משפט

הזמר האהוב ואמו נעצרו בפשיטה: חשודים בהונאת ענק בשווי מיליונים

הזמר שון קינגסטון, נעצר בזמן שירד מהבמה בהופעה שערך בבסיס צבאי בקליפורניה, זאת בחשד להונאה בשווי של למעלה ממיליון דולר. בנוסף,  המשטרה פשטה גם על האחוזה שבבעלותו, שם שהתה אמו, החרימו ממנה רכוש רב ועצרו גם אותה. וגם: מה הקשר לג'סטין ביבר?
מערכת ice |  1
הופעה (צילום Pixabay)
הזמר שון קינגסטון, נעצר בסוף השבוע האחרון לאחר הופעה שערך בבסיס צבאי בקליפורניה, ארצות הברית, זאת בחשד להונאה בשווי של למעלה ממיליון דולר. בנוסף למעצרו של הזמר, המשטרה פשטה גם על האחוזה שבבעלותו, שם שהתה אמו, החרימו ממנה רכוש רב ועצרו גם את אמו - ג'אניס טרנר בת ה-61.
על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, השוטרים ניגשו לקינגסטון ממש עם הירידה מהבמה בהופעה בסיס, כאשר הוא עשה את דרכו לקרוואן שהוצב מאחוריה, ועצרו אותו. השוטרים שפשטו על ביתו של קינגסטון לקחו ממנו רכוש רב ומסמכים.
באחד מהתיעודים שעלו לרשתות החברתיות נראה קיר גדול שהיה מכוסה במסדי לד גדולים שהוסרו ממנו. על פי החשדות, קינגסטון רכש מהם את אותה מערכת לדים בשווי של 150 אלף דולר, אך מעולם לא שילם עלייה. 
לטענת החברה ממנה רכש קינגסטון את מערכת הלדים, הזמר האהוב רכש את מסך הענק ומערכת הסאונד, וסיפר כי הוא עובד כרגע על מוזיקה עם ג'סטין ביבר, וכי הוא וביבר יצלמו יחד סרטוני קידום לעסק שלהם עבור הנחה בתשלומים, מה שלא קרה מעולם. על פי הדיווחים, זאת הייתה חלק משיטת הפעולה של קינגסטון.
בנוסף לכך, מאורח יותר העלה הזמר סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא כתב: "אנשים אוהבים אנרגיה שלילית! אני בסדר וכך גם אמא שלי! עורכי הדין שלי מטפלים בכל הסיפור ברגע זה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כנראה שייך למחנה הרפובליקנים. כמו בישראל. אותן שיטות. (ל"ת)
    אחד העמך 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור