כסף וצרכנות

ויסוצקי תחת מתקפה: "פרה חולבת, עושקת את הציבור הישראלי"

שר הכלכלה ניר ברקת התייחס במליאת הכנסת לגל ההתייקרות במשק, ומנה את רשימת חברות המזון שצפויות להעלות את מחיריהן חרף הפצרותיו. בראש הרשימה, חברת התה ויסוצקי. בכיר הליכוד חשף כי החברה מוכרת תה במחיר מוזל משמעותית עבור הציבור הפלסטיני: "החליטה לנצל את מעמדה המונופוליסטי, גובה מחיר כפול"
מערכת ice |  1
ניר ברקת (צילום פלאש 90/ שיר טורם, מתוך אתר ויסוצקי, unsplash)
שר הכלכלה ניר ברקת התייחס הערב (שני) במליאת הכנסת לגל התייקרויות הנרחב במשק, כשהוא מדגיש בנאומו את "הרשימה השחורה" ובראשה חברת התה ויסוצקי. לדבריו, החברה מוכרת תה בעשרות אחוזים זול יותר לפלסטינים לעומת המחיר לצרכן הישראלי - ובכך דווקא מפלה את הקהל הישראלי.
"בשבוע שעבר דיברתי מעל דוכן הכנסת על החשיבות של הסולידריות בחברה הישראלית בעת המלחמה", פתח ברקת את נאומו. בהמשך, הזכיר בכיר הליכוד את ניסיונותיו להטיל סנקציות על חברות המזון שיעלו את מחיריהן במהלך המערכה בעזה. "לאור ההכרזות של יצרני ויבואני המזון על כוונתם להעלות את מחירי מוצריהם בתקופת המלחמה, החלטתי כשר הכלכלה והתעשייה, לעשות מעשה".
 
"נפגשתי עם נציגי החברות, והבהרתי להם את חשיבות העניין", סיפר ברקת. "לצד אלו שנענו, פרסמתי בשבוע שעבר לציבור רשימה שחורה של חברות, שהעלו מחירים בתקופת המלחמה, ולא נענו לבקשה להקפיא את המחירים. החברות שנמצאות ברשימה השחורה נכון להיום הן: אסם, שסטוביץ, ויסוצקי, יכין, זוגלובק, בית השיטה, ואחוה". 
 
"הבולטת ברשימה השחורה היא חברת ויסוצקי. היא כנראה רואה בציבור הישראלי פרה חולבת. ויסוצקי מוכרת תה בעשרות אחוזים זול יותר לפלסטינים לעומת המחיר לצרכן הישראלי. אז חברה כמו ויסוצקי שהחליטה לנצל את מעמדה המונופוליסטי ולעשוק את הציבור הישראלי צריכה לדעת שהצרכן הישראלי לא פראייר". 
 

"אני מבקש להודיע לכנסת כי בכוונתי לנקוט בצעדי ביוש רגולטורי, ובצעדים נוספים נגד החברות שהעלו מחירים בזמן מלחמה ומופיעות ברשימה השחורה", הוסיף ברקת, שהמשיך לייחד את נאומו לחברת התה. "אני קורא לציבור לא לרכוש מוצרים של החברות ברשימה השחורה. אני לא קונה יותר ויסוצקי - מי שמפלה לרעה ישראלים וגובה מהם מחיר כפול לא נכנס אליי הביתה. נקודה".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ויסוצקי תה בינוני ביותר בתגובה איך להכין 100 תיונים
    חרםעל ויסוצקי8 שנים 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    100 תיונים עם חוט לקשירה יעלו בעליאקספרס 10 שח. תקנו צמחים יבשים, תטחנו, וכל בוקר כפית לתוך התיון ולקשור. יהיה יותר איכותי והרבה, הרבה, הרבה, יותר זול, טעים, ובריא.
    סגור