משפט

שוטר ירה למוות במתנדב מד"א - ומואשם ברצח בזכות מצלמת הרכב שלו

הרצח של מתנדב מד"א יעקב טוחי, ממשיך להסעיר את מדינת ישראל: מעצרו של שוטר מג"ב שחשוב ברצח הוארך בפעם השנייה, זאת לאחר שבמח"ש פענחו את הרצח בזכות מצלמת הרכש שלו שתיעדה והקליטה הכל
מערכת ice | 
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
הרצח של מתנדב מד"א יעקב טוחי, ממשיך להסעיר את מדינת ישראל: אחרי ששוטר מג"ב ירה למוות בטוחי בעקבות סכסוך על חנייה ביפו, בית המשפט האריך אתמול (חמישי) את מעצרו של השוטר היורה בפעם השנייה, זאת לאחר שנודע כי הרצח פוענח בזכות מצלמת הרכב של השוטר עצמו, שתיעדה והקליטה את כל רגעי האימה המלחיצים.
כעת, מח"ש סיימה את חקירתה באופן סופי, וכנגד השוטר היורה יוגש כתב אישום בגין רצח, כך על פי N12. בנוסף למצלמת הרכב שתיעדה, החוקרים הסתמכו גם על עדויות של אנשים שנכחו במקום. בהסתמך על כך, הוגש כתב אישום נגד השוטר בגין רצח.
 
כעת נותר לראות האם השוטר יואשם ברצח בנסיבות מחמירות, כאשר בגינו הוא יקבל מאסר עולם, או שמא רצח מדרגה שנייה, בגינו יוכל להישלח עד למאסר עולם. בתגובה לכך, עורכי דינו של השוטר היורה טוענים כי הוא סובל מפוסט טראומה בעקבות האירועים שחווה ב-7 באוקטובר וכי הוא לא כשיר לעמוד לדין:
"הוא מקווה ומאמין שבית המשפט ייתן ביטוי בפסק דינו, לכך שהוא סובל מפוסט טראומה, עקב החוויות הקשות שחווה בשבעה באוקטובר ביישובי העוטף", מסרו עורכי דינו עמיר ועופר ברטל ל-N12.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה