משפט

זה הסכום שטבע תשלם ללואיזיאנה על תביעות הענק נגדה

הסאגה המשפטית של חברת טבע עם מדינת לואיזיאנה נגמרה. אתמול בערב, התובע הכללי של המדינה הגיע לסיכום המסדיר את התביעות של המדינה נגד החברה העוסקות באופידיום
מערכת ice | 
קאר שולץ, מנכ (צילום בלומברג, ויקיפדיה)
Teva Pharmaceuticals, חברה בת של טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ, הגיעה אמש (שלישי) לסיכום עם התובע הכללי של מדינת לואיזיאנה, המסדיר את תביעותיה של המדינה העוסקות באופיודים. ההסכם כפוף לאישור סופי של המדינה עד 1 בנובמבר, 2021, שעל פיו כל המחוזות במדינה משחררים את טבע מהתביעות כחלק מההסדר.
על פי תנאי ההסדר, טבע תשלם ללואיזינה 15 מיליון דולר על פני 18 שנה, ותספק תרומה נוספת של תרופות מצילות חיים, המוערכות ב-3 מיליון דולר (על פי המחיר הקמעונאי), במטרה לסייע בהתמכרות לאופיודים ובהתאוששות. טבע ממשיכה לנהל משא ומתן ארצי ובמקביל פתוחה לקדם הזדמנויות עם מדינות פרטניות ברוח ההסדר שפורסם היום, כל עוד הסדרים כאלה עולים בקנה אחד עם המתווה הארצי. החברה גם תמשיך להגן על עצמה בבית המשפט במדינות כמו ניו יורק וקליפורניה, שם טרם הגיעה להסדר.
על פי ההודעה של החברה: "טבע מאמינה שההסדר המפורסם היום עם לואיזיאנה הוא צעד חיובי קדימה לקראת הבאת תרופות מצילות חיים לאנשים הסובלים מהתמכרות לאופיודים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה