משפט

נאמני סטודיו סי מבקשים מבית המשפט: אשר הליך מכירה מהיר של החברה

ע"פ הנאמנים, בקופת החברה סכומים זעומים, אם קיימים בכלל, וכי כל הפעלה של החברה במצב הנוכחי צפויה להיות גרעונית ועל כן ביקשו לקדם ולבחון הליכים מהירים למכירת החברה, פעילותה או נכסיה
כפיר אדר | 
סטודיו C
הנאמנים של סטודיו סי, עו"ד איל אייכל ממשרד יגאל ארנון ושות' ורו"ח דרור אטיאס ממשרד רו"ח ברזלי, מבקשים מבית המשפט להסמיך אותם לפעול לביצוע הליך מהיר של מכירת החברה או פעילותה, זאת על רקע העובדה ששמונה גופים גילו עניין ברשת חדרי הכושר.
בבקשה שהגישו הנאמנים נכתב שמהתמונה הראשונית שקיבלו עולה כי בקופת החברה סכומים זעומים, אם קיימים בכלל, וכי כל הפעלה של החברה במצב הנוכחי צפויה להיות גרעונית. הנאמנים מציינים כי פנו למספר גורמים במטרה לנסות לאתר גורם שיסכים לממן את ההפעלה הזמנית, אולם עד עתה לא התקבלה תשובה חיובית מאף אחד מגורמים אלו.
לכן מבקשים הנאמנים מבית המשפט כי יסמיך אותם, במקביל להמשך הניסיונות לאתר משקיע למימון הפעלה זמנית, לקדם ולבחון הליכים מהירים למכירת החברה, פעילותה או נכסיה, וזאת על מנת שאם לא יאותר משקיע למימון ההפעלה הזמנית בתוך ימים ספורים, ניתן יהיה למכור את החברה או את פעילותה בתוך פרק זמן קצר, באופן שימזער את הפגיעה בלקוחות החברה ובעובדיה.
הנאמנים אף ציינו כי הם פועלים בניסיון לאתר פתרון זמני ללקוחות החברה לתקופת הביניים, וככל שימצא פתרון כזה יעדכנו את בית המשפט. ההערכה היא כי אחד הגופים אכן יעביר את ההצעה המנצחת בהקדם ובכך ניתן יהיה להגיע להכרעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה