משפט

בפשרה: עיריית אילת תשלם לפורום שתיל כמעט מיליון שקל

אחרי שחברת ניהול הפרויקטים תבעה את העיר הדרומית על סך 1.5 מיליון שקל על מוסר תשלומים ירוד וקיזוזים בלתי מוצדקים בתשלומים בטענות כוזבות, הושגה פשרה לפיה העירייה תעביר לה כ-903 אלף שקל
מערכת ice | 
אילת (צילום פלאש 90/ משה שי)
הסאגה הארוכה הגיעה לסיומה: תביעות המיליונים ההדדיות שהגישו חברת פורום שתיל ועיירית אילת זו נגד זו הגיעו לסיומן בפשרה. על פי ההסכם, עיריית אילת תשלם לפורום שתיל כ-903 אלף שקל, זאת בגין חשבונות שלא שולמו בעת העסקת החברה על ידי העירייה בין השנים 2016-2018. 
אבל עיריית אילת לא תשלם את כל הסכום, זאת לאחר שממנו קוזזו כ-203 אלף שקל על מגרש הכדורגל של העיר, וכן שכונות 600, 500 ו-10. על כן, יעמוד הסכום שתשלם העירייה לפורום שתיל על כ-700 אלף שקל, ללא הודאה של אף אחד מהצדדים בטענות הצד השני. על עיריית אילת יהיה להעביר את הסכום עד כחודש מיום חתימת ההסכם. 
כזכור, התביעה הראשונית של פורום שתיל כנגד עיריית אילת עמדה על 1.5 מיליון שקל, זאת בשל מוסר תשלומים ירוד וקיזוזים בלתי מוצדקים לטענתה המתייחסים למכרז האחרון בו זכתה באילת בין השנים 2015-2018. 
בין השנים האלה, החברה האשימה את העירייה כי מנכ"ל העירייה, פיליפ אזרד, נגד מדיניות שלילית כנגד החברה ונטר לה תינה אישית שהובילה לכך שהעירייה קיזזה סכומים שהגיעו לחברה בטענות שונות על שירות חלקי או לא מספק. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה