משפט

חיים אתגר עם ניצחון: המתחזה הודה באשמה בביהמ"ש

אחרי שאילן אברמוב הורשע בנובמבר האחרון בעקבות תחקיר של "המתחזים", הבוקר בית המשפט הכריע והרשיע מתחזה נוסף
מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום ויקיפדיה/ זוהר שטרית)
המתחזה רותם מזרחי (41) הורשע הבוקר (שלישי) בעבירות המיוחסות לו שנחשפו בתחקיר התוכנית "המתחזים" עם חיים אתגר בקשת 12 על הונאת נשים דרך זיוף זהויות במשך תקופה.
בתחקיר המתחזים של חיים אתגר בקשת 12 ששודר לפני כשנתיים, נחשף סיפור ההתחזות של מזרחי אשר הציג עצמו  בפני נשים בשלל תפקידים ביניהם קצין שייטת, סטודנט לרפואה ומומחה לטרור ועוד. בכל הפעמים דאג מזרחי להחליף זהויות, לגרום לנשים להתאהב בו, לרוקן את חשבונות הבנק שלהן ולהשאיר אותן שבורות לב.
 
מזרחי, שהונה כספית במשך 20 שנה למעלה מ-100 נשים הורשע הבוקר במעשיו בבית משפט השלום בתל אביב-יפו במסגרת הסדר טיעון. במסגרת הסדר הטיעון, הודה מזרחי במיוחס לו והורשע בעבירות של גניבה, קבלת דבר במרמה וגניבה באמצעות כרטיס אשראי. 
במסגרת הסדר טיעון, הודה הנאשם בכתב אישום מתוקן, ממנו עולה כי נהג לגנוב ולקבל דברים במרמה מנשים שונות באמצעות הצגת מצגי כזב. בין היתר, נהג לשקר בנוגע לשמו, עברו, עיסקו, מקום מגוריו ועוד.
כך למשל, במהלך שנת 2019 יצר קשר עם י.ס באמצעות אפליקציית ההיכרויות לצורך מציאת מקום מגורים. הנאשם הציג עצמו בפניה בשם "רותם ברסלר", וטען בפניה בין היתר כי הוא מתגורר בתל אביב, עובד ביחידה לאבטחת אישים ובעברו היה קצין ביחידת המסתערבים. לאור מצגי השווא, אפשרה המתלוננת לנאשם להתגורר בביתה יחד עם בנותיה הקטינות. במהלך תקופת המגורים המשותפים גנב מביתה מיני אייפד וסכומי כסף שונים, בין היתר, גנב מאות שקלים מקופות החיסכון של בנותיה הקטינות. הנאשם הודה בעובדות כתב האישום המתוקן אשר מייחס לו 7 אישומים נוספים בהם פעל באופן דומה. במסגרת הסדר הטיעון לא הגיעו הצדדים להסכמות בנוגע לעונש.
זו לא הפעם הראשונה שאתגר מצליח להרשיע את המתחזים, בנובמבר האחרון, פרקליטות מחוז ירושלים פרסמה כי המתחזה אילן אברמוב שנחשף בשנה שעברה בתכנית במהלך שני פרקים ייכנס למאסר ויפצה את קורבנותיו. לאחר ההרשעה הוטל במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירות מרמה וזיוף ופשיטת רגל עונש מאסר של כחמש וחצי שנים, מאסר על תנאי ופיצוי בסה"כ כמיליון וחצי שקלים למתלוננים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה