משפט

נציב תלונות הציבור דרש מערוץ 13 להתנצל על כינוי מקומם לנהג שעבר לינץ'

בעקבות העובדה שהנהג שכמעט נרצח בשער האריות בירושלים כונה 'הנהג הדורס', תלונות רבות הגיעו נגד חברת החדשות והנציג דוד רגב הסביר: "מדובר בטעות בתום לב, על אף זאת התבקש הגורם המשדר להתנצל בשידור על הטעות"
מערכת ice |  3
ההתפרעויות בירושלים (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
תלונות רבות הגיעו לנציבות תלונות הציבור של הרשות השנייה בעקבות העובדה שהנהג שנרגם באבנים בירושלים ונעשה בו ניסיון לינץ', כונה כנהג הדורס במהלך האייטם שמסקר את האירוע האלים.
הנציב דוד רגב כתב: "בתלונתך, כמוה הגיעו נוספות, קבלת כי במהלך סיקור אירוע נסיון הלינץ' בנהג רכב ישראלי ביום ה-10 במאי 2021, באחת מתוכניות האקטואליה של חברת חדשות 13 ,נכתב בכתובית שהוצמדה לשידור כי הוא "הנהג הדורס". בעקבות התלונות פתחה נציבות פניות הציבור ברשות השנייה בבירור במהלכו פנתה לגורם המשדר. זה מסר בתגובתו כי מדובר בטעות בתום לב".
"על אף זאת התבקש הגורם המשדר להתנצל בשידור על הטעות. ואכן ביום ה-12 במאי שידרה חברת החדשות התנצלות במהלכה נמסר בין היתר: "במהלך שטף הדיווחים ביומיים האחרונים חלה טעות באחד הכיתובים הנוגע לנסיון הלינץ' בנהג היהודי בשער האריות. אנו מתנצלים ל הטעות. היא תוקנה ואנו מפיקים לקחים מהאירוע" נאמר בשידור.
עוד מסר רגב בטיפולו בנושא: "אני מודה לגורם המשדר על טיפולו המהיר בנושא. אני מצר על אי הנעימות שנגרמה לך ולצופים האחרים מצפיה בתוכן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעניין שהייתה לו תחבושת על הראש עוד לפני שפונה לטיפול (ל"ת)
    גל 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • בסרטון המלא
    טועה 05/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תראה את הסרטון המלא, השוטר נותן לו תחבושת
    סגור
  • 1.
    ערוציי התקשורת בישראל הם קבוצה מרושעת של עוכרי ישראל
    אמיר 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    10 2
    שום דבר אצלם לא נעשה בתום לב
    סגור