משפט

יגאל דמרי בתביעת ענק נגד נחום ביתן על הפרת ההסכם

הקבלן יגאל דמרי יחד עם קרן שקד דורשים מנחום ביתן לקיים את ההסכם ביניהם ולא להמשיך את המשא ומתן עם אלקטרה צריכה, ובאם לא: דורשים פיצוי ענק בסך של לא פחות מ-68 מיליון שקל
מערכת ice | 
יגאל דמרי (צילום יחצ, freepik)
רשת יינות ביתן ניהלה מגעים בו זמנית עם שתי חברות על האפשרות לרכישת השליטה בחברה, אבל הפעם זה אולי יעלה לנחום ביתן ביוקר. קרן שקד שבשליטת רוני בירם וגיל דויטש, יחד עם חברת ההשקעות של הקבלן יגאל דמרי - י.ח דמרי, הגישו היום (שלישי) תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד חברת יינות ביתן והבעלים נחום ביתן בגין הפרת ההסכם.
ברקע הדברים: מו"מ שערכה קרן ההשקעות המשותפת עם נחום ביתן על הענקת הלוואה בסכום של 150 מיליון שקל תמורת 30% ממניות הרשת. אבל לאחר שהתגלעו מחלוקות במהלך המו"מ, חזר ביתן להצעה שקיבל מאלקטרה צריכה - הזרמה של 250 מיליון שקל עבור 51% ממניות החברה.
דמרי וקרן שקד הגישו כבר לפני כמה ימים בקשה, דרך ב"כ צביקה אגמון והלה פלג, לקבלת צו זמני שיורה על ביתן שלא יתקדם במו"מ עם אלקטרה עד שתתברר התביעה שהוגשה היום נגד הרשת. בעיקרי התביעה: דמרי מבקש פיצוי בסך 66.8 מיליון שקל או אכיפת ההסכם בין השניים. לדברי התובעים, ביתן הציג בפניהם מצג שווא כי הוא מנהל עמם מו"מ עם לוחות זמנים בעודו סוגר עסקה עם אלקטרה, המיוצגים על ידי עו"ד יוסי לוי, מאחורי גבם.
ברשת יינות ביתן הגיבו כי אין למנוע את העסקה עם אלקטרה שכן אם ההסכם לא ייצא לפועל, בני הזוג: נחום ביתן ורעייתו נורית, יאבדו את השליטה ברשת. לאחר החלטת בית המשפט להקפיא את העסקה, לבקשת דמרי, הם לא יוכלו להגיע ליעד שהוצב להם - השגת משקיע שיציל את הרשת עד סוף אפריל.
לדברי ביתן, מי שאשם כביכול בפיצוץ ההסכם הוא דמרי שכן הוא דרש לקבל תוספת של 10% ואף איים כי אם לא תתקבל תוספת הוא לא יחתום. ביתן הוסיף בקשה להסרת כל צו שימנע את ההתקדמות להסכם עם אלקטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה