משפט

העלים מס על 450 ארגזי סיגריות וחטף עונש קשה

יבואן שרשם שתי מכולות עם כלי זכוכית נתפס בהברחה של עשרות אלפי פקטים של סיגריות, זו ההחלטה של בית משפט השלום באשקלון בעקבות הפרת תנאי הייבוא
מערכת ice |  1
הברחת סיגריות (צילום רשות המסים)
כ-450 ארגזי סיגריות נחשפו בבית מכס אשדוד, במכולה עליה הוצהר כי מכילה כלי זכוכית. יבואן המכולה, נאדר עבד אלהאדי, תושב שכם, הובא אתמול (שני) בפני בית משפט השלום באשקלון בחשד להצהרה כוזבת במטרה להתחמק מתשלום המס בגין הסיגריות. כבוד השופט הבכיר אור אדם שחרר את החשוד בתנאים מגבילים.
על פי בקשת המעצר, אלהאדי הגיש למכס אשדוד רשימון יבוא על שמו בגין יבוא 2 מכולות המכילות כוסות וקערות מזכוכית. כאשר הגיעו המכולות לבית מכס אשדוד הן הופנו לשיקוף, שם נמצא כי מכולה אחת אכן הכילה כלי זכוכית, ואילו המכולה השנייה הכילה כ-450 ארגזים של סיגריות מסוג אלגנס ומנצ'סטר. סה"כ נמצאו במכולה כ-25,000 פקטים של סיגריות. בעקבות כך, נפתחה חקירה משותפת של מחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים בשיתוף מכס אשדוד במסגרתה נחקר החשוד.
השופט, אור אדם מבית משפט השלום באשקלון‏ שחרר את החשוד בתנאים מגבילים בהם: הפקדת מזומן בסך 50 אלף שקלים, התחייבות עצמית בסך 200 אלף שקלים, ערבות צד ג' על סך 200 אלף שקלים וצו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעצר זה לא עונש (ל"ת)
    משפטנים מדופלמים 10/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור