משפט

ירי לעבר ביתו של איש עסקים מוכר: "יעד לעבריינים"

רימון הלם הושלך לעבר חצר ביתו של איש עסקים מוכר באשקלון כשברקע נשמעו קולות ירי ואף הוצתה מכונית ברחוב: " תוך כמה דקות הפכנו להיות יעד של עבריינים בעיר". נכון לשעה זו - לא נעצרו חשודים במעשה.
מערכת ice |  1
ניידת משטרה (צילום דוברות המשטרה)
רימון הלם הושלך לפנות בוקר (בין שבת לראשון) לעבר חצר ביתו של איש עסקים ידוע ומוכר בתחום רשתות המזון ואולמות השמחה המתגורר באשקלון, כשבנוסף נשמעו קולות ירי כשברחוב סמוך אף הוצתה מכונית. 
זמן קצר לאחר פיצוץ הרימון וקולות הירי שנשמעו בשכונה הגיעו למקום חוקרי תחנת משטרת אשקלון. החוקרים פתחו בחקירת האירוע ובנסיבות המקרה, כשבמקביל גבו עדויות מאיש העסקים, בני משפחתו ומקורביו, בניסיון להבין את הרקע למעשה. נכון לשעה זו - לא נעצרו חשודים במעשה.
 
אחד השכנים סיפר של איש העסקים סיפר: אף פעם לא היו פה אירועים חריגים מהסוג הזה, מדובר בשכונה יוקרתית ושקטה מאוד. מה שמוזר הוא שזמן קצר לאחר מכן הוצתה מכונית אחרת ונשמעו קולו של ירי לא רחוק משם. תוך כמה דקות הפכנו להיות יעד של עבריינים בעיר, ואני מקווה מאוד שהמשטרה תעצור את החשודים במעשים האלה".
 
במשטרה חוקרים כאמור את נסיבות שלושת האירועים, אבל נכון לרגע זה טוענים שם כי אין כל קשר ביניהם: "אנחנו בודקים את המקרה הספציפי של זריקת הרימון, כמו גם את שאר האירועים, ונעשה הכול כדי להגיע לחשודים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי צריך חמאס
    הרצל 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשיש ישראלים?
    סגור