השוק

שופרסל בעסקת ענק: זו החברה שרכשה ב-109 מיליון שקל

שופרסל רוכשת את פעילות 'דן דיל' המתמחה בייבוא שיווק והפצה של מוצרים לבית ולמשרד, התשלום הראשון עבור העסקה הוא כ-109 מיליון שקל (לרכישת 100% מהחברה) והתשלום השני ישולם בסוף שנת 2026 ומותנה בביצועי החברה. קבוצת 'דן דיל', מפעילה עשרה סניפי סטוק בישראל וכן אתר סחר מקוון
מערכת ice |  3
שופרסל דיל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, pexels)
קבוצת שופרסל הודיעה היום (שלישי) כי חתמה על הסכם לרכישת קבוצת 'דן דיל', המפעילה עשרה סניפי סטוק בישראל ואתר אונליין למכירה של מוצרי  Non-food בישראל וכן את פעילותה של "דן אס" שהינה חברת הייבוא הסיטונאית של הקבוצה.
הקבוצה מעסיקה כ-260 עובדים בסניפים ובמרכז הלוגיסטי ומוכרת מוצרי יצירה ואמנות, כלי כתיבה, צעצועים, כלי מטבח ועיצוב הבית, מוצרי ניקיון ופארם, טקסטיל, מוצרי ספורט ועוד. התמורה במועד ההשלמה תעמוד על כ-109 מיליון שקל ובתום שנת 2026 תיקבע תמורה נוספת תלוית ביצועים ואשר תיגזר ממכפיל על ה- EBIDTA של הקבוצה והתאמות נוספות.
 
קבוצת דן-דיל, שבבעלות האחים ממשפחת אסטרוג, נוסדה על ידי אבי המשפחה והאחים בשנת 1994 ועוסקת בתחום חנויות הסטוק באמצעות הפעלת עשרה סניפים בישראל (בשטח של כ- -9,000 מ"ר ברוטו ומרכז לוגיסטי בשטח של כ- 8,000 מ"ר), וכן, באמצעות דן-אס, בפעילות סיטונאית ובכלל זאת בפיתוח וייבוא של מוצרי דיסקאונט בתחום מוצרי לא מזון וכן בהפעלת אתר אונליין למכירה של מוצרים בשוק הסטוק בישראל. ארבעת המייסדים של הקבוצה ימשיכו בתפקידיהם הניהוליים בקבוצה.
מקבוצת שופרסל נמסר: "רכישת פעילות 'דן דיל' מהווה צעד חשוב נוסף ביישום האסטרטגיה של שופרסל להרחיב את פעילותה בתחומים שאינם בענף המזון. אנו פועלים כל העת לבחינת שיתופי פעולה ומנועי צמיחה חדשים, תוך חיזוק פעילות הליבה של הקבוצה ושיפור הצעת הערך ללקוחותינו".
את שופרסל ייצגו בעסקה עוה"ד דורון סגל ונמרוד ברש ממשרד גולדפרב-זליגמן ושות' ופירמת רו"ח EY. את דן דיל ייצגו עוה"ד שאול חיון ודבי ברנסון ממשרד מיתר, וכן רוסאריו קפיטל ששימשה כיועצים פיננסים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שלום.
    דני 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שלומכם ?
    סגור
  • 2.
    שופרסל רוכשת חברה
    אלה 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר רשתות השיווק" בוכות" על המחירים הגבוהים של כל המוצרים שמוכרות בחנויותיהם ושכביכול בגללם נאלצות להעלות מחירים. כך אוספים כסף לקנות מפעלים חברות שונות וכו.זה מה שנקרא כלכלה חופשית. כלכלת גזל קונים מפעלים ומשלמים לעובדים משכורות מינימום=רעב
    סגור
  • 1.
    המשמעות של המהלך עליית מחירים!!
    צפה 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חד משמעית המשמעות של המהלך עליית מחירים לצרכנים!!! שופרסל ידועה בתמחור רווח חזירי מקום למתחרה להתחיל לעבוד
    סגור