משפט

גנב טלפון ואשראי ויצא לקניות, המשטרה הפתיעה: "חתרו למגע"

תיעוד מאילת מעלה את דרך הפעולה של שוטרים, שרצו להשיב טלפון ואשראי שנגנבו לאזרחית שנפשה בעיר. אלמוג בוקר טוען: "לניידת נגרם נזק, אבל החשוד נעצר והטלפון הושב לבעליו"
מערכת ice |  5
גנבים (צילום freepik)
כתב חדשות 13 אלמוג בוקר, הציג הלילה (אור לרביעי) באינסטגרם שלו, את המרדף אחר חשוד בגניבת טלפון סלולארי וכרטיסי אשראי באילת, שלדבריו הוא דוגמא לאיך צריכה להתנהל משטרה במקרים שכאלו.
בוקר טען: "לא, הטלפון הזה לא שייך לידוען (סלב), ולא הוא גם לא שייך לשוטר או למישהו שמכיר שוטר. הטלפון שייך לאזרחית מן השורה, אבל שוטרי משטרת אילת לא ויתרו. הם עקבו אחר תנועותיו של החשוד, חתרו למגע, רדפו אחריו, ולא עצרו גם כשהחשוד נסע במהירות מופרזת והתנגש בהם".
 
עוד סיפר: "הם עשו הכל כדי לעצור אותו, להשיב לצעירה את הטלפון שלה ולהשיב לתושבי העיר והתיירים את תחושת הביטחון שלהם. וכך היה, לניידת נגרם נזק, אבל החשוד נעצר והטלפון הושב לבעליו".
 
לסיום כתב העיתונאי הוותיק: "עכשיו, זה הזמן של השופטים לעשות את העבודה שלהם ולא לשחרר אותו. מקומו מאחורי סורג ובריח. בלי שיחות טלפון". האם המשטרה אכן תפעל ביד קשה לאור התיעוד?
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הבעיה זה לא המשטרה
    אחד ש... 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העניין הוא חוסר ענישה וחוסר הרתעה. גנב כזה מגיע לבית משפט, הוא משוחרר מייד, וחוזר לגנוב. הרעה החולה שלנו זאת מערכת משפט עלובה, שמחמירה רק אם נפגע שופט או קרוב של שופט.
    סגור
  • 3.
    בושה
    אורח 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השופטים במדינה מפחדים
    סגור
  • 2.
    שוטרים יקרים-
    רונן 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד!
    סגור
  • 1.
    משטרה
    קלייר 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש שוטרים שיוצאים מעורם כדי לעזור, ויש אדישים ובטלנים. יחד עם זאת, כשאנחנו שומעים את פיסקי הדי המבישים, המביכים, המזלזלים באזרחים ן של השופטים, אני יכולה להבין את חוסר המוטיבציה של השוטרים. ואל תישכחו שנפל דבר בישראל, נעשו מעשים שמעולם לא נעשו, והם, התערבות גורמים בכנסת , ובממשלה, שהתערבו ונתנו הוראות לשופטים, וכל זה כדי לשמור על הממשלה. ברור שזה פשע זה פלילי, והשופטים של הקרן החדשה , שמחים לשתף פעולה. בואו נקווה שהממשלה הזו תלך לדרכה, והקרן תיגדע בהקדם.
    סגור
  • צאצאי אירופה...מערכת המשפט אינה בצד של היהודים... (ל"ת)
    פחי 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור