם החושב 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    15 3
    עוכר ישראל קנאי שמאל קיצוני,הנזק שאתה גורם עולה לכם ישראל הדמים. קישתא, נבל.
    סגור
  • 32.
    יהודי שמתבייש שהוא יהודי איזה בזבוז אתה (ל"ת)
    יהודי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סגור
  • לא יהודי
    קובי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הצחנה הזה הוא תוצאה של אינוס גרמניה על ידי צוענים מכוער ולא ראוי
    סגור
  • 31.
    אז שלא ימכרו.
    אי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לוותר על העקרונות בגלל פחדים יפיל אותנו יותר מחברה אנטישמית.
    סגור
  • 30.
    אופנהיימר
    ראובן 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אם תרצה ואם לא, יש טויוטה בהתנחלויות...אמנם אין מוסך מרכזי של אף אחת מהחברות, אבל גם של רכב סיני אין. לגבי בן וגרי הם לא אנטישמיים שהרי הם יהודים, אך בהחלט הדעה שלהם נוראית. אפילו שממשלת ישראל חתמה על הסכמים כאלו ואחרים, זה לא מכשיר את הדעה. דעתי היא ששטחי יהודה ושומרון צריכים להיות מסופחים באופן מלא לידי מדינת ישראל.
    סגור
  • 29.
    בן אנד גריס
    אורה 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 2
    למה תמיד יש ישראלים שקונים דווקא.. טעים ??? מה טעים ?? זה הכל בראש שלכם... יש לנו בארץ גלידות נהדרות ...אל תקנו את הגלידות שלהם...אנשים טיפשים.. .
    סגור
  • העניין הוא שזה מפעל חייו של זינגר
    כפות המאזניים 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר כשלושים שנה
    סגור
  • 28.
    אופנהימר ביום שירימו אותך
    המצליף 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 4
    וגם החבר שלך המתרומם אוחז הפיטמות , יצטרף אליך עם יתר היהודונים חובבי זרגי מחבלים, או אז נחלק דברי מתיקה לכל אוהבי ציון. להקיא עליך.
    סגור
  • 27.
    כמה שטויות על שטויות (ל"ת)
    צדק 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 26.
    אופנהיימר
    אורה 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 3
    תמיד נגד הציונות...לא חדוב באיזה נושא... הוא נגד...מה הוא עןשה פה בכלל... שיחזור לגרמניה...
    סגור
  • 25.
    אנטישמית
    בן אנד גריס 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    8 3
    האובססיה עם ישראל היא הסימן המובהק לאנטישמיות. האם בן אנד גריס מחרים את סין (טיבט) או מרוקו (סהרה מערבית)?
    סגור
  • 24.
    למה בקלקיליה וטוח כארם לא יכולים לאכול בן אנד גריס?
    אורן 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    המאבק צריך להיות אחר. אי הפצה ביו"ש, היא צעד אנטי פלסיטנאי. היעדר סניפי מקדונלדס בשטחים, זה צעד אנטי פלשתינאי. בן אנד גריס יפתחו אפשרות ייבוא לגלידות ו קבל אותם מהשטחים לישראל בלי כשרויות ועם רווח לרשות. כך או כך, הסדר לא להיט לזכיין המקומי. הייתי במקומו חותם על הסכם עם חברה מתחרה ליוניליוור פיתוח מותג חדש.
    סגור
  • שם זה יקרא
    מושון 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בן אנד ג׳יחרי
    סגור
  • 23.
    יריב אופנהיימר אתה תחתית החבית של הצואה. שמאלן יהודון
    עוץ לי מצוץ לי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    14 5
    עלוב נפש, תוציא את כל המשכורת שלך על תרופות. וזה מה שיקרה גם לשני האנטישמים בן אנד ג'ריס ימחק שמם. חלאות כמוכם הם בושה לעם ישראל.
    סגור
  • ואתה הקצף של הזבל ןהצואה (ל"ת)
    חכם 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור
  • 22.
    פשוט הזוי. הוא הגיב לחרם ואפילו לא עליו
    לת 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    12 2
    פשוט כל הכבוד לאבי זינגר על הישג מדהים. הבאת כבוד לכולנו. (חוץ מכמה הזויים)
    סגור
  • 21.
    אתה יהודי גלותי
    ליריב אופנהיימר 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    16 4
    בטוח שאם תעשה מה שגורמים שונאי ישראל, ייטב לכולנו, ובעיקר לך. רצרוף קל בהיסטוריה יגלה לך שזה רק יגרום להם לתיאבון ויבואו בדרידות נוספות. את בן ג'ריס מעניינים קבוצת הערבים שמכונה כיום פלשתינאים, רק בגלל העניין האנטי יהודי, לא יותר מזה. מעולם. לא עניין אותם הצדק, אחרת היו קוראים מעט היסטוריה ומגלים אמת אחרת. אפילו להחרים גורמים אחרים ברחבי העולם, גם במזרח התיכון, הם לא טורחים, ולא לחינם. מעניין אילו עמותות אתה מר אופנהיימר קשור? כמה פעמים נסעת על חשבונם? נחמד להנות מהכסף של האנטישמיים, לרבות של האוטו אנטישמיים
    סגור
  • 20.
    אתה פשוט שונא ישראל
    אדיר 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    12 5
    מציג עמדה ולא ביקורת. מייפה את מילותיך בעובדות לא מדויקות. כל מאבק למען המדינה הוא מבורך, גם המאבק על המשך מכירה להתנחלויות. יאמר לזכות ההתנחלויות שהן חומת המגן של המדינה והציויון שלנו כעם ישראל.
    סגור
  • 19.
    צריך להחרים שונאי ישראל כמו יריב שלא מפספס אף הזדמנות
    אורן 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    13 4
    יריב ושכמותיו הם אלה שצריכים להיות מוחרמים על כך שבאובססיה אינם מפספסים לחבור אל ולהלל את פועלם של שונאי ישראל
    סגור
  • 18.
    יריב אופנהיימר
    חסן 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ימח שימך וזיכרך שמאלן עוכר ישראל איחולי שתחנק ולא תוכל לכתוב או לדבר
    סגור
  • 17.
    היי יריב כנראה שחטפת כאפות לראש בבית הספר
    רני 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    7 3
    מעולם כנראה גם לא החזרת ולכן השנאה העצמית הגדולה ניתן להעריך... אולי תקח את עצמך ותעבור את הגדר לעזה? יש שם המון אנשים שירצו לעשות איתך שלום עכשיו! אתה אדם צבוע כי אתה עצמך חי על שטח כבוש לתפיסתם אז נתחיל בזה שתפנה את ההתנחלות שאתה גר בה זה יקל על מצוקת הדיור החניה והפקקים ואל תשכח לצלם את קבלת הפנים החמה שאתה עובר את הגדר... אין מקום בינינו לשונאי ישראל... זהו פרקתי
    סגור
  • 16.
    יריב
    חסן 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 4
    יריב כשמך כן אתה מחפש לריב גם ריבים של אחרים חלאה שמאלנית
    סגור
  • 15.
    בסדר, גם בשואה היו קאפו (ל"ת)
    gri 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 14.
    בטוח שאופנהימר לא קורא תגובות אבל
    פאול 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אני מבקש ממנו בכול לשון של בקשה לנסוע בלילה לעזה או לרמאללה לעזור להם מקרוב, בסדר?
    סגור
  • 13.
    בן וגרי נכנעו לשונאי ישראל
    חולק עליך 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    7 4
    אם זכויות אדם היו מטרידות אותם, כנראה שגם היו מפסיקים למכור בלא מעט מדינות בארצות הברית. זכויות נשים נרמסות שם אבל החברה לא תוותר על רווח מהן. ומה לגבי מדינות אחרות, קצת פחות דמוקרטיות, שזכויות אדם אינן לחלוטין נר לרגליהן? טרם שמעתי על נטישה שכזו מצד בן וגרי. גם אותו "כיבוש" שאתה טוען לו נועד יותר לשרת את מטרתך ופחות לשקף מציאות. הפלסטינים חיים תחת שלטון משל עצמם, יכולים להיכנס ולצאת לישראל במעברי גבול ובגדול מאוד שמחים לבוא לעבוד פה. מי שמדוכא אלו אנחנו, אזרחים ישראלים (שאינם ערבים) שפשוט לא נותנים להם להיכנס לשטחי הרשות הפלסטינית. למה? כי יש חשש ממשי שישחטו אותנו שם. האם ראית או שמעת על חשש כזה מצד הפלסטינים הנכנסים לישראל? כנראה שלא... הפלסטינים לא מסכנים ולא תחת כיבוש. הם תחת הנהגה מושחטת משלהם והם בוחרים לשחק את תפקיד הקורבן כל עוד יש אנשים כמוך שמטפחים את ההתמסכנות שלהם. לאורך אלפי שנים, עמים ברחבי העולם נכבשו, הוגלו, כבשו, התחלפו - ורק אנחנו הבעיה? תמצא לך עיסוק אחר ותפסיק לעודד את מחרימינו ושונאינו
    סגור
  • 12.
    הלו כתב יקר, ביזבזת יותר דיו בכתבה זו
    פאול 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אז שיחרימו את ישראל ולא ימכרו גלידות, דבר שאתה כנראה תומך בו. רק שלא יטילו חרם על פריטים/חומרים לתעשיות בטחוניות ועל נשק שאנחנו צריכים נגד האויבים ושאנחנו באמת זקוקים. בסדר? (רק לקראת הסוף קלטתי מי כתב את הכתבה)
    סגור
  • 11.
    מאז ומעולם היהודים היו בעלי הלקאה עצמית
    מאיר 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    9 3
    כאילו שאם נעשה אחרת אז הגויים האנטישמיים פתאום יאהבו אותנו, השנאה ליהודים לבשה המון צורות מאז המן ומשת"פים יהודים אף פעם לא היה חסר למצוא.
    סגור
  • 10.
    הלו כתב יקר,, ביזבזת יותר דיו בכתבה זו
    פאול 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אז שיחרימו את ישראל ולא ימכרו גלידות, דבר שאתה כנראה תומך בו. רק שלא יטילו חרם על פריטים/חומרים לתעשיות שאנחנו באמת זקוקים. בסדר?
    סגור
  • 9.
    חרם שגרם נזק עצום לBDS
    גוגלהיימר 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    8 2
    כולם ראו איך החרם של גלידה אחת גרם להפסדי ענק ליוניליבר שמייצרים אלפי מוצרים. מדינות משכו כספי השקעות והם קיבלו נזק גדול בשם שלהם. בנוסף בעלי המניות החלו לתבוע אותם על אובדן הכנסות כתוצאה מההתנהלות שלהם. בנוסף הדירקטורים מסתכנים כי בארצות הברית לפי החוק דירקטריון מחויב לבעלי המניות, ומי שמעדף את עקרונות הBDS על חשבון בעלי מניות - יכול למצוא את עצמו במשפט פלילי. אחרי כל זה לא נראה שאף עסק משמעותי ירשה לעצמו להתעסק בחרמות למחינהם.
    סגור
  • 8.
    מעדיף ערבים על ערב רב שונאי ישראל כמוך
    אמיר 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    10 4
    איך יש כ"כ הרבה אנשים בעם שלנו ששונאים את העם שלנו?? ערב רב היו גם במדבר, אתה איכס מהלך. עם ישראל חי
    סגור
  • 7.
    היי
    הארי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 4
    היי..פח אשפה אנטישמי...לך תמות יא יהודי ערבושי בוגד
    סגור
  • 6.
    פטפוטי ביצים של השמאל הרדיקלי...
    זד 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    15 4
    כל מה שאי פעם השמאל אמר התברר כקשקוש מקושקש.... וגם הפעם הברברת ממשיכה... לא מתרגשים ... שוב כיבוש בלה בלה שוב התנחלויות בלה בלה ... שוב העולם בלה בלה... ניצחון ענק למדינת ישראל ולמלחמה באנטישמיות. שורה תחתונה. היבבות של השמאל כבר לא מעניינות אף אחד...
    סגור
  • 5.
    בן אנד ג'ריס
    קלייר 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    8 2
    תיראו את החיוך הניבזי של האנטשמי הגיזעני של האיש הדוחה הזה. לא תיזכה לזה, איש רע ומושחת שכמוך.
    סגור
  • 4.
    אחד שמדבר כמוך, לא באמת דואג לפלסטינים אתה עושה להם נזק
    בן 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    12 3
    בדיוק כמו המפלגות הערביות מפזרות רעל הולכות כל התקופה שלהם בממשלה רק עשתה נזק לקשר בין ערביים ליהודים
    סגור
  • 3.
    למה אנחנו מתעקשים
    מאיר 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    13 2
    ישראל צריכה לומר לבן אנד גריס או שיימכר בכל מקום אט שבשום מקום. יש עוד גלידות לא חייבים בן אנד גריס.
    סגור
  • 2.
    אתה צודק זה אינו חרם, זו אנטישמיות. מעניין שיש כ"כ הרבה
    אאא 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    22 1
    משטרים ומדינות סביב העולם שנושא זכויות האדם שם נרמס (אם קיים בכלל...) ומשום מה לחברת הגלידות אין בעיה איתם ואין צורך להחרים אותה. רק ישראל היא הרעה החולה היחידה בעולם. בן אנד ג'ריס הם בדיוק כמו מועצת זכויות האדם של האו"ם... אובססיביים לישראל (=אנטישמיות). וכן אני יודע שהמייסדים שלה הם יהודים... אבל כולנו כבר יודעים שיש יהודים צדקנים ששונאים את עצמם ועל הדרך את ישראל.
    סגור
  • 1.
    החברה שהכי חשוב שתעזוב את ישראל
    זו שלום עכשיו 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    18 2
    שדואגת כל הזמן לסכסך בין יהודים ליהודים
    סגור
  • יריב חרטטן
    אואי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    8 1
    יריב שואל מאחר ואתה טוען שנים שיהודה ושומרון זה כיבוש. רק בקשה אחת בשביל להצביע למרץ תגיד לנו מה שם הרמטכל הפלסטיני הראשון
    סגור