משפט

ניר ברקת על הבקשה לחקירה נגדו: "שום איומים לא ירתיעו אותי"

ניר ברקת, שר הכלכלה פרסם היום באינסטגרם תצלום למכתב שקיבל, לבקשת לפתיחה בחקירה פלילית נגדו, בחשד לביצוע תיאום מחירים וחריגה מסמכות. ברקת כתב לעוקביו: "אני נדהם מהניסיונות של השמאל לחבל במאמצים שלי להילחם ביוקר המחייה"

מערכת ice | 
ניר ברקת עם מוצרי אסם (צילום תקשורת שר הכלכלה)
שר הכלכלה, ניר ברקת, פרסם היום (שלישי), בעמוד האינסטגרם שלו, תצלום ממכתב שקיבל על פתיחה בחקירה פלילית כנגדו: "הנדון, בקשה לפתיחה בחקירה פלילית נגד שר הכלכלה ניר ברקת בחשד לביצוע תיאום מחירים וחריגה מסמכות".
ברקת לא נשאר חייב והגיב: "אני נדהם מהניסיונות של השמאל לחבל במאמצים שלי להילחם ביוקר המחייה ולהוריד את המחירים של מוצרי הצריכה. הרי ברור שמדובר בניסיון מופרע לחבל בעבודת שר מהליכוד מאינטרסים פוליטיים קטנים שפוגעים בציבור".
עוד המשיך השר: "אני נחוש בדעתי להמשיך במלחמת חורמה נגד המונופולים בכל הכלים העומדים לרשותי כדי להוריד מחירים בישראל. אמשיך לפעול בנחרצות להדיח את מיכל כהן שנכשלה קשות בתפקידה כממונה על התחרות. מיכל כהן מגנה על המונופולים ומונעת תחרות במקום לדאוג לצרכן הישראלי. שום מכתבי איומים לא ירתיעו אותי מלפעול בנחישות למען אזרחי ישראל".
 
כאמור, במכתב לרשות התרות שנשלח על ידי התנועה לאיכות השלטון על השר ניר ברקת  נכתב: "כידוע, על פי חוק התחרות הכלכלית חל איסור מפורש על מתחרים לקיים דיון בנושא מחירי מוצריהם ולכן, לעמדת התנועה, עצם פתיחת קבוצה שכזו על ידי השר האמון בין היתר על הרשות, היא תמוהה ומהווה כשלעצמה הפרה של החוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה