משפט

אשתו של ג'סטין ביבר מסתבכת עם תביעת ענק

היילי ביבר, אשתו של ג'סטין ביבר, שבבעלותה מותג יופי חדש אותו השיקה רק לפני שבוע בשם 'רוד', חטפה תביעה ממותג אופנה אחר שקיים כבר שמונה שנים בטענה שהיא משתמשת באותו השם. ומדוע לא קיבלה את האישור להשתמש בשם 'ביבר ביוטי'?
מערכת ice | 
היילי וג'סטין ביבר (צילום freepik, אינסטגרם/ היילי ביבר)
היילי ביבר, אשתו של ג'סטין ביבר, שבבעלותה מותג יופי חדש אותו השיקה רק לפני שבוע בשם 'רוד', חטפה תביעה ממותג אופנה אחר שקיים כבר שמונה שנים בטענה שהיא משתמשת באותו השם.
הצוות המשפטי של 'רוד' ה"מקורי" טוען שביבר ניסה לרכוש את הסימן המסחרי וכשסורבה, היא המשיכה לכאורה להשיק מותג 'רוד' משלה. "היא עשתה זאת למרות שידעה על רוד ועל זכויותיה הקודמות", אמרה ליסה טי. סימפסון, היועצת הראשית של 'רוד'.
 
"הנסיבות מצערות. אנחנו, כמובן, מבינים שהיילי רוצה להשתמש בשם שלנו למותג שלה, אבל החוק בעניין זה ברור: אתה לא יכול ליצור סוג כזה של מותג מבלבל רק בגלל שאתה רוצה להשתמש בשם שלך. מה שגב' ביבר עושה זה לפגוע בנו".
בתביעה נכתב כי "גודל המעקב של ביבר והוויראליות של השיווק שלה יגרמו לנזק מידי, מתמשך ובלתי הפיך למותג. בעל העסק מבקש מבית המשפט לחסום את ביבר מלהשתמש בשם 'רוד' כדי למנוע בלבול בין המותגים שלהם.
 
עוד ב-2019 ו-2020, ביבר הגישה בקשה לסימנים מסחריים שונים כשתכננה את הגיחה שלה לעולם היופי. תחילה היא ניסתה להשיג את השם 'ביבר ביוטי', אך הבקשה נדחתה בסופו של דבר עקב בלבול אפשרי עם סימנים קודמים שנרשמו על ידי בעלה, ג'סטין ביבר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה