משפט

עידן רייכל הותקף, אך לאן נעלמו החשודים?

אין קצה חוט: בתחילת חודש אפריל חשף הזמר עידן רייכל בפוסט בפייסבוק כי הוא הותקף בדרך לאילת בשני מקרים שונים. רייכל דיווח על כך למשטרה וזומן למסור עדות, אך עד כה טרם אותרו החשודים במעשה. רייכל: "מרגיש שהנגב הוא באמת מערב פרוע. בשליטה מוחלטת לשרירות ליבם של עבריינים בדואים"
מערכת ice |  1
עידן רייכל (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
עידן רייכל פרסם בדף הפייסבוק שלו בתחילת חודש אפריל פוסט בו הוא מספר על כך שהותקף כשנסע בנגב, בשני מקרים שונים. לטענתו, בדואים מקומיים, פורעי חוק, גרמו לו לרדת לשולי הכביש, בעקבות נהיגה פרועה.
 
כך כתב בפוסט: "פעם, פעמיים בשבוע, אני לוקח את הרכב, ונוהג הלוך חזור לאילת. מעדיף רכב, על הטיסות. פעמיים בשנה האחרונה - אולצתי לרדת לשולי הדרך, על ידי נהגים בדואים, אלימים, מאיימים. פעמיים גם התחלתי לנסוע מהר מאד, בבריחה מהם, כי הייתי בתחושה שעוד רגע אני נשאר בלי רכב ובלי כלום - (במצב הטוב…)".
לדבריו: "תחושת חוסר האונים, כשאתה נתון לגחמות של פורעי חוק , היא איומה. אי השליטה בחייך באותם רגעים, המענה האומנם מהיר של המשטרה שעדיין רק מאפשר להם לעקוב אחר מיקומך, אבל בגלל המרחקים העצומים לא מאפשר להם לשלוח ניידת לכל נקודה בזמן מהיר - כל אלה משאירים אותך אבוד, במדינה שלך. בדרך לחופש, טיול, הופעה או עבודה".
רייכל המשיך לתאר את מה שמסתמן כהיעדר משילות בנגב, את תחושת הביטחון האישי שהולכת ומתערערת: "בפעמים האלה אתה מרגיש שהנגב הוא באמת מערב פרוע. בשליטה מוחלטת לשרירות ליבם של עבריינים בדואים. או סתם בריונים. המאבק להחזרת השליטה, החוק והסדר בנגב - הוא לא כלי פוליטי, לא איזה תווית או נושא שעליו צריך להתווכח, והוא בטח לא עניין של ימין ושמאל, וגם לא ״מאבק אישי של איתמר בן גביר״.
הזמר סיים במשפט הנוקב: "להחזיר מיד את השליטה, החוק, והסדר לכבישי הדרום".
משטרת ישראל אמנם פתחה בזמנו בחקירת האירוע, תוך שימוש ביחידות מיוחדות, אך כעת מתברר, כך על פי מאקו, כי אין סימנים המבשרים על התקדמות בתיק החקירה ועל כך שהם כבר לא אופטימיים באיתור החשודים ובהבאתם לדין. המצב הנוכחי כרגע הוא שהמשטרה נקלעה למבוי סתום. 
האם בקרוב יימצאו החשודים בתקיפת הזמר המפורסם? האם במשטרת ישראל יצליחו, למרות המצב הנוכחי, לאתר את פורעי החוק דרך מצלמות המוצבות בכבישים ויכולות להסגיר את מספרי הרישוי של המתעמרים? ימים יגידו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עידן רייכל
    אילנה אור פז 05/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה בסלע! ב"ה שרק לא תשאר חקוקה בסלע ותהיה לכל מילה גן מעשה שיעשה לאכיפת החוק!
    סגור