משפט

רשת הצהרונים נושמת לרווחה? זו ההחלטה החיובית של ביהמ"ש

לאחר שביקשה נאמן זמני בעקבות חוב של 1.1 מיליון שקל, "בצהרי היום" ביקשה מבית המשפט אישור לפתוח את הצהרונים בחודש מאי-יוני על מנת לתת פתרון להורים
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI (צילום shutterstock)
רשת הצהרונים "בצהרי היום" ביקשה באופן חריג מבית המשפט המחוזי בתל אביב לאשר לה להפעיל את הצהרונים עד למכירת הפעילות למפעיל אחר. הבקשה הוגשה באמצעות הנאמן הזמני שמונה לאחר שהרשת פנתה לבית המשפט להוצאת צו הליכים על רקע חובות גדולים שצברו שהסתכמו בכ-1.1 מיליון שקל.
 
אתמול (שני) השופטת נועה גרוסמן הודיעה שתאשר את הבקשה על מנת "לתת פתרון לילדים ולהורים". על פי ציטוט שהובא מ-ynet, השופטת גרוסמן אמרה: "אני מאמצת את המלצות הנאמן הזמני ומאשרת את הפעלת הצהרונים של החברה ב-43 הגנים בהפעלה זמנית לחודשי מאי-יוני 2024, כדי לתת פתרון לילדים ולהורים".
כזכור, לפני שבועיים הרשת ביקשה מבית המשפט למנות נאמן זמני לאחר שנקלעה לחוב הגדול. הרשת מפעילה לא מעט סניפים בתל אביב והשופט הוציא צו המונע ביצוע פעולות בנכסיה. באי כוחה של חברת "בצהרי היום", עו"ד משה תורג'מן  ודניאל בניטה מציינים כי אין בידי  חברת הצהרונים  אפשרות לשלם את משכורות העובדים עבור חודש אפריל.
לטענת החברה, מדובר בסכום שמוערך בכ-600 אלף שקל. מלבד זאת, החברה מדגישה כי בשל החובות שצברה, היא אינה תוכל לעמוד בהתחייבויות שלה מול ספקיה השונים אשר מוערכים בכ-300 אלף שקל ולכן יש למצוא פתרון אחר לאלפי הילדים הרשומים בצהרונים הפועלים בתל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה