משפט

הסדרת הר מירון נמשכת: זה המתחם שנהרס

הרשות לאכיפת מקרקעין ומשטרת ישראל ממשיכות בהסדרת הר מירון והפעם נחשף תיעוד על הריסת מתחם בוסקילה, מתחם שלא נבנה כחוק וחסם נתיבי מילוט
מערכת ice | 
הריסת המבנה במירון (צילום הרשות לאכיפה במקרקעין)
במהלך הלילה (שני) הרשות לאכיפה במקרקעין בליווי יחידת מתפ״א (מנהלת טיפול פעולות אכיפה) של משטרת ישראל הרסה את מתחם בוסקילה בהר מירון כחלק מפעולות הסדרת הר מירון.
לפי הרשות לאכיפה במקרקעין, המתחם נבנה שלא כחוק ובניגוד לתוכנית, חסם נתיבי מילוט מהציון והוכרז כמבנה מסוכן.  מזה מספר שנים היה עניינו של המתחם תלוי ועומד בבתי משפט. לפני כחודשיים, קבע בית המשפט העליון ברשות השופט שטיין כי יש להרוס את המבנה. 
 
בשבוע שעבר, הרשות לאכיפה במקרקעין סיימה את העבודות לפירוק גשר דב עליו אירע אסון מירון במהלך פעולות הפירוק נחשפו חלקים מחלל תת קרקעי לא חוקי שנבנה מתחת לרחבת תולדות אהרון. כמו כן, הורחבה הרחבה בכניסה המערבית לציון. אותו גשר כונה "גשר המוות" לאחר מותם של 45 הנספים שנמחצו בו בהילולה המסורתית של ל"ג בעומר האחרון.
מהרשות לאכיפה במקרקעין נמסר כי: "תמשיך לפעול לפינוי והסרה מלאה של כלל המבנים שנבנו שלא כחוק באתר על מנת לאפשר תכנון ופיתוח קבע במקום והיערכות סדורה ובטוחה כבר להילולה הקרובה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה