משפט
זוועה במכון לייזר בישראל: "נהרסו לי החיים, צלקות בכל הפנים"
ישראלית בת 45 הגיעה לטיפול לייזר בפתח תקווה, שם לטענתה חייה השתנו מקצה לקצה. אחרי טיפול על ידי מתלמדת, היא נותרה עם כוויות וצלקות בפנים לכל חייה וכעת, היא תובעת את המכון. מהחברה נמסר בתגובה: "המטופלת הסתירה מידע רפואי קריטי ומשמעותי. לו הייתה מצהירה על מצבה הרפואי - לא היו מבצעים את הטיפול"
זוועה של ממש התרחשה בשנה שעברה במרכז "אילה ברלין" בפתח תקווה ב-BETTER SKIN COSMETICS, שם א', אישה בת 45 מבת ים, הגיעה לסדרת טיפולים בלייזר להסרת שיער - ומאז חייה השתנו מקצה לקצה.
על פי הפרסום הבוקר (חמישי) ב-N12, אחרי הטיפול הראשון שעברה במכון, היא חוותה כוויות קשות מאוד בפנייה. א' הגישה לאחרונה תביעה נגד המכון בבית המשפט השלום בראשון לציון, שם טענה כי ביום שסגרה את הטיפולים ורגע אחרי שחתמה על הצהרת בריאות, הציעו לה במכון להתחיל מיידית בטיפול - וכך היה.
עוד טענה כי מי שטיפלה בה הייתה מתלמדת שעובדת במקצוע כחודשיים בלבד. א' סיפרה כי הטיפול התארך הרבה מעבר למקובל, וכי המטפלת עברה על אותם מקומות שהייתה בהן עוד ועוד פעמים. על פי כתב התביעה שהגישה, א' טענה כי התלוננה על כאבים עזים, אך המתלמדת המשיכה בכל זאת בטיפול. רק אחרי שהמטופלת זעקה מכאבים, המטפלת עצרה והודתה כי יש לה כוויות קשות בפנים ומהירה להזעיק עזרה.
ברגעים אלה הגיעה מטפלת נוספת שמרחה על פנייה קרם וטענה כי הכוויות יחלפו בהמשך היום. אלא שלא כך היה. א' הגיעה בהמשך היום לבית החולים, שם קבעו כי יש לה כוויות בדרגה 2 בפנים. היא פנתה למכון בבקשה להחזרה כספי על סך 9,500 שקל, אלא שנציג ששוחח איתה התנה זאת בכך שלא תגיש תביעה נגדם לכאורה.
בסופו של דבר היא הגישה תביעה, וצירפה חוות דעת רפואית שקובעת כי יש נכות של 20% לכל החיים מהטיפול שעברה. א' סיפרה על הפגיעה הקשה שחוותה מהטיפול: "נהרסו לי החיים. אני לא מסוגלת לצאת החוצה בגלל הצלקות בכל הפנים שלי".
עורכת דינה של א', מורן אברהמי, דחתה את טענות המכון וטענה כי "טענות המכון מופרכות. המכון התרשל בכך שכלל לא בדק את הצהרת הבריאות ולא תישאל את א' וזאת בנוסף להעסקת עובדת בלתי מוסמכת".
BETTER SKIN COSMETICS מסרו בתגובה: "לצערנו המטופלת בחרה באופן מודע להסתיר מידע רפואי קריטי ומשמעותי מהחברה, למרות שנשאלה על כך מפורשות, מספר פעמים בכתב ובעל פה. אילו הייתה המטופלת מגלה את מלוא המידע על מצבה מראש - החברה לא הייתה מבצעת את הטיפול.
בנוסף יש לציין כי החברה פועלת בהתאם לנהלים מחמירים ולסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות מקצועית. כלל המכשירים הטכנולוגיים קיבלו את אישורי משרד הבריאות ומכון התקנים וכל המטפלות עוברות הכשרה מקצועית, מקיפה וקפדנית. למרות הכל, מיד עם היוודע המקרה, נציגי החברה פנו למטופלת פעמים רבות והציעו להעמיד לרשותה את שירותיהם של רופאי העור הטובים ביותר בישראל, זאת בנוסף לליווי מקצועי קפדני, אך היא סירבה לכל ההצעות".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



