טלוויזיה

גיא לרר במהלך מפתיע: זה מה שיקרה לפרויקט 'סופרמרקט הצינור'

באינסטגרם של הצינור נכתב כי יש מחשבות על התרחבות: "מאז גל עליות המחירים המחזורים שלנו עלו בעשרות אחוזים. אתמול נרשם שיא מאז הפתיחה. אצלנו כמעט אין עליות מחירים. אפשר להסתדר בלי, אנחנו הולכים ומתקרבים ליעד שבו אפשר יהיה להמשיך הלאה לעוד סניף ורק המחשבה מרגשת אותי"
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
תכנית 'הצינור' של גיא לרר המשיכה את המיזם שלה מהשנה שעברה ופתחה לפני מספר חודשים את 'סופר הצינור' בעיר באר שבע. על אף התחלה לא מזהירה, המגיש ורשת 13 עדיין מאמינים בבשורה שהם מביאים ואמש (חמישי) שיתפו באינסטגרם כיצד הם שומרים על המחיר.
באינסטגרם נכתב: "קצת דברים טובים: שעת צהריים בסופר הצינור, ב״ש. הקופות מלאות וזה לא מפסיק. אני יודע כי עבדתי כקופאי בעצמי. מאז גל עליות המחירים המחזורים שלנו עלו בעשרות אחוזים. אתמול נרשם שיא מאז הפתיחה. אצלנו כמעט אין עליות מחירים. אפשר להסתדר בלי".
 
עוד הוסיף: "זה פותח את הלב של שכונה ב׳. אנחנו הולכים ומתקרבים ליעד שבו אפשר יהיה להמשיך הלאה לעוד סניף ורק המחשבה מרגשת אותי. דווקא עכשיו, כשהתותחים רועמים, ריח של משהו גדול שאנחנו יכולים לעשות יחד, למען עצמנו. בואו לסופר, התחלנו לפתוח גם בשישי".
 
רק לאחרונה, בתמונה שצירפו ב'צינור' לפוסט נכתב כי קורנפלקס תלמה נמכר ב-16 שקל "הכי זול בישראל", לדבריהם וקפה נמס ב-18 שקל, גם לטענתם אין מחיר נמוך מזה. מנה חמה ב-4.5 שקל: "אנחנו בעד תחליפים זולים, אבל יודעים לשמור עליכם גם במותגים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה