משפט

בר רפאלי בלחץ? רשות המסים נוקטת צעדים בפרשת ההברחה

איש העסקים שהוא במקרה גם חמיה של בר רפאלי, נתפס בערב חג השבועות כשניסה להבריח מזוודה מלאה בשטרות אירו לחו"ל. רשות המסים הכריעה בעונש שיקבל
מערכת ice | 
דודי עזרא (צילום יחצ)
רשות המסים החליטה בעניינו של איש העסקים ויו"ר קבוצת נטו דודי עזרא שנתפס מבריח מזומנים בנתב"ג לפני שבועות. לפי החלטת רשות המסים, עזרא לא יעמוד לדין פלילי אלא תיק התביעה צפוי לעבור להליך אכיפה אזרחי, במסגרתו יוטל עליו עיצום כספי בגין ניסיון ההברחה. 
נזכיר כי עזרא, יושב ראש קבוצת אחזקות נטו, הובא בשבוע שעבר בפני בית משפט השלום בירושלים בחשד להברחת כספים בסכום של מעל 475,000 אירו לחו"ל. בתום הדיון שוחרר החשוד שוחרר בתנאים מגבילים.
על פי הבקשה למעצר והשחרור בערובה, מתנהלת במחלקת חקירות מכס ומע"מ במחוז ירושלים בשיתוף עם בודקי המכס אולם הנוסעים נתב"ג, חקירה כנגד עזרא בחשד להברחת הכספים.
 
ככתוב בבקשה, במהלך בדיקה של אנשי הביטחון של רשות שדות התעופה בחג השבועות, נתפס עזרא בעת יציאתו מישראל ליוון כאשר במזוודה אשר נשלחה לבטן המטוס הוסלקו 475,695 אירו במזומן.
החשוד נחקר במשרדי היחידה החוקרת הבוקר (שני) ומסר את גרסתו. השופט עמיר שקד שחרר את החשוד בתנאים מגבילים ביניהם ערבות עצמית על סך 500,000 שקל, ערבות צד ג' על סך 100,000 שקל וצו עיכוב יציאה מהארץ למשך 90 יום.  
כעת מנסה עורך דינו של עזרא לבטל את ההגבלות שהטילו עליו לצורך השיחרור לאחר שעזרא ישלם את הקנס שיוחלט בעניינו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה