משפט

חשב שאשתו גנבה ממנו כסף - וניסה לחנוק אותה למוות

בן 86 ניסה לרצוח את אשתו בשל חשד כי ניסתה לגנוב ממנו כסף: "הייתי בטוח שהיא מתה.", אמר הקשיש בחקירתו והתקשה להסביר את מעשיו: "הייתי בבלאק אאוט מוחלט. הכול היה שחור מסביבי. כל הזמן חסכתי כסף והיא הייתה גונבת לי אותו". איך זה נגמר?
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
בן 86, תושב אשקלון, ניסה לרצוח את אשתו בשל חשד כי ניסתה לגנוב ממנו אלפי שקלים, כך על פי מאקו. "חנקתי אותה בידיים. הייתי בבלאק אאוט מוחלט. הכול היה שחור מסביבי. כל הזמן חסכתי כסף והיא הייתה גונבת לי אותו. הייתי בטוח שהיא מתה" אמר הקשיש בחקירתו. איך זה נגמר?
כאמור, לאחר האקט האלים, הקשיש התקשר למשטרה כדי להסגיר את עצמו ולהודיע שרצח את אשתו. אשתו, מסתבר, רק התעלפה והוא טעה לחשב שהיא מתה.
 
המשטרה עצרה אותו בחשד לניסיון רצח. בחקירתו התקשה הקשיש להסביר מדוע עשה את המעשה האלים וטען שאשתו גנבה ממנו כסף שקיבל מקצבאות של ביטוח לאומי שיועד להצלת נכדתו הנצורה באוקראינה המופצצת.
בשחזור סיפר לשוטרים: "כשהיא ישנה, חנקתי אותה בכוח בידיים. התיישבתי עליה. לאחר מכן לקחתי כרית וחנקתי כדי להרוג אותה". סנגורו של הקשיש מטעם הסנגוריה הציבורית, עו"ד ליאור רונן, טען לטובת מרשו כי מדובר באדם עם דמנציה שכלל לא תכנן את הרצח. 
 
לאחר התקרית האלימה, אשתו פונתה לבית החולים ברזילי להמשך הטיפול הרפואי. בימים הקרובים אמור בית המשפט לבחון, משפטית, את מצבו של הקשיש באמצעות בעלי מקצוע כדי להגיע להחלטה האם הוא אחראי למעשיו וכשיר לעמוד לדין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה