משפט

בן אנד ג'ריס נגד יוניליוור: "הגיע הזמן לחוק החרם"

אבי זינגר מנכ"ל ובעלים בן אנד ג'ריס ישראל תקף: "זהו צעד נוסף חשוב בדרך להפעלת חוק החרם כנגד יוניליוור העולמית שדרשה מאיתנו שלא למכור בחלקים מירושלים וביהודה ושומרון"
מערכת ice |  1
בן אנד ג'ריס (צילום פלאש 90)
בעקבות הכרזת שר האוצר ושר המשפטים על קידום תקנות חוק החרם, מהלך שיפגע בגופים המכפישים את מדינת ישראל וביניהן בן אנד ג'ריס העולמית או ארגון אמנסטי, בישראל ממשיכים לברך על המהלך.
כזכור, בשנת 2011 חוקק חוק החרם בישראל הקובע כי שר האוצר, בהסכמת שר המשפטים ובאישור ועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת, רשאיים לקבוע הוראות לעניין הגבלת השתתפותו במכרז של מי שפרסם ביודעין קריאה פומבית להטלת חרם על מדינת ישראל.
 
שר האוצר והמשפטים מקדמים כיום את חוק החרם על מנת שניתן יהיה להפעילו נגד גופים הקוראים לחרם על מדינת ישראל או חלקים ממנה. העברת התקנות והפעלת החוק הלכה למעשה, מקדמת את האפשרות כי ניתן יהיה להפעיל חוק זה גם על יוניליוור העולמית שכזכור ב19.7.21 הודיעה לאבי זינגר, המנכ"ל והבעלים של בן אנד ג'ריס ישראל, שהיא איננה מתכוונת להאריך את חוזה ההתקשרות עמו בסוף שנת 22, זאת לאור סירובו שלא למכור בחלקים בירושלים וביהודה ושומרון.
בעקבות הסכמת שר האוצר בשבוע שעבר וחתימת שר המשפטים אמש על תקנות חוק החרם, כעת הנושא עתיד לעלות לדיון בוועדת החוקה של הכנסת לצורך אישור התקנות ובזכיינית הישראלית עולים למתקפה. 
אבי זינגר, מנכ"ל בן אנד ג'ריס ישראל מסר בתגובה: "זהו צעד נוסף חשוב בדרך להפעלת חוק החרם כנגד יוניליוור העולמית שדרשה מאיתנו ביולי האחרון שלא למכור בחלקים מירושלים וביהודה ושומרון. בזמן שמדינות רבות בארה"ב מפעילות את חוק החרם הלכה למעשה כנגד יוניליוור העולמית בדמות משיכת השקעות והחזקות בשווי של כמיליארד דולר, הגיע הזמן שמדינת ישראל תעשה את מה שהיא עצמה דורשת מהעולם, ותעמוד איתנה אל מול כל דרישה לחרם כנגד ישראל"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחכים לכם ממשלת ישראל
    כחול לבן 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חדשות טובות,הממשלה פועלת נגד המחרימים סוף סוף. בן אנד ג'ריס ישראל לא לוותר??
    סגור