משפט

הצל תובע מיליון שקל: "הספונסר החדש שלי"

בעקבות הכפשות נגדו לכאורה, יואב אליאסי הודיע כי הוא מתכנן להגיש תביעת ענק נגד ראש הארגון 'מחזקים': "אמר שאני צועק מוות לערבים ומסית לפוגרומים והדבר הכי חמור שנאמר וזה ציטוט: שלא יהיה ספק: לצל יש קשר לטרור יהודי.!! קיצר קרא לי מחבל!!!"
כפיר אדר |  11
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט)
הצל ממשיך לסגור חשבונות עם משתמשי רשתות חברתיות שלדבריו מכפישים אותו ומנסים לבזות אותו והיום (שלישי) הציג את האדם הבא שהוא שוקל לתבוע ביותר ממיליון שקלים בשל הכפשות נגדו.
הצל כתב: "אני מתרגש נרגש ומרוגש להכיר לכם את הספונסר החדש שלי, אדם שבקרוב יתרום מאות אלפי שקלים לפעילות שלי למען הימין, הלוחמים וחיילים בודדים. השם שלו אורי קול והוא עומד בראש ארגון ה0מאל הקיצוני "מחזקים" (תחפשו בגוגל) וגם אתם יכולים לראות אותו בתקשורת כאחד מעמותת "פייק ריפורטר" בשיתוף עם קודקודי שוברים שתיקה בניתור פייק ניוז ושיח שנאה (אירוני, נכון?) אז בטח אתם לא מבינים מה לאדם כזה ולתרומה לערכים, לימין, לחיילים ולצל, אז לפני שבוע כשהוצאתי את השיר, הוא והארגון שלו יצאו בקמפיין לנטרל לי את השיר עם סטטיק ובן אל".
 
"הוא כתב פוסטים בהם הפלורליסט ואביר חופש הביטוי וההכלה, קרא לי: מקדם שנאה ואלימות, גזען, מסית, כהניסט, והאיש הכי רעיל ומסוכן בחברה הישראלית. אמר שההסתה של הצל היא המכונה המשומנת הכי מסוכנת ואלימה במדינה. טען שיש לי חיילים בשטח שמוכנים לפקודה. כשהייתה תערוכה על מחאת בלפור: הצל שלח פעילים שישחיטו אותה. אמר כשקמה הממשלה -- הוא קרא למרד אלים. ממש כך. הרשויות? שתקו. כתב שהצל הוא אחד האנשים המסוכנים ביותר בישראל. אמר שאני צועק מוות לערבים ומסית לפוגרומים והדבר הכי חמור שנאמר וזה ציטוט: שלא יהיה ספק: לצל יש קשר לטרור יהודי.!! קיצר קרא לי מחבל!!!".
הצל המשיך: "מאתמול בדף של ה0מאל הקיצוני שלו המונה 150 אלף איש הם פועלים כנגד חברת פרטנר בקריאה להחרים את סטטיק ...היום פרטנר כבר מכינה תגובה. ובמקום לבודד את הצל להשאיר אותו בשוליים מכניסים אותו ללב המיינסטרים. בזמן שהוא רשם את השורות האלו השיר שלי עלה למקום הראשון ביוטיוב, עולה לראש אי מיוזיק וספוטיפאי הגיע לכמעט מיליון צפיות בפחות משבוע, הופעתי על 4 במות בעצמאות ונכנסתי לפלייליסט בכל התחנות הארץ . אז ה0מאלנים נובחים והשירה נוסעת אבל אני לא אתן לאף אחד לקרוא לי מחבל ולהפיץ עליי שקרים. ואני לא אתן לאף אחד לפגוע באומנים אחרים והאבסורד שזה האדם שפועל נגד שיח שנאה ופייק ניוז ברשת".
 
לסיום כתב: "בכל מקרה, בימים אלו עורך דיני יניב לנקרי מוציא כתב תביעה ענק נגד אורי קול וכל המגיבים שלו על מיליון שקלים. עכשיו נראה את ה0מאלנ0קי האמיץ מאחורי המקלדת. 0מאלנ0קי גבר בבית המשפט ...תודה אורי קול יקיר על התרומה. באמת שזה לא מובן מאליו.. ניפגש בבית משפט האני באני והכי חשוב חיבוקי פוקי!".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    קליפ מנגלים
    קלייר 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצל, התלהבתי מהרעיון של הקליפ. הרבה דיגלי ישראל. הרבה אהבה למדינה. זה בא בזמן. קראת לקליפ, מנגלים נכון. היתה פה החמצה. כבר יצרת קליפ כזה ציוני ופטריוטי היית קורא לו "דגלים". או אפילו "דגלים ומנגלים". אנחנו זקוקים לחיזוק לעידוד, להרים את הראש, לאחר שדיגלי מתנופפים בכל הארץ, בתמיכת לפיד ובנט. חייבים לגדוע את התופעה.
    סגור
  • 7.
    בהצלחה הלוואי ותזכה בתביעה
    ירון 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק תפסיק לרצוח גורי חתולים
    סגור
  • 6.
    מענין לעבור על כל הפוסטים שלו מה הוא באמת אמר
    Hr 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בחינה מדוקדקת לבטח תתן אור אחר למה שאומר הצל:) מצא דרך קלה להוציא כסף מאנשים ולהשתיקם.
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד
    תמר 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מעולה! להשתמש בכלים של השמאל נגדם. לתבוע אותם על כל פיפס. להם מותר ללכלך ולנבל ולהסית . כל הכבוד לצל
    סגור
  • 4.
    שירבו כמוך בישראל ובעולם (ל"ת)
    ששש חחח 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • טען עוד
  • 3.
    תרגיע, אליאסי, אתה לא מחבל אבל צורח וחופר יותר מדי (ל"ת)
    אליאסי החופר כל הזמן 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • חופר
    קלייר 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה כואב לך. אתה רוצה שישתוק כמוך ? שרואה דיגלי אשף בכל המדינה ולא מגיב. הוא ציוני פטריוט מספר אחד במדינה, ולכן הוא שנוא. הוא מטרפד לשמאל העויין והאנטי ישראלי את תכניותיו, אתה מבין למה צריך לצעוק ולחפור?
    סגור
  • 2.
    מי זה 'הצל'? (ל"ת)
    משק ממטרות 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 1.
    עצלן פרזיט
    וואו 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    5 9
    במקום ללכת לעבוד הוא מחפש כל היום דרכים להוציא כספים מהמעריצים הילדים שלו ומתביעות. מושחת כמו הביבי שלו
    סגור
  • מי פרזיט?
    עופר צשה 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא כאילו אתה עובד בשדות וקוטף תותים.
    סגור
  • קוטף תותים
    קלייר 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מכיר קוטף תותים? הוא מוזיקאי, לא לקח ממך כלום. אז לפני ששואלים שאלות מטומטמות, צריך לספור עד עשר.
    סגור