משפט

בוקי נאה בהלם: מי מתחזה לכתב הפלילים ומוכר סמים בשמו?

ברשת החברתית טלגרם ישנו עמוס שמפיץ סיפורים פליליים בשם "בוקי פלילים", שם אף מוכרים סמים בשמו של כתב הפלילים האגדי בוקי נאה. כעת, הוא מגיב על כך ומספר: "אין לי מושג מי עומד מאחורי הדבר הזה ומה משתמשים בשמי. מתקשרים לכעוס עליי בגלל סיפורים שפורסמו שם. זה לא אני"
מערכת ice | 
בוקי נאה (צילום אינסטגרם בוקי נאה)
בוקי נאה, כתב הפלילים האגדי, נותר בהלם מוחלט, אחרי שגילה כי ברשת החברתית טלגרם ישנו ערוץ פעיל שנקרא "בוקי פלילים", שכידוע מפעיל גם בעצמו מספר עמודים ברשתות החברתיות, שבו מספרים סיפורים על עולם הפלילים ואף מוכרים באמצעות שמו של כתב הפלילים קנאביס.
ליאורה גולדנברג-שטרן חשפה זאת הבוקר (שישי) ב-TMI ופנתה לבוקי נאה שטען שמדובר במתחזה: “זה לא אני. אין לי טלגרם. אין לי מושג מי עומד מאחורי הדבר הזה. אני לא קשור לזה ולא יודע למה משתמשים בשמי", הודה בוקי נאה.
 
בהמשך, חשף בוקי נאה כי אנשים אף מתקשרים לכעוס עליו בנודע לסיפורים שפורסמו בעמוד הטלגרם "בוקי פלילים", למרות שזה כלל לא הוא. יתרה מזאת, בוקי נאה סיפר כי הוא כלל לא יודע איך להשתמש בטלגרם או בטיקטוק.
בוקי נאה הוא ממש לא היחיד שמשתמשים בשמו כדי למכור סמים בטלגרם, ומספר רב של מפורסמים סבלו מאותה תופעה לאחרונה בהם בין היתר אביבית בר זוהר, אופירה אסייג ומגיש התוכנית הצינור ברשת 13, גיא לרר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה