משפט

הדוגמנית נפלה אל מותה מהקומה השמינית; שלושת חבריה נעצרו

צהובון הסאן מדווח על התפתחות בגרימת במותה של הדוגמנית הרוסייה יבגניה סמירנובה בת ה-37 לפני כשבועיים באתר הנופש בפוקט, תאילנד. חבריה לנופש נעצרו ומואשמים כעת בגרימת מותה. הדוגמנית נמצאה לבושה בתחתונים בלבד כשהיא עם פגיעת ראש קטלנית. מה הביא למותה? 
מערכת ice |  1
Evgenia Smirnova (צילום רשתות חברתיות)
צהובון הסאן הבריטי מדווח כי נעצרו חשודים המואשמים בגרימת במותה בקלות דעת של הדוגמנית הרוסייה יבגניה סמירנובה בת ה-37 לפני כשבועיים באתר הנופש בפוקט, תאילנד. 
על פי החשד, סמירנובה נפלה אל מותה מהקומה השמינית במלון וכעת חבריה מואשמים בגין האירוע. העצורים הם ג'מאל סמית', בן 38, אחמד אלאטום, בן 28, וחברתה נטליה קוסנקובה, בת 35, הם המואשמים בפזיזות ובקלות דעת בגרימת מותה. במידה ויורשעו, שלושתם צפויים ל-10 שנות מאסר כל אחד מהם. 
 
סמירנובה הייתה פעילה ברשתות החברתיות תחת זהות בדויה. היו לה תכניות בשידור חי באתרי מבוגרים עד זמן קצר סמוך למותה. באחד האתרים, היא הציגה את עצמה כ"דוגמנית אינטרנט" וקיבלה את פני הצופים בחדר המקוון הסגור שלה. כמו כן, יש עדויות ל"מסיבת מין, סמים ואלכוהול" שהיא השתתפה בה. 
ביום מותה הדוגמנית נמצאה לבושה בתחתונים בלבד כשהיא עם פגיעות ראש קטלניות ברגל שבורה לאחר נפילתה. היא נמצאה אוחזת בידה שיער אדם מה שהביא את משטרת תאילנד לבדוק של מי ה-DNA. בניתוח שלאחר המוות נמצאה בדמה רמת גבוהה מאוד של אלכוהול.
 
שוטרים שחוקרים את האירוע הטרגי אומרים כי גרסת שלושת החברים היא כי סמירנובה הייתה שיכורה מאוד כשעלתה על גרם מדרגות חיצוני בין הקומה השביעית לקומה השמינית, כך דיווח ה"בנגקוק פוסט". עם זאת, שוטר שהתראיין סיפר כי חבריו לחקירה ממשיכים בחקירת מותה ועדיין מחפשים כל עדות פורנזית לתקיפה פיזית או מחלוקת בינה לבין המעורבים בפרשה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הינה הסבר למותה: ג'מאל סמית', בן 38, אחמד אלאטום, בן 28
    עפיף 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואידך זיל גמור.
    סגור