משפט

שופרסל נגד הצרכנים: זו תביעת הענק שבוטלה נגד החברה

רשת שופרסל הודיעה כי תביעה מלפני כשנתיים של אחד הצרכנים לפיה ענקית הקמעונאות לא הפחיתה את משקל האריזה ממשקל המוצר כולו, נדחתה. בתביעה, נטען כי אי הפחתת משקל האריזה הוביל לנזק של כ-81.6 מיליון שקל
מערכת ice |  2
שופרסל (צילום פלאש 90)
רשת שופרסל הודיעה כי תביעה מלפני כשנתיים של אחד הצרכנים לפיה ענקית הקמעונאות לא הפחיתה את משקל האריזה ממשקל המוצר כולו, נדחתה. בתביעה, נטען כי אי הפחתת משקל האריזה הוביל לנזק של כ-81.6 מיליון שקל. 
בהודעה נכתב: "בבקשה לאישור הועלו, ביחס למוצרי עוף ובשר טריים וקפואים ארוזים מראש (להלן: "המוצרים") המשווקים בסניפי רשת "יש חסד" או "יש בשכונה" (להלן: "הסניפים"), טענות בדבר אי הפחתת משקל אריזה כאשר נשקלות שתי אריזות של מוצר זהה ביחד בקופות ובדבר אי סימון מוצרים המונחים במקררי הסניפים. המבקש העריך, כי סך הנזק שנטען שנגרם לקבוצה מהתנהלות החברה הינו כ-81.6 מיליון שקל. ביום 11 במאי 2022 ניתן פסק דין לפיו, הבקשה לאישור נדחתה והמבקש חויב בהוצאות".
 
כזכור ובנושא אחר, תאגיד המיחזור "אסופתא" ורשת  שופרסל הודיעו על חתימת הסכם במסגרתו יוצבו בסניפי הרשת כ-100 מכונות אוטומטיות, מהמתקדמות מסוגן בעולם, להשבת מכלי משקה ופחיות. המכונות מסוגלות לקלוט את כל סוגי המכלים ובכלל זה מכלי משקה משפחתיים ואישיים, פחיות ובקבוקי זכוכית. המכונות החדשות גורסות את המכלים ובכך מאפשרות קיבולת עצומה של מכלים לכל מכונה, בטרם יהיה צורך לפנות את תכולתן.  
בנוסף, שיטת הטיפול הייחודית במכלים מאפשרת הצבת מכונות קטנות, באופן יחסי, שאינן תופסות מקום נרחב בסניפים. במסגרת ההסכם, תאגיד  המחזור "אסופתא" יהיה  אחראי על תחזוקת המכונות, תפעולן ופינויין. בשופרסל מסבירים כי המהלך נועד לאפשר שירות נגיש, קל ונוח על ללקוחות בהליך השבת הבקבוקים וקבלת דמי הפיקדון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מכונות קטנות אחרי שניה מתמלא-עדיף פשוט לספור
    ט 05/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לפרנס את יצרניות של המכונות. גם ככה זה מצריך עובד שיטפל במכונה, יפתח אותה יחליף שקיות , יתקן אותה אם איזה בקבוק נתקע במעבר וכו' וכו'. האמת שמעוניינים שאנשים לא יחזרו. ויזרקו בפח הכתום כדי שיכנס כסף לקופת המדינה. גם את המיכליות של הבקבוקים ברחוב לקחו כדי שאספנים הבקבוקים לא יוציאו משם ויחזירו. אלא שהכסף ילך לקופת המדינה. בפועל הרי ממחזרים הרבה פחות מפעם. אבל אכפת רק מהכסף. אני משאיר ברחוב לאספנים. דווקא משאיר ולא זורק לפח הכתום. לחכ''ים המושחתים לעשות להם דווקא!!! או שאחזיר בעצמי לסופר או אשאיר לאחר להחזיר.
    סגור
  • 1.
    לא מבין את הגריסה
    דוד ש 05/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע גורסים בקבוקי זכוכית (בירה למשל) ? לא מבין את ההיגיון.
    סגור