משפט

העוקץ בביט: המשטרה לא תפתח בחקירה?

במשטרה התקבל מידע על ההונאה באמצעות ביט, אך הוחלט שלא לפתוח בחקירה נרחבת של הנושא, אלא לפעול נקודתית בהתאם לתלונות שיגיעו, ככל שיגיעו, מלקוחות. במקביל, גורמים בכירים במשטרה עדיין חושדים בהונאה בסדר גודל משמעותי
ניצן כהן | 
אפליקציית ביט (צילום freepik, Pixabay)
לאחר שורה של תלונות על גניבת פרטי כרטיסי אשראי ושימוש לא מורשה בהם באמצעות אפליקציית ביט, הוחלט במשטרה שלא לפתוח בחקירה מקיפה של הנושא אלא לפעול נקודתית בהתאם לתלונות שיגיעו, ככל שיגיעו, מלקוחות.
נזכיר כי בימים האחרונים נגנבו פרטי זהות ופרטי כרטיסי אשראי של לא מעט ישראלים. באמצעות פרטים אלה נפתחו חשבונות בביט ובוצע בכרטיסים שימוש. יש להדגיש כי אין כל טענה הנוגעת לביט והדבר זהה לגניבת זהות ושימוש בפרטים הגנובים בכל רשת אחרת. במקביל, גורמים בכירים במשטרה עדיין חושדים בהונאה בסדר גודל משמעותי
בשל העובדה כי מדובר במספרים גדולים של אנשים שנגנבו הפרטים שלהם, נראה היה כי מדובר בהונאה רחבת היקף ובעלת חוטים הקשורים אחד בשני ולכן נראה היה שהמשטרה תבצע חקירה מקפת של הנושא ותשים אך ידה על העבריינים וזאת כדי לשמור על האמון הגבוה שמייחס הציבור לאפליקציות התשלומים הגדולות.
אך כאמור, במשטרה החליטו שלא לפתוח בחקירה כזו אלא בבדיקה נקודתית של כל מקרה לגופו כשברור שככל שחקירות אלה יעלו ממצאים רחבי היקף, החקירות יתרחבו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה