משפט

גיא פלג יתבע את ערוץ 14? "דורש התנצלות ופיצוי של 150 אלף שקל"

גיא פלג, הכתב המשפטי של ערוץ 12, הגיש התראה לפני תביעה ודרישת התנצלות ופיצוי בסך 150 אלף שקל מערוץ 14 לאחר שהציגו אותו בכתבה בתור "הסנגור של סינוואר"

מערכת ice |  3
גיא פלג הגיש תביעת ענק (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, freepik)
גיא פלג, כתב המשפט של ערוץ 12, הגיש התראה לפני תביעה לערוץ 14, בגין לשון הרע בעקבות כותרת שכתבו בכתבה והציגו אותו בתור "הסנגור של סינוואר" כאשר כתבו בכותרת "גיא פלג מסנגר על סינוואר", לאחר שציטטו קטע שלו מתוך ראיון שערך ברדיו עם בכיר מוסד לשעבר.
במכתב ההתראה לפני התביעה, פלג דורש התנצלות ופיצוי בסך 150 אלף שקל ועורך הדין של פלג, בן קרפל, פרסם באותו מכתב איומים על חייו שקיבל פלג בעקבות הפרסום של ערוץ 14, מגולשים שחשבו שפלג אכן מגן על סינוואר.

כזכור, פלג הגיש תביעה רק לפני מספר שבועות בגין פרסום לשון הרע ברשת האינטרנט, בבית משפט השלום בתל אביב. במסגרת התביעה, אותה הגיש באמצעות עו"ד אסף שרעף ועו"ד טליה שחר, פלג תובע אדם תושב קריית ביאליק, על מספר "ציוצים" מבזים ומשפילים שפרסם על פלג בחשבון הטוויטר שלו. באוקטובר האחרון כתב אותו אדם: "להתקיף את דמבו הנוכל". חודשיים לאחר מכן כתב: "אברמוביץ מערוץ חמאס 12 שקרן נוכל סדרתי יחד עם הפדופיל שמופץ בטוויטר גיא פלג זה נכון גיא?" ובאותו חודש גם פרסם: "רוצים את הראש של גיא פלג המנוול". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אהבתי קוראים שחשבו...
    אלי ב 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משום מה תמיד חושבים שהקוראים בדרך כלל מצד אחד של המפה הפוליטית לא מבינים
    סגור
  • 1.
    גיא חרטא פלג ! מה קורה עם תיקי נתניהו ???? (ל"ת)
    אסף 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • גיא פלג מתלונן על הוצאת דיבה?
    אני לא מבין 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במשך שנים הפיץ שקרים על נתניהו בערוץ חמאס 12, שנתן הטבה של מליארד שקל לאלוביץ. כשאת ההטבה על עסקת בזק-יס אישרה למעשה הרשות להגבלים עסקיים. נתניהו היה רק חותמת גומי. פלג טחן בשקר הזה את הבבונים שצופיס בחמאס 12ץ, במשך שנים. נתניהו, תבע דיבה את הנוכל דאמבו!
    סגור