מינויים

עיריית אילת נפרדת ממהנדס העיר וממנה לו מחליף

מהנדס העיר אילת אינג' אסף אריכא עוזב לאחר 7 שנים בתפקיד, את תפקידו ימלא מי ששימש ב-13 השנים האחרונות כאדריכל העיר ומנהל אגף התכנון במינהל ההנדסה בעירייה. ראש העיר מברך: "הניסיון שלו כמי שהיה אדריכל העיר 13 שנים, יסייעו לו להמשיך ולקדם את העיר אילת"
מערכת ice | 
ישראל חיון, מהנדס עיריית אילת (צילום עיריית אילת)
עיריית אילת הודיעה היום (ראשון) על מינויו של אדריכל העיר אילת ב-13 שנה האחרונות, ישראל חיון לתפקיד של מהנדס העיר לאחר ששימש גם כמנהל אגף תכנון במינהל ההנדסה בעירייה.
לאחר 7 שנים שכללו תכנון כולל לעיר אילת, החל מתכנית מתאר חדשה לעיר, עבור דרך תכניות אסטרטגיות לרצועת החוף והמרחב הימי, לב העיר, השכונות הוותיקות, אזור התעשייה הישן, שדה התעופה המתפנה ועד לרצועת המדבר העוטפת את העיר, מסיים מהנדס העיר – אינג' אסף אריכא את תפקידו ופונה לשוק הפרטי. את אסף כאמור יחליף מי ששימש כאדריכל העיר אילת ומנהל אגף תכנון במינהל ההנדסה בעירייה, משך 13 שנים – אדריכל ישראל חיון.
בשנים האחרונות עוברת העיר אילת מהפכה של ממש בתחומי הבינוי והפיתוח, החל מחתימה על הסכם גג לבניית 10,000 יחידות דיור ועוד 6,000 חדרי מלון חדשים כולל תוספת חדרים במלונות קיימים, פתיחת שדה התעופה הבינלאומי ע"ש "רמון" בצפון העיר, תכנון ופיתוח שטח שדה התעופה המתפנה המשתרע של שטח של 800 דונם בטבורה של העיר, תכנית לפיתוח רצועת המדבר, התחדשות עירונית בשכונות הוותיקות ובלב העיר ותכנית לפיתוח רצועת החוף מטאבה לעקבה.
כמהנדס העירייה בשבע השנים האחרונות הוביל אינג' אסף אריכא תהליכים משמעותיים של בינוי, פיתוח ותכנון בכל מעגלי העיר ותכניות אסטרטגיות להתחדשות עירונית בשכונות הוותיקות, למבני הציבור, להתחדשות אזור התעשייה הישן, לפיתוח מרכז העיר ולפיתוח מושכל ורגיש של ממשקי העיר עם הים והמדבר – הנכסים האסטרטגיים של העיר.
ראש העיר, אלי לנקרי בירך את המהנדס היוצא: "עשייתך הרבה והמשמעותית מיצבה את העיר אילת כעיר תיירות יפה ומובילה, שנהנים בה תושביה וכל הבאים בשערה. אין ספק שבעשייתך הרבה, הטבעת חותם משמעותי בעיר ואת פירות עשייתך נראה גם בשנים הבאות". 
למהנדס הנכנס – אדריכל ישראל חיון, הוסיף ראש העירייה, כי "התשתיות כפי שיצר אותן המהנדס היוצא הן מצוינות והניסיון שלו כמי שהיה אדריכל העיר 13 שנים, יסייעו לו להמשיך ולקדם את העיר אילת מול יזמים ומשקיעים, בבינוי, בפיתוח ובתכנון וכך גם בשירות לתושבי העיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה