משפט

דרמה בבית"ר ירושלים: זה השחקן שתובע את הקבוצה בכ-700 אלף שקל

יאקוב סילבסטר, חלוצה לשעבר של בית"ר ירושלים, תובע את המועדון ב-693 אלף שקל על שכר שלא שולם לו לאחר שעזב את המועדון ועל זכויות סוציאליות שהמועדון לא עמד בהן
מערכת ice | 
כדורגל (צילום shutterstock, freepik)
יאקוב סילבסטר, חלוצה הסלובקי לשעבר של בית"ר ירושלים, עזב את המועדון לפני כ-5 שנים, מאז עבר בכמה מועדונים בניהם הפועל חיפה, בני יהודה, נס ציונה ועוד. היום (שלישי) כפי שפורסם באתר ONE, סילסבסטר הגיש כתב תביעה נגד הקבוצה (בית"ר) על סך 693,527.5 שקל.
התביעה הוגשה על ידי עורך הדין תמיר שטינוביץ והתביעה הוגשה בגין שכר שלא שולם לסילבסטר לאחר שפוטר מבית"ר ירושלים ועל זכויות סוציאליות שלא הופרשו לו עקב זה.
 
בכתב התביעה נכתב: "בסוף חודש ינואר 2019, ביטלה הנתבעת את ההסכם ופיטרה את התובע מעבודתו. עד מועד זה הנתבעת לא ערכה גמר חשבון לתובע ו/או שילמה לו את זכויותיו ו/או פיצויי הפיטורים להם הוא זכאי. הנתבעת הסיקה כי נוכח אי הבנת התובע את הדין, תוכל לשלול את מלוא שכרו וזכויותיו, ובכך לדעתה המוטעית לחמוק מתשלומם".
אחרי שעזב את בית"ר, סילבסטר שיחק בבני יהודה, מ.ס אשדוד והפועל חיפה. "אם הייתה הנתבעת פועלת כדין ומבטחת את התובע בביטוח פנסיוני כנדרש, הרי שהיה זכאי לתשלום תגמולים מכל אחד משלושת מקומות העבודה בהם עבד לאחר מכן, ומשכך הנתבעת הינה האחראית הישירה והבלעדית לנזק שנגרם לתובע בשלושת מקומות העבודה שלאחריה".
זכאות מבני יהודה - 43,700 שקל. זכאות ממ.ס. אשדוד  - 54,375 שקל. זכאות מהפועל חיפה - 54,000 שקל.
לסיום נכתב: "הנתבעת הלינה שכרו, זכויותיו ופיצויי הפיטורים של התובע, כל זאת בזדון וביודעין, הנתבעת נקטה במרמה ותחבולות תוך ניצול ציני של חוסר הבנת התובע את הדין ובכדי לחמוק מתשלום מלוא שכרו, פיצויי הפיטורים וזכויותיו. שכרו של התובע שולם לו לכל המוקדם ביום העשירי לכל חודש עוקב ולעיתים זמן רב לאחר מכן, כאשר פיצויי הפיטורים לא שולמו לו מעולם”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה