כסף וצרכנות

בן אנד ג'ריס תובעת את יוניליוור: הגלידות לא יימכרו בישראל?

לאחר מכירת הזכויות לזכיין בארץ אבי זינגר, חברת הגלידות הבינלאומית דורשת מחברת האם שלה, יוניוולר, לבטל את מתן הרישיון למכור את הגלידות בהתנחלויות: "מכירת הגלידה בגדה המערבית הכבושה לא עולה בקנה אחד עם ערכיה"
מערכת ice |  1
בן אנד ג'ריס (צילום פלאש 90, pixabay)
יריית הפתיחה למלחמה? בן אנד ג'ריס תבעה אמש (שלישי) את חברת האם שלה יוניליוור, זאת במטרה לחסום את המהלך שנתן ליצרן והזכיין הישראלי אבי זינגר את הזכויות למכור את המוצר בישראל. בתביעתה, בן אנד ג'ריס מסבירה שמכירת הגלידות מעבר לקו הירוק "לא תואמת את ערכיה, הדבר חותר תחת היושרה החברתית שבן אנד ג'ריס בנתה במשך עשרות שנים". 
 
חמישה מבין החברים במועצת המנהלים של החברה האמריקנית תמכו בהגשת התביעה. השניים האחרים, נציגי יוניליוור בדירקטוריון התנגדו. זינגר אמור להמשיך לפי שעה להמשיך למכור את הגלידות גם בהתנחלויות, כאשר במסגרת ההסדר שנחתם, הובטח לו להמשיך לייצר את הגלידה ללא הגבלת זמן או מגבלת מכירה.
 
 
ההסדר מול יוניליוור שעוקף את חברת בן אנד ג'ריס התאפשר משום שהייתה הסכמה ולפיה האריזות יוחלפו וישונו לכאלו שהכיתוב בהן יהיה בעברית ובערבית - ולא בשפה האנגלית כפי שהיה עד כה. תמונת מייסדי החברה, בן כהן וג'רי גרינפלד, תוסר מהאריזה.
 

כאמור, מדובר בתביעה שבאה אחרי הסיכום בין בן אנד ג'ריס הישראלית בראשה עומד אבי זינגר לבין יוניליוור שהחברה תמכור לו את הזכויות לשווק בישראל, וכך יוכל כמובן להמשיך ולמכור גם ביהודה ושומרון. האם התביעה תשפיע על הסיכום?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מותג חדש
    הצעה לזכיין 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמנו רמי לוי הציע פתרון לבנות מותג חדש מי רוצה להיות נציג של חברה שיוצאת נגד מדינת ישראל בכל העולם כדאי ורצוי מאוד שיבנה מותג חדש ו שיתנתק מהמותג הזה בטוח שבבניה מחדש כל אחד במדינה שישמע את העוול שנגרם פה לחזק את המותג והמפעל הזה שירוויח פי כמה מהמותג הישן
    סגור