משפט

ג'וני דפ בטירוף: "לא נהסס לתבוע את אמבר שוב"

חשבתם שהסיפור נגמר? הצחקתם את אמבר הרד, הבוקר השחקנית הודיעה על כוונותיה לכתוב ספר שיעסוק במשפט ובאלימות שחוותה, עורכי דינו של דפ כבר מתכוננים 
מערכת ice |  4
אמבר הרד (צילום יוטיוב/ TODAY)
לאחר שהפסידה במשפט הדיבה המתוקשר מול בעלה לשעבר ג'וני דפ ונאלצה לשלם לו פיצוי על סך 8 מיליון דולר, אמבר הרד יוצאת למסע לטיהור שמה. על פי דיווחים באתרי הרכילויות בחו"ל הרד מתכננת להוציא לאור ספר שבו תציג את הזוגיות שלה עם דפ ואת עמדתה וטענותיה באופן מנומק וברור. למעשה, מקורבים להרד מספרים כי מלאכת הכתיבה כבר החלה.
 
המניע לכתיבת הספר לפי מקורבים לשחקנית הוא ההבנה כי מצבה של הרד בקרב תעשיית הקולנוע האמריקאית בעייתי, יש שיגידו כי למעשה הקריירה שלה גמורה. כמו כן בראיון שמסרה ברשת NBC ושודר זמן קצר לאחר גזר הדין, שיתפה הרד "אין לי מה להפסיד" והוסיפה "אני רק רוצה לספר הכול". בהמשך הריאיון השחקנית הבהירה שאין בה רצון בנקמה, אלא בסך הכול רצון לחזור לשגרת חייה בלי לספוג עלבונות וגידופים.
 
בכל אופן, בגזרת ג'וני דפ כבר מתכוננים להוצאת הספר. מיד לאחר הפרסום על כוונותיה של הרד, עורכי דינו של דפ מסרו כי יקראו את הספר ויעברו על כל הנקודות המשפטיות שיופיעו בו. עורכי הדין הבהירו שבמידה ואמבר הרד "תחצה את הגבול" הם לא יהססו לתבוע אותה בשנית ולגרור את הזוג לבית המשפט שוב.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כל המליונים שלו מפליא שלא הוריד אותה...
    אריה 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאונות קורות ...
    סגור
  • 3.
    היא תקבור אותו
    לא עניינכם 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מעולם אישה לא באמת הפסידה לגבר. הוא חי בסרט. היא תקבור אותו סופית. והוא יפסיד את מה שהרוויח. הלך עליו.
    סגור
  • 2.
    how i restore my marriage back
    maya elijah 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שלום חברים יקרים שלי. אשמח לחלוק איתך את העדות. לפני כמה חודשים הגבר שלי עזב אותי בשביל אישה אחרת. אני כל כך אוהב אותו וכל מה שיכולתי לחשוב עליו זה התאבדות. ניסיתי כמה דרכים, אבל אף אחת לא הצליחה. החלטתי לקרוא באינטרנט ולקרוא על לחשים ולחשים. ניסיתי, הפסדתי הרבה כסף, אבל זו הייתה אותה תוצאה. כמעט ויתרתי עד שפגשתי את לחש הקסטר ששכנע אותי בהצלחה וקראתי תגובות של אנשים באתר שלו. הייתי סקפטי כשפניתי אליו כי הפסדתי הרבה כסף. במשך שבועיים, כשהוא מטיל כישופים, הגבר שלי חזר לביתי... עכשיו הגבר שלי צייתן מאוד ואוהב אותי יותר. אני בהריון בחודש 2 עכשיו ואני שמח שיש לו אותו בחיי. הייתי ממליץ לך לפנות לאשף הכישוף העוצמתי הזה, שנתן לי הזדמנות שנייה לאושר ואהבה, ניסיתי כמה לחשים ואף אחד לא הצליח. אם מישהו יכול לעזור לך להחזיר את האהבה ולהדריך אותך בחיפוש אחר פתרונות לחיים, זה הוא. צור איתו קשר ישירות ב -Email: (dralaba3000@gmail.com) אתה יכול גם לווטסאפ / viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744. צור קשר עם האיש הנהדר הזה היום ותפתור את הבעיות שלך ב-100%.. ... :) .. :) .. :) .. :) .. :). . :)
    סגור
  • 1.
    שקרנית , אלימה
    ש"ג 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אבל גם טיפשה , חבל"ז
    סגור