משפט

דרמה בנתב"ג: הברחת סמים ענקית נתפסה בירידה מהמטוס

בלשי משטרת ישראל תפסו בנתב"ג חשוד בהברחת 30 ק"ג של מריחואנה, שנחת בישראל מארצות הברית, אחרי שברשותו נתפסו 2 מזוודות עם החומר החשוד, בן 34 מחולון, שהועבר לחקירה ומעצרו הוארך בחמישה ימים
מערכת ice |  3
הסמים שנתפסו בנתבג (צילום דוברות משטרת ישראל)
משטרת ישראל הודיעה על דרמה לא קטנה שהתרחשה בנמל התעופה בן גוריון, זאת לאחר שבלשי היחידה המיוחדת 747 של משטרת מרחב נתב"ג בצעו אתמול (חמישי) פעילות סמויה בשדה התעופה, במסגרת המאבק חסר הפשרות בניסיונות ייבוא סמים ארצה, כאשר ניהלה מעקב אחר נוסע שהוחשד עם נחיתתו ארצה בטיסה ישירה מארצות הברית.
בתוך כך, בלשי משטרת ישראל ניהלו מעקב סמוי וממוקד בשדה התעופה בן גוריון אחר החשוד ממש עם נחיתתו בישראל, לרבות תצפית אחר תנועותיו מרגע הירידה שלו מהמטוס, דרך המעבר שלו בביקורת הדרכונים ועד לשלב איסוף המזוודה שבה על פי החשד הבריח את הסמים ארצה.
 
כאמור, השוטרים עצרו את החשוד - תושב חולון כבן 34, עם נחיתתו בארץ, כשברשותו נמצאו 2 מזוודות המכילות  כמות גדולה מאוד של כ-30 ק"ג סם החשוד כמריחואנה. הסמים שנתפסו יועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. החשוד הועבר לחקירה במשרדי מרחב נתב"ג והיום (שישי) בהתאם לממצאיה, הוארך מעצרו בבית המשפט בחמישה ימים - עד יום רביעי.
הסמים שנתפסו בנתב"ג (דוברות משטרת ישראל)
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חקי חיון , הכל מאת ה'. (ל"ת)
    חקי חיון 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    סמים
    אבי 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חמור חסר בארץ גרס
    סגור
  • 1.
    נו כבר-להפוך את המריחואנה לחוקית
    NRMG 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז כבר לא יהיה צורך להבריח.
    סגור