משפט

תכנן, תצפת וירה: כתב אישום ברצח למתנקש באלדד פרי

כתב אישום חמור הוגש נגד דניאל קידר בגין רצח בנסיבות מחמירות של איש הנדל"ן אלדד פרי. החקירה מצאה כי ביצע מעקבים ותצפיות כדי לבדוק את הלו"ז של יזם הנדל"ן ואף היה זה שחיכה לו מחוץ לבית הכנסת בו ירד בו 7 כדורים מטווח קצר. כך נבנה כתב האישום 

מערכת ice | 
דניאל קדר (צילום רוי אלימה פלאש 90)
פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד דניאל קידר, בן 64 מראשון לציון, בגין רצח בנסיבות מחמירות של איש הנדל"ן אלדד פרי ז"ל. על פי כתב האישום, לאור אכזבה מהשקעתו בפרויקט נדל"ן בניהולו של פרי, החל קידר לבצע מעקבים ותצפיות כדי ללמוד על שגרת חייו של פרי, ולאחר מספר חודשי מעקב המתין לו מחוץ לבית הכנסת בו נהג להתפלל, וכשפרי יצא ירה בו שבעה כדורים מטווח קרוב. כתב האישום הוגש על ידי עו"ד גלעד ארליך מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי).
על פי כתב האישום, קידר הצטרף בשנת 2018 לקבוצת רכישה שארגן פרי לבניית בניין מגורים בעיר לוד. קידר שילם מראש לפרי סכום של כ-2.2 מיליון שקלים עבור שתי דירות, וזאת בהסתמך על ערבות אישית של פרי. במהלך חודשי ספטמבר-אוקטובר 2020 הוגשה בקשה לחדלות פירעון כנגד קבוצת הנדל"ן של פרי, ונגד פרי עצמו ובכלל זאת נכסיו האישיים. במסגרת עבודת הנאמנים אישר בית המשפט מתווה לשיקום הפרויקט בו השקיע הנאשם, במסגרתו חויב קידר לשלם סכום נוסף של כ-1.4 מיליון שקל נוספים על מנת לקבל לידיו את הדירות שרכש.
 
בעקבות החלטת בית המשפט, החל הנאשם לבצע מעקבים ותצפיות על פרי, כשבין היתר נהג להגיע בשעות הבוקר המוקדמות לאזור מגוריו, לתצפת על ביתו ובכך למד את שגרת חייו. במהלך תצפיותיו, למד הנאשם כי פרי נוהג לפקוד את בית הכנסת. באחד הבקרים הגיע הנאשם לחניון בית הכנסת כשהוא רוכב על אופנוע שבבעלותו, כשלוחית הזיהוי שלו מוסתרת וכשהוא חמוש באקדחו האישי. הנאשם המתין לפרי עד להגעתו לבית הכנסת, אז ירה בו שבעה כדורים מטווח קרוב ביותר והביא למותו במקום.
במקביל לכתב האישום הוגשה נגד הנאשם בקשת מעצר עד לתום ההליכים, בה ציין עו"ד גלעד ארליך מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי): "מעשי המשיב מגלמים מסוכנות רבה, מדובר במשיב אשר בתכנון קר ומחושב למד את אורחות חייו של המנוח, ביצע מעקבים יום מרובים ובחר את זירת הרצח כחודשיים טרם ביצועה. המשיב ביצע את המעשים בקור רוח, שיטתיות ויסודיות מאופן מושכל ומתוכנן. עסקינן בירי  אכזרי ללא רחם  המנוח נורה בעורפו, חזהו גבו ידו ורגלו באופן שהותיר פגיעה במרבית האיברים החיוניים בגופו, ירי שהוביל למותו של המנוח. במעשיו אלו וידא המשיב את מותו של המנוח". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה