טלוויזיה

גיא לרר זועם על שטראוס: "שוד בחסות השבעה באוקטובר"

אחרי פרסום הדו"חות הכספיים של שטראוס, ובהם דיבידנד המיליונים, מגיש הצינור שבשנתיים האחרונות עוסק בקידום צעדים להקלה על יוקר המחיה תוקף את ענקית המזון: "אפשר להרוויח על הגב של כולנו, גם אם יש סבל וכאב קשים מנשוא, אז למה לא?"
שירה יום טוב |  2
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
מגיש הצינור גיא לרר מצטרף לביקורת הנוקבת על ענקית המזון שטראוס, שפרסמה הבוקר את הדו"חות הכספיים שלה ובהם סעיף של דיבידנד בלתי מבוטל בהיקף של מאות מיליוני שקלים. חלוקת הדיבידנד מתרחשת ברקע העלאת מחירים עליה הכריזו בחברה למרות הביקורת על נקיטת צעד כזה שיכביד מעמס נוספת על הצרכן הישראלי בשעת מלחמה.
לרר שמוביל בשנתיים האחרונות מחאת צרכנים ואף פתח סופר במטרה להילחם ביוקר המחיה ובתמחורי החברות המונופוליות במשק, לצד צעדים נוספים שהתחילו לפני שנתיים עם "מרד הפסטה" בהובלתו. לרר כתב ברשתות החברתיות, "אחרי שהתבכיינו שאין ברירה אלא להעלות מחירים כי קשה ואין ברירה אלא לפטר עובדים כי עוד רגע מפסידים, שטראוס מחלקת דיבידנד של 270 מיליון (!) ש"ח. בקושי חיכו. מה אכפת להם? התותחים רועמים ותשומת הלב במקום אחר. זה פשוט שוד המזון, בחסות השבעה באוקטובר".
עוד הוסיף לרר על הציוץ, "כי אם אפשר להרוויח על הגב של כולנו, גם אם יש אבל, סבל וכאב קשים מנשוא, אז למה לא? זה אנחנו שחייבים לבחור אחרת כשניגשים למדפים".
נזכיר כי גם שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת תקף את ענקית המזון שטראוס, על רקע החלטתה - אף שהעלתה מחירים בשעת המלחמה - להפריש דיבידנד עתק לבעלי מניותיה. בהודעה שפורסמה היום (שלישי) הזכיר ברקת כי שטראוס, הממוקמת ב"רשימה השחורה", סירבה לאשר כי תמנע פגיעה בצרכנים והעלאת מחירים בימי המערכה בעזה.
  
"שטראוס איבדה בושה", כתב השר ברקת. "חברת שטראוס שנמצאת ב'רשימה השחורה' אחרי שהעלתה מחירים בשעת מלחמה - שוברת שיאים של ניתוק ומפרישה דיבידנד של מאות מיליונים". ברקת חשף כי בשיחות סגורות החברה התרעמה על מצבה הכספי, שאינו מאפשר לה אלא להעלות את מחיריה. אלא שלמרות הטרוניה על הפגיעה לכאורה ברווחיה של החברה, בעלי מניותיה צפויים להמשיך ולהרוויח בעוד הישראלים כורעים תחת הנטל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא קונים שטראוס
    רוני 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם נלמד לא לקנות שהחברות נגדינו משהו ישתנה, אבל הציבור הישראלי חלש בצרכנות. רומסים אתנו ואנחנו קונים. אני מזמן הפסקתי לקנות שטראוס.
    סגור
  • 1.
    פטרו את העובדים לפני הבונוסים כדי להשאיר למנהלים החזירי
    אחד מבפנים 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סמנכל לוקח 5 מסכורות גנבים
    סגור